Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

MZ TS 250 dławienie na wyższych obrotach może Wy wymyślicie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Luźne Gadki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aker6
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zdrójno, gm. Osieczna

PostWysłany: Wto 16:24, 26 Kwi 2011    Temat postu: MZ TS 250 dławienie na wyższych obrotach może Wy wymyślicie

Witam
Zabrałem się wreszcie za moją MZkę. Problem polega na tym, że dodając gazu całkiem nieźle wchodzi na obroty, ale tylko do pewnego momentu(1/3 odkręcenia manetki), później słychać buuuu tak jakby zalewało świecę, która po wykręceniu jest mokra.
Zubażałem mieszankę na wszystkie możliwe sposoby: opuszczałem iglicę (zapinałem na wyższe ząbki), regulowałem poziom paliwa w komorze pływakowej, wyjąłem filtr powietrza), zatkałem na wszelki wypadek rurkę ssania od spodu. ale nic to nie dało.
Dodam że zapłon ustawiony jest prawidłowo, gaźnik czysty, akumulator nowy naładowany, zmieniony przerywacz. Wprowadzając każdą ze zmian przeprowadzałem próbę i zawsze efekt ten sam (buuuu Crying or Very sad ) Próbowałem też na innym gaźniku i to samo. Gaźniki jakie mam to 30N 2-3 i 2-4. Jaki model króćca powinien być zamontowany? Próbowałem na 3 które też nic nie zmieniły.
Koledzy pomocy, bo mi i kolegom motocyklistom z okolicy wyczerpały się pomysły, a każdy warto sprawdzić


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 19:50, 26 Kwi 2011    Temat postu:

również zawsze miałem z tym problemy. Jedną z przyczyn może być zbyt słaba iskra, gdy dostaje paliwa, zalewa ją i nie przepala.

Jeśli moto dobrze chodzi to na Twoim miejscu darowałbym sobie batalie z tym. Ja już kiedyś skapitulowałem przy Simsonie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Wto 19:53, 26 Kwi 2011    Temat postu:

Może być, że zbiornik/kran nie są czyste.
Ewidentnie mało paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aker6
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zdrójno, gm. Osieczna

PostWysłany: Wto 21:04, 26 Kwi 2011    Temat postu:

Zbiornik i kranik czyste, sprawdzałem też zakładając długi wężyk "zamiast" baku, ale paliwa twierdzę że jest za dużo.
świece przetestowałem wszystkie jakie w garażu znalazłem, różnych firm i ciepłot.
Jawor, ona dobrze chodzi ale do połowy obrotów... przecież nie będę jeździł tylko do 70 hehe
remontu silnika nie robiłem, poprzedni właściciel mówił że niedawno zmieniał simmeringi, sprężanie ma ładne, tłok ani nic nie dzwoni.
Tym bardziej nie spieszyłem się z rozbieraniem silnika, że słabo znam budowę MZ no i też fundusze mnie ograniczają trochę... więc wolałbym sprawdzić najpierw wszystko bez pchania łap do środka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Śro 10:55, 27 Kwi 2011    Temat postu:

To jest faszystowska machina, podobne cuda działy się jak miałem simsona ale nie pamiętam co było powodem.
Możliwe, że simmering puszcza, może był wymieniany jakiś czas temu ale może mieć zadzior albo stwardniał. z zewnątrz wygląda ładnie ale nie spełnia swojej funkcji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aker6
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zdrójno, gm. Osieczna

PostWysłany: Czw 14:30, 28 Kwi 2011    Temat postu:

sprawa wygląda na rozwiązaną Smile kolega doradził żebym dołożył do przerywacza 2 sprężynkę bo to wygląda jakby nie odbijała. Posłuchałem i pomogło Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 15:59, 28 Kwi 2011    Temat postu:

masz na myśli większy docisk do krzywki ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aker6
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zdrójno, gm. Osieczna

PostWysłany: Nie 23:36, 15 Maj 2011    Temat postu:

tak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Luźne Gadki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin