|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Śro 22:45, 27 Sty 2010 Temat postu: koła perak |
|
|
Chciałbym w tym temacie poruszyć wszystko co dotyczy kół:
-długości szprych,
-długości osi,
-jakie łożyska,
-przesunięcie,
-szerokości obręczy i opon,
-rodzaj powłoki,
-czy warto odnawiać stare koła czy kupić nowe itd
Pomyślałem o tym z racji tego, iż mam tylne koło w proszku, a wcześniej było kombinowane i nie wiem jakie jest przesunięcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ARA$
Pan Henio
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KĘDZIERZYN-KOŹLE / OPOLE
|
Wysłany: Nie 10:00, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
ja bym sie podpiał do tego posta. rozgladam sie juz za czesciami niezbednymi do renowacji. jesli chodzi o koła to potrzebuje wymiany szprych i chromowania obreczy. szprychy mam tu:
[link widoczny dla zalogowanych]
czy beda one pasowac do mojego peraka mod 11?
znalalzem tez obręcze:
[link widoczny dla zalogowanych]
co sie bardziej opłaci? chromowanie czy kupno nowych?
no i jeszcze pytanie dot ogumienia. jakie dętki i opony powinienem nabyc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asior
Fachowiec
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Golub Dobrzyń
|
Wysłany: Nie 19:52, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o opony to ja mam firmy MITAS ,sprawdzają się bardzo dobrze rok temu za sztuke płaciłem 100 złotych .Wymiary tył 3,35 x19 przód 3,00 x19 ,dętki niestety chińskie jakość słaba to delikatne określenie zależy jak trafisz cena 12 złotych
Oglądałem twoje felgi i wydaje mi się że śmiało można dać je do chromowania nawet jeśli będzie widać jakieś ślady to nic ,orginał to orginał nic tego nie zastąpi
Ja mam polakierowane obręcze i bak z tego co wyczytałem w Automobiliście to nie jest błąd gdyż były takie Peraki była to wersja tak zwana ludowa ,ale oczywiście co chrom to chrom pięknie wygląda maszyna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ARA$
Pan Henio
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KĘDZIERZYN-KOŹLE / OPOLE
|
Wysłany: Nie 22:03, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
dziekuje bardzo!
wymiary mi sie przydadzą.
co do nowych felg i szprych to akuratnie te ktore przeslalem nie beda pasowac- sprawdzalem swoje. i tak tez jest juz decyzja- beda chromowane. same szprychy ze wzgledu na to ze sa miekkie to chyba powinny byc ocynkowane, chrom nie bedzie dobry.. skorzystam z tego co mam w jak najwiekszym stopniu.
a co do baku, zalezaloby mi na chromie.. dzis ogladal go znajomy i juz wiem jak wyciagac wgniecenia, albo uda mi sie je wyciagnac albo zapelnie je cyna i wyrównam;) wtedy tez mozna bedzie go chromowac. bede dokumentowal foty i przesylal zdjecia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Pon 15:33, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
podziel się wieścią jak wyciągnąć zagniotki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ARA$
Pan Henio
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KĘDZIERZYN-KOŹLE / OPOLE
|
Wysłany: Pon 20:52, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
na pewno sie podziele z kolankami tez pokombinuje bo nie moge znalezc takich jak bym chcial.. ma ktos moze jakis namiar na kupno nowych? na wszelki wypadek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przegub
Kierownik zmiany
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: KĘTY
|
Wysłany: Pią 18:44, 23 Lip 2010 Temat postu: Przegub |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
czesci do peraka dla zainteresowanych:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
waldek
Młodszy majster
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubienia/Opolskie
|
Wysłany: Pon 20:02, 06 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
A co z kolorem lakierowanych obręczy i baku? Czy ktoś może mi powiedziec jaki powinien być ten kolor (chodzi o kod RAL ) Wszyscy mówią i piszą o szarym, ale sami wiecie ile moze oznaczać okreslenie "szary"
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
waldek
Młodszy majster
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubienia/Opolskie
|
Wysłany: Wto 19:21, 14 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
No i co z tym szarym? Nikt faktycznie nic nie wie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przegub
Kierownik zmiany
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: KĘTY
|
Wysłany: Śro 20:04, 15 Wrz 2010 Temat postu: Przegub |
|
|
ja tym, kolorem miałem lakierowane nawet dekle bebnów! w 354...
mam troche jeszcze gdzies to sprobuje dobrać mniej wiecej i napisze co za RAL wyszło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
waldek
Młodszy majster
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubienia/Opolskie
|
Wysłany: Nie 14:06, 10 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Panowie i co w końcu z tym szarym? Ktoś wie jaki to numer RAL czy każdy dobierał kolor jaki mu się podobał?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcinu
Kierownik zmiany
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 19:56, 19 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Witam.
Czy ktos moze mi podac grubośc szprych ( nie na gwincie tylko tam gdzie gladkie ) do peraka. Z góry dziękuję i pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Nie 20:01, 22 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
3,5 przód i tył.
Ja zakupiłem u Bartnika w Częstochowie ( błyszczący ocynk ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcinu
Kierownik zmiany
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 21:08, 23 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Nie mam aktualnie żadnych szprych ale czy dobrze rozumiem, że na tył idą tej samej długości co na jedną stronę przodu ???
dzięki blackdimon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|