Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czym się różni JAWA PERAK 250 a JAWA PERAK 350?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nadwozie,układ jezdny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moto-maniak
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 8:01, 11 Sie 2012    Temat postu: Czym się różni JAWA PERAK 250 a JAWA PERAK 350?

Potrzebuje się dowiedzieć o dokładnych detalach jakie różnią te dwa modele.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Sob 15:36, 11 Sie 2012    Temat postu:

Na pewno różni się wielkość przedniej i tylnej zębatki, wielkość tylnego bębna hamulcowego jest większa w 350, co z przednim to nie wiem.

I rzecz jasna to dwa przerywacze, dwie cewki i przewody Wn i od przerywacza.

Inne są kolanka wydechowe, tłumiki są takie same.

Nie mam pewności co do samej ramy ale na 80% 350 ma dłuższą. 353 możesz przerobić na 354 zakładając dedykowane przednie mocowania, a tutaj masz na stałe, chyba że przespawać.


A wiesz może jakie jest przesunięcie kół?
Czyli jaka jest odległość między osią obręczy, a prawą krawędzią piasty.

Proszę o pomoc bo chcę wycentrować koła.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Nie 8:00, 12 Sie 2012    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] piasta jest w jednej osi z obręczą, musisz zmierzyć odległości z obu stron i policzyć średnią.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sławek
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 9:29, 12 Sie 2012    Temat postu:


Rysunek znalazłem na jednej z czeskich stron.
Może pomoże


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moto-maniak
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:25, 12 Sie 2012    Temat postu:

Dzięki za info. Myślałem że da sie przerobić Peraka 250 na 350 bo teoretycznie są bardzo podobne Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Nie 16:38, 12 Sie 2012    Temat postu:

sławek napisał:

Rysunek znalazłem na jednej z czeskich stron.
Może pomoże


Też mam ten rysunek i "brakuje" mi szprychy w przednim kole.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nadwozie,układ jezdny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin