|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dorsz87
Młodszy majster
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarosław/Podkarpacie
|
Wysłany: Pią 9:43, 31 Sty 2020 Temat postu: Pomoc w regulacji |
|
|
Witam
Poszukuję kogoś z Podkarpacia najlepiej z okolic Jarosławia kto pomoże w ustawieniu i wyregulowaniu mojej Jawy 353 oczywiście odpłatnie. Motor złożony z CDI ma straszne problemy z odpaleniem i mocą.
Może ktoś z forumowiczów zna kogoś wartego polecenia w okolicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dorsz87
Młodszy majster
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarosław/Podkarpacie
|
Wysłany: Nie 20:57, 13 Cze 2021 Temat postu: |
|
|
Nadal aktualne poszukuje pomocy w regulacji Jawy.
Zapłon zmieniony na oryginał i podobne objawy jak na CDI - duże ilości paliwa wydostają się do filtra przez co Jawa jest bardzo słaba. Jeśli, ktoś z kolegów może pomóc i jest z okolic to bardzo bym prosił o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 8:50, 14 Cze 2021 Temat postu: |
|
|
A jaka jest historia tego silnika? robiłeś remont czy stan jest CI nie znany? na CDI odpalałem różne silnik wyglądające na totalny zlom i faktycznie tak było, ale żaden nie wywalał paliwa w filtr powietrza? dobrą masz kompresję?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dorsz87
Młodszy majster
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarosław/Podkarpacie
|
Wysłany: Pon 13:55, 14 Cze 2021 Temat postu: |
|
|
Silnik prawie w całości remontowałem sam z małą pomocą kolegów z warsztatu. Jedyna część w którą nie ingerowałem to wał ale poprzedni właściciel twierdził że był oddany do regeneracji gdzieś w Rzeszowie ale już silnik po regeneracji nigdy nie był złożony. Po sprawdzeniu luzu na korbowodzie to rzeczywiście nie było się czego przyczepić.
Ale od początku - Silnik po rozebraniu miał wyrównane połówki, następnie wymienione wszystkie łożyska, zamiana aluminiowego odrzutnika oleju na simering, przeczyszczone otwory smarujące, szlifowany cylinder na 3 szlif, wymiana tłoka, wymiana uszczelnień i uszczelek, i sprawdzany na 3 gaźnikach na wszystkich ten sam efekt. Co do kompresji to jest ok przy pomiarze jeśli dobrze pamiętam to wyszło ok 6 bar.
Zastanawia mnie ten wał ale nie wiem czy można go jakoś inaczej złożyć przy wymianie łożyska igiełkowego ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Wto 19:43, 15 Cze 2021 Temat postu: |
|
|
jakie masz dysze w gazniku i jak ustawiona iglica?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dorsz87
Młodszy majster
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarosław/Podkarpacie
|
Wysłany: Wto 20:55, 15 Cze 2021 Temat postu: |
|
|
W gaźniku 2926SBD14b mam dysze główną 103 a rozpylacz 50
W gaźniku 2926SBDb2802 dysza główna 115 a rozpylacz 55
Iglica i w jednym i drugim ustawiona na pierwszy rowek od góry
Na obydwu gaźnikach identyczne objawy.
Jest jeszcze trzeci gaźnik współczesny ale na nim odpala najgorzej i brak oznaczeń dysz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Śro 21:08, 23 Cze 2021 Temat postu: |
|
|
W gaźniku 2926SBD14b dysza 93 + 50
W gaźniku 2926SBDb2802 dysza 115 + 55
ustaw na srodek iglicę, powietrze wykrecone na 0,7 obrotu.
Teraz można zacząć regulowac
zaplon 2,3 - 2,8 mm przed gmp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|