|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Pią 21:10, 13 Sie 2010 Temat postu: jak bezpowrotnie zniszczyć jawę |
|
|
szperając po necie znalazłem coś takiego:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Aż mnie poskręcało jak to zobaczyłem, nie jest to na pewno jakiś prototyp tylko jakaś własna wydumka.
jeszcze jedna wpadła mi w oko. Ten model nie jest obiektem naszych westchnień ale to też kiedyś była jawa
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez black-dimon dnia Pią 21:23, 13 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
harrymartin
Fachowiec
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Limerick
|
Wysłany: Nie 18:36, 15 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Tutaj jest coś lepszego co wymiata wszystko [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafciojawa
Kierownik warsztatu
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Smolec
|
Wysłany: Nie 20:31, 15 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
silnik z welorexa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcha
Fachowiec
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ryki
|
Wysłany: Sob 9:51, 21 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ten traktor to totalna porażka. Przecież to pewnie ledwo jedzie. Jak 12 KM ma pracować w polu? Toż to można co najwyżej kosiarkę do trawy zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PawDan
Pan Henio
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 11:36, 31 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Powiem szczerze,ze choć jestem fanem oryginałów, to podoba mi sie ta przeróbka z Peraka. Trzeba wziac pod uwage, ze ten gosc w USA mógł wejsć w posiadanie totalnego złomu z peraka i np dokupienie i doprowadzenie do oryginału mogło okazać sie grubo ponad jego siły finansowe. Ale za to był w stanie zrobic sobie taka oto zabawke i nawazniejsze,zę ma z niej radosć i fun. Jaw Peraków 100% oryginałów jest jeszcze sporo, a będzie jeszcze wiecej, więc nie ma sie co denerwować Dzięki nam nie zanikną dla potomnych Mogło być jeszcze tak, że gosć kupił np już pochlastanyt lub poprzerabiany strzęp peraka. Co innego gdyby rozebrał i poprzerabiał kompletny oryginał w dobrym stanie.... Ale nie sadze,ze mimo wszystko jako pasjonat motryzacji i motocykli byłby tak głupi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motomaciey
Czeladnik
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:46, 31 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ja również nie zgadzam się z opinią black-dimon'a, uważam że motocykl postał z niczego niż został przerobiony z Peraka. Pierwsze zasadnicze stwierdzenie - to nie jest Perak. Jawoszem jestem początkującym ale widzę kilka zasadniczych różnic, silnik jest od 354 lub pochodnej - Californiana który był eksportowany do USA. Rama też od Peraka nie jest. O ile nie została zbudowana od podstaw pochodzi od puźniejszego modelu tak samo jak widelec i koła
Dziwię się ze na forum tylu speców i nikt tego nie zauważył. Nie zrozumcie mnie źle, w żaden sposób nie podważam niczyjej fachowej wiedzy. Ot zwykłe nie dopatrzenie.
Facet włożył w ten motocykl wiele serca i pracy i wyszedł mu znakomicie. Zero wiochy, czysta linia. Ten styl w customizingu jest coraz bardziej popularny a w USA gdzie bikerzy są dla wielu z nas niedoścignionym wzorem panują całkiem inne obyczaje. Pamiętam jak jeszcze 10 lat temu było siarą jeździć oryginalnym Junakiem a teraz wszyscy sie o niego zabijają i piętnują tych których kiedyś nie było stać na zdezelowaną japonię. Widziałem kilka pięknie przerobionych Junaków i AWO, czasy były takie że każdy się nimi zachwycał...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motomaciey dnia Nie 13:48, 31 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motomaciey
Czeladnik
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:53, 31 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Poprawka, Jawa nie pochodzi z USA jak zasugerowałem się wypowiedzią poprzednika. Konstruktor jest Holendrem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motomaciey dnia Nie 13:53, 31 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Nie 17:42, 31 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
zwykly silnik 354/04 lub panel rama od jaw po 58roku. zastanawiam sie po co ta raczka- chyba zmiana biegów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 19:36, 31 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
a gdzie sprzęgło?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motomaciey
Czeladnik
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:06, 31 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
To pewnie ta wystająca dźwignia po lewej stronie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtex
Kierownik zmiany
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pruszków / Sarzyna
|
Wysłany: Nie 22:17, 31 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ta wajcha jest do zawracania na ręcznym!!! Taki rajdowy gadżet...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PawDan
Pan Henio
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 23:45, 31 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
włąściwie to nie wiem dlaczego napisałem, że to przeróbka peraka, chyba zasygerowałem sie brakiem amortyzatrów tylnych i podświadomie pomyslałem,ze wywalił, suwaki a zrobił sztywniaka a że z USA to juz łatwo było pomyśleć widząc taka "jawę" A to Holender jakis
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thomasch88
Czeladnik
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:35, 22 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
ta jawa wygląda na troche małą, albo gość jest wielki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spider
Kierownik zmiany
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Siennica Różana Lubelskie
|
Wysłany: Pią 18:29, 04 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
No dobrze motocykl przerobiony dość finezyjnie ale jak wyszedł to już kwestia gustu. Ja chciałbym się zapytać Was o zdanie w kwestii rureczki doprowadzającej paliwo ze zbiornika do gaźnika co o niej sądzicie? Mi osobiście się bardzo podoba taka analogia do starych zabytkowych motocykli marek choćby Excelsior i innych z tego okresu.
Proszę wyraźcie swoje zdanie na ten temat.
pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|