Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Demontaż wahacza
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nadwozie,układ jezdny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Motórzysta
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 19:29, 05 Mar 2012    Temat postu:

Nikt z Was nigdy nie sciągał wahacza w taki sposób? Proszę o pomoc gdyż w piątek będę miał nowy kompresor i chcę się zabrać za pisakowanie i malowanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 11:53, 06 Mar 2012    Temat postu:

jeśli nie ma luzów i płynnie się obraca to raczej można odpuścić sobie ściąganie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Motórzysta
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 19:25, 07 Mar 2012    Temat postu:

Dzięki za pomoc Razz wahacz już ściągnięty i w sumie nie było tak źle Razz zrobiłem tak: użyłem do tego zwykłej świecy zapłonowej ponieważ ma gwint m13 Razz przeciąłem ją tak aby został mi sam jej gwint, potem do niego przyspawałem jakąś grubą, twardą i w miare długą tyle, że bez łba, żeby zmieściła się do wnętrza wahacza. Wkręciłem tą częśc od świecy do gwintu pomocniczego wewnątrz sworznia, puknąłem z 5 razy i sworzeń bez problemu wyszedł Razz gdyby ktoś się kiedyś się za to zabierał niech nie zapomni o wykręceniu śruby, która trzyma sworzeń w odpowiednim położeniu Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Motórzysta dnia Śro 19:27, 07 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 6:55, 03 Lip 2015    Temat postu:

A ja mam pytanie czego używacie do smarowania wahacza? Mam rocznik 58, wiec wahacz powinien być smarowany olejem z silnika. Wg mnie to rozwiązanie jest kiepskie z racji uszczelnienia połączenia silnika ze śrubą za pomocą rurki. Wymyśliłem sobie że zakleję silikonem otwór w pokrywie silnika, żeby olej się nie dostawał do rurki. śruba wahacza mimo że wygląda jak kalamitka nie ma niczego wewnątrz, tzn że jeżeli zaleje to olejem to najnormalniej w świecie olej wypłynie na zewnątrz. I teraz moje pytanie jest takie czy normalny tawot, ew grafitowy da rade to dobrze przesmarować?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 10:41, 03 Lip 2015    Temat postu:

Raczej nie da rady ze względu na konstrukcje tego wahacza, z resztą zobacz sobie ile tego smaru byś musiał wcisnąć żeby wyszedł na zewnątrz. Lepiej co jakiś czas wpuścić oleju i z głowy .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 10:45, 03 Lip 2015    Temat postu:

Problem jest w tym że olej wycieknie przez śrubę, tam nie ma żadnego zabezpieczenia przed wypłynięciem w śrubie. Stąd mój pomysł o tawocie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nadwozie,układ jezdny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin