Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Amperomierz - budowa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nadwozie,układ jezdny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thomasch88
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:19, 14 Kwi 2012    Temat postu: Amperomierz - budowa

Witam
Wrzucam fotke rozłożonego amperomierza. Przy rozbieraniu radze uważać na kuleczkę przy stacyjce.
Dla dociekliwych: szybka jest ze szkła 2mm.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Motórzysta
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 17:30, 19 Lip 2012    Temat postu:

Odkopuję temat. Jaką funkcje spełnia ta płyteczka, która na zdjęciu jest w prawym dolnym rogu. Gdzieś mi zginęła i nie wiem czy jest ona konieczna aby to wszystko poprawnie działało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Pią 13:34, 20 Lip 2012    Temat postu:

jes pomiędzy kontrolką luzy a amperomierzem.

przypuszczam, że chodzi o ewentualną poświatę na amperomierzu, nic szkodliwego.

Za to mam pytanie: jak wyciągnąć amperomierz? siłowo?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Motórzysta
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 17:56, 17 Sie 2012    Temat postu:

oki dzięki za odpowiedź, a ja amperomierz podwadziłem płaskim śrubokrętem, potem delikatnie pchnąłem za szkiełko i samo wyszło.
Mam jeszcze takie pytanie: czy u Was też stacyjki w amperomierzu nie da się ustawić w skrajnym lewym położeniu? Tak żeby linia kluczyka zgrywała się ze skrajną lewą "kropką"? Patrzyłem tez na innym amperomierzu i jest to samo. Z góry dzięki za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniel_354
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 658
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skórcz

PostWysłany: Pią 18:47, 17 Sie 2012    Temat postu:

u mnie jest tak samo a amperomierz zawsze daję radę wycisnąć palcami Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Motórzysta
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 19:42, 17 Sie 2012    Temat postu:

Oki wielkie dzięki Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Motórzysta
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 21:46, 15 Gru 2012    Temat postu:

Mam jeszcze jedno pytanko odnośnie amperomierza. Jaka jest grubość i długość śrubek mocujących amperomierz do baku? Stare gdzies sie zawieruszyły a mam problem z dobraniem nowych. Gdyby ktos posiadał takie informacje byłbym bardzo wdzięczny za podzielenie się nimi.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Motórzysta dnia Sob 21:46, 15 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 1:03, 16 Gru 2012    Temat postu:

ojojo... katalog części się kłania

3 od góry M4x40

2 od dołu M4x25 i jedna M4x22

łebki ścięte pod skos.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jurek_j
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: FGW

PostWysłany: Nie 22:05, 24 Lut 2013    Temat postu:

Pozwolę sobie delikatnie odkopać temat...

Mam amperomierz w częściach i jak przystało na fachurów - w trakcie przechowywania coś musiało zginąć. Padło na skalę amperomierza. No i tutaj pojawia się prośba. Mógłby ktoś zrobić skan/zdjęcie tejże skali? Później obrobiłbym to sobie i wydrukował, zawsze lepsza taka skala niż żadna...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sleszu
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Szamotuły

PostWysłany: Pon 19:52, 25 Lut 2013    Temat postu:

Czy do prawidłowego działania amperomierza potrzebna jest uszczelka, która łączy część bakielitową z aluminiową ? Nie posiadam takiej uszczelki, kiedy składam swój amperomierz to wystaje mi jakieś 0,5 cm stacyjka ;/ Dodam, że blaszki ze stykami bardzo luźno przesuwają się - nie są dociśnięte. Jakie powinno być ustawienie blaszek, kiedy kluczyk jest przy pierwszej kropce z lewej strony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Pią 12:19, 02 Gru 2016    Temat postu:

Odkopię temat - potrzebuje zdjęcia ustawienia styków przerywacza - "blądyn" rozkręcił do szkiełkowania a fotki sa starym popsutym laptopie:(
P.S. nie pogardze instrukcja składania"krok po kroku" - wersja dla laika Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Pią 21:22, 09 Gru 2016    Temat postu:

podbijam, wujek google nic nie podpowiada zdjęcia z pierwsze linku wygasły .......pomocy Shocked

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KML
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 21:23, 11 Gru 2016    Temat postu:

O to Ci chodzi?

Dzisiaj rozkręciłem swój , położenie kluczyka na pozycję 0



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kudlaty
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: Nie 22:56, 11 Gru 2016    Temat postu:

Na tym wieloklinie od kluczyka jest wybity otworek. Czy ma on być ustawiony tak, żeby się pokrywał z wypustem na plastiku przy stykach?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Pon 5:25, 12 Gru 2016    Temat postu:

KML napisał:
O to Ci chodzi?

Dzisiaj rozkręciłem swój , położenie kluczyka na pozycję 0



dokładnie o to - co prawda w weekend doszedłem "na piechote" do tego ale podziękował za foto potwierdza ono, że dobrze wydedukowałem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nadwozie,układ jezdny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin