|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kreciu84
Wyjadacz
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Września (WLKP)
|
Wysłany: Sob 11:57, 02 Lip 2011 Temat postu: co to za IŻ? |
|
|
Witam
Panowie może ktoś mi pomoże dokładnie zdiagnozować model tego IŻ-a....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Sob 15:13, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Nie oświecę Cię zbyt jasno jeśli powiem, że to jest iż 49
Produkowany od 49 do 56
Ten egzemplarz z ok 1951
Wymiary:
Długość motocykla: 2120 mm
Szerokość: 770 mm
Wysokość: 980 mm
Ciężar motocykla z tylnym siedzeniem, bez paliwa: 150 kg
Zasięg na szosie: 160 - 180 km
Zużycie paliwa: max 4,5 l
Dopuszczalna głębokość brodu: 300mm
Pojemność skrzynki biegów: 1 l
Silnik:
Typ silnika: dwusuwowy z płukaniem dwukanałowym, zwrotnym
Paliwo: benzyna z olejem silnikowym w stosunku 20:1 przy docieraniu i 25:1 po dotarciu
Ilość cylindrów: 1
Pojemność cylindra: 346 ccm
Skok tłoka: 85 mm
Średnica tłoka: 72 mm
Stopień sprężania: 5,8
Moc maksymalna: 11,5 KM przy 4000 obr/min
Chłodzenie: powietrzem
Smarowanie: mieszankowe
Filtr powietrza: odśrodkowy
Układ zapłonowy: bateryjny
świeca zapłonowa: M-14 x 1,25 typ A II/II
Regulacja zapłonu: samoczynna
Prądnica: G-36 (6 V, 45 W) prądu stałego, samo wzbudna
Napęd:
Przekładnia silnik-sprzęgło: łańcuch tulejkowy, bezrolkowy 3/8\" x 3/8\", przełożenie 2,17
Sprzęgło: wielotarczowe mokre, pracujące w kąpieli olejowej
Skrzynia biegów: czterobiegowa
Przekładnia skrzynia biegów-koło: łańcuch rolkowy 5/8\" x 1/4\", przełożenie 2,33
Część bieżna:
Rama: tłoczona, spawana
Widełki przednie: sprężynowo-teleskopowe z amortyzatorami hydraulicznymi
Tylne zawieszenie; sprężynowe z amortyzatorami hydraulicznymi
Hamulce: szczękowe
Koła: łatwo zdejmowane z tangesywnym układem szprych
Rozmiar opon: 3,25\" x 19\"
Długość motocykla: 2120 mm
Szerokość: 770 mm
Wysokość: 980 mm
Ciężar motocykla z tylnym siedzeniem, bez paliwa: 150 kg
Zasięg na szosie: 160 - 180 km
Zużycie paliwa: max 4,5 l
Dopuszczalna głębokość brodu: 300mm
Pojemność skrzynki biegów: 1 l
Typ silnika: dwusuwowy z płukaniem dwukanałowym, zwrotnym
Paliwo: benzyna z olejem silnikowym w stosunku 20:1 przy docieraniu i 25:1 po dotarciu
Ilość cylindrów: 1
Pojemność cylindra: 346 ccm
Skok tłoka: 85 mm
Średnica tłoka: 72 mm
Stopień sprężania: 5,8
Moc maksymalna: 11,5 KM przy 4000 obr/min
Chłodzenie: powietrzem
Smarowanie: mieszankowe
Filtr powietrza: odśrodkowy
Układ zapłonowy: bateryjny
świeca zapłonowa: M-14 x 1,25 typ A II/II
Regulacja zapłonu: samoczynna
Prądnica: G-36 (6 V, 45 W) prądu stałego, samo wzbudna
Przekładnia silnik-sprzęgło: łańcuch tulejkowy, bezrolkowy 3/8\" x 3/8\", przełożenie 2,17
Sprzęgło: wielotarczowe mokre, pracujące w kąpieli olejowej
Skrzynia biegów: czterobiegowa
Przekładnia skrzynia biegów-koło: łańcuch rolkowy 5/8\" x 1/4\", przełożenie 2,33
Rama: tłoczona, spawana
Widełki przednie: sprężynowo-teleskopowe z amortyzatorami hydraulicznymi
Tylne zawieszenie; sprężynowe z amortyzatorami hydraulicznymi
Hamulce: szczękowe
Koła: łatwo zdejmowane z tangesywnym układem szprych
Rozmiar opon: 3,25\" x 19\"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spider
Kierownik zmiany
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Siennica Różana Lubelskie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 19:43, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
co do rusków to lepiej jak masz ze sobą speca bo potrafią ożenić na kase jak zobaczą że się nie znasz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kreciu84
Wyjadacz
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Września (WLKP)
|
Wysłany: Nie 10:08, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
tylko że ten na fotach ma troszkę inne błotniki i tłumiki "coś ala CYGARA"
Gościu niby chce za niego 3200, podobno papiery są... ponieważ właściciela nie było na miejscu nie mogłem się dowiedzieć więcej, tylko pracownik mi o tym mówił...
A motór stoi ode mnie 2 km, więc się czaję....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Nie 11:19, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
ja na Twoim miejscu zainteresowałbym się tym
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sławek
Czeladnik
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 13:39, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Witam.
Iż 49 produkowany był w latach 1951-1957.
Ten iż to niezły pasztet. Z 49 jest rama, zbiornik (stary typ 51-53), tylny błotnik, siedzenia, cylinder (nowszy typ-okrągłe kanały) i filtr powietrza. Cała reszta to zbieranina.
-koła 56/planeta/jupiter
-błotnik przedni planeta/jupiter
-przednie zawieszenie planeta /jupiter
-lampa przednia 56/m72/k750
-ramka z daszkiem k750
-regulator napięcia 56/planeta/jupiter
-gaźnik 56/planeta/jupiter (w 49 powinien być z dużą komorą pływakową)
-dźwignia zmiany biegów oraz starter planeta/jupiter (nowsze modele)
-kierownica 56/planeta/jupiter osprzęt (nowsze modele)
-przełącznik świateł planeta
-silnik 56 albo planeta (zależy od numeru)
Tyle udało mi się ustalić na podstawie załączonych zdjęć.
Ogólnie nie jest warty tych pieniędzy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|