|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lentek91
Kierownik zmiany
Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 13:52, 11 Lis 2014 Temat postu: demontaż tego co trzyma amorki z tyłu |
|
|
Jak wymontować część zaznaczoną na załączonym rysunku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 13:58, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Lentek to jest wahacz i użyj opcji szukaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lentek91
Kierownik zmiany
Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 14:19, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
dzięki już znalazłem odpowiedni temat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 18:08, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Poszukaj sobie też katalog części, łatwiej Ci będzie nazywać poszczególne elementy. Co do wahacza, jeżeli nie masz tam wyczuwalnego luzu to zostaw to, szkoda zabawy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lentek91
Kierownik zmiany
Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 11:46, 26 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
No właśnie wymontowałem to, bo jest luz (nie za duży, ale jest)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bna
Pan Henio
Dołączył: 17 Lip 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:36, 26 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Moje doświadczenia z wahaczem tylnym nie były zbyt ciekawe. Proponuję przed malowaniem sobie doprowadzić do takiego momentu aby tulejka wahacza wchodziła i swobodnie "pływała" od lewej do prawej strony. Ja niestety pomalowałem oddzielnie każdy element i przy składaniu zrobił się problem, raz że używając młotka uszkodziłem tuleję, a powinna być wypolerowana gładka bez zadr , to jeszcze pokrzywiłem wahacz. Poradziłem sobie z problemem osiowości rozwiertakami i podkładkami dystansowymi 1mm i 0,5 mm w celu zniwelowania luzu pomiędzy ramą i wahaczem. dobrze jest wszystko posmarować dobrym miedzianym smarem i będzie służyło na lata.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Obile
Fachowiec
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:33, 26 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Tuleja wahacza ma wchodzić na wcisk do ramy (dlatego tulejki ślizgowe są na wahaczu a nie na ramie) Do montażu najlepiej użyć prasy lub wykonać przyrząd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lentek91
Kierownik zmiany
Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 10:05, 27 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Obile napisał: | Tuleja wahacza ma wchodzić na wcisk do ramy (dlatego tulejki ślizgowe są na wahaczu a nie na ramie) Do montażu najlepiej użyć prasy lub wykonać przyrząd. |
U mnie już miała luzy, więc będę szukał nowej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|