 |
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator

Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1977
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 1:24, 14 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Gustaw, z dużym zapasem wyceniłeś te części
Proponuje podpowiedzieć coś kudłatemu, a nie licytować się na liczby
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz

Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Sob 7:23, 14 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Jedyne co mogę chyba podpowiedzieć to żebyś miał silną wolę przy odrestaurowywaniu bo jak czegoś nie zrobisz to sam sobie będziesz pluł w twarz. Jeśli chcesz odrestaurować sprzęt to nie rób pół środków. Może faktycznie wysokie ceny podałem ale dużo rzeczy nie liczyłem jak np szkiełkowanie, polerowanie, czasem może być cylinder do wymiany. Wg. mnie cena 10 tyś jest nie wyjęta przy kompleksowej odnowie. Doliczcie przesyłki i paliwo.
Ale koniec z cyferkami!
Wskazówki mam takie, jeśli chcesz mieć dobre ładowanie a oryginalna prądnica nie działa to załóż zestaw od CZ 350 6V.
Zamiast oryginalnego uszczelnienia labiryntowego proponuje simering.
Gwinty przed złożeniem przelecieć gwintownikiem w celu skutecznego usunięcia syfu. Gdy składasz silnik rób to na gorąco, unikniesz w przyszłości problemów z wybiciem karterów z miejscach łożysk. Jak nie jesteś czegoś pewien pisz na forum, my też wszystkiego nie wiemy ale zawsze podsuniemy jakąś wskazówkę. Pozdrawiam !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|