|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Pon 15:43, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Ale z tego co wiem jest na rynku sporo PAST MONTAŻOWYCH DO TŁUMIKÓW nieważna nazwa.Od 10 do 20 zł. Trzeba trońkę poczekać coby się utwardziło około 30 -40 minut.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mrarek
Młodszy majster
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piekarnik Śląski
|
Wysłany: Pon 19:07, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
krzysiekwojcicki napisał: | połączyłem cienki sznurek azbestowy z pastą dokręciłem nakrętką i wytrzymuje | nie rozumiem, o czym piszesz. wątek jest o łaczeniu kolanka z tłumikiem. gdzie tam nakrętka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Pon 20:14, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Połączenie kolanka z tłumikiem u mnie tłumik cygaro ma gwint i nakrętka. Włożyłem kolanko w tłumik uszczelniłem sznurkiem cienkim azbestowym otuliłem masą uszczelniającą ,dokręciłem nakrętkę i po ptokach. Masa zastygła uszczelniła,i w rurę. A wydaje mi się że tam powinien być oring metalowy .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Pon 20:21, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Sprawdziłem w katalogu w galerji tam ma być metalowy oring Sprawdź .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mrarek
Młodszy majster
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piekarnik Śląski
|
Wysłany: Wto 5:45, 18 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
krzysiekwojcicki napisał: | Połączenie kolanka z tłumikiem u mnie tłumik cygaro ma gwint i nakrętka. | możesz zrobić fotkę tego miejsca?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stasiek
Kierownik warsztatu
Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpiny
|
Wysłany: Wto 6:14, 18 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
U mnie się wciska kolanko w tłumik, na tłumiku jest specjalne wytłoczenie na uszczelnienie.
Wczoraj kupiłem zwykły o-ring 40x5. Średnica dobrze pasuje na kolanko, po włożeniu o-ringu w tłumik już był problem z wciśnięciem kolanka. Dzisiaj kupie o-ring 40x3,5 i już powinno dobrze uszczelnić.
Zwykły o-ring wytrzymuje temp. do 110-120st.C
Są o-ringi FPM które pracują w temp. od -40 do +200st.C
Koszt takiego zwykłego o-ringu w składnicy maszyn rolniczych to 1 zł/szt., te FPM myślę że moga kosztować do 5-6 zł/szt.
Jak dobiorę wymiarowo odpowiedni o-ring to dam znać.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Wto 7:06, 18 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
A jak jest u ciebie ? Masz gwint i nakrętkę ? Może ten oring załatwi problem. Spróbuję zrobić foto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mrarek
Młodszy majster
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piekarnik Śląski
|
Wysłany: Wto 7:11, 18 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Stasiek napisał: | U mnie się wciska kolanko w tłumik, na tłumiku jest specjalne wytłoczenie na uszczelnienie. | też tak mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 10:04, 18 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
są różne typy mocowań. Proponuje zobaczyć w google.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spider
Kierownik zmiany
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Siennica Różana Lubelskie
|
Wysłany: Wto 19:00, 18 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
ten rodzaj tłumika z nakrętką to starszy model i takich już nie produkują w 353 04 mam takie od początku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stasiek
Kierownik warsztatu
Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpiny
|
Wysłany: Wto 19:33, 18 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
W jawie którą mam na części, jest połączenie takie jakie ma Krzysiek.
A co do tego o-ringu to kupiłem 40x3 i nie pasuje. Nie mają u mnie 40x4 taki wydaje mi się bardzo dobry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stasiek
Kierownik warsztatu
Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpiny
|
Wysłany: Czw 7:10, 20 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Panowie udało mi się uszczelnić połączenie.
O-ring 40x5 przeciąłem i odciąłem ok4-5mm założyłem w tłumik i idealnie pasowało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mrarek
Młodszy majster
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piekarnik Śląski
|
Wysłany: Czw 7:41, 20 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
nie wpadł do środka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stasiek
Kierownik warsztatu
Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpiny
|
Wysłany: Czw 8:48, 20 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
nie wpadnie, to wybrzuszenie w tłumiku jest tak zrobione ze nie "wypuści" oring z rowka. tylko trzeba dobrze dociąć oring i bedzie git.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Czw 17:20, 20 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Fajnie i tak ogarnąłeś po swojemu. Tłumik trońkę drży i tam potrzebne jest połączenie w miarę szczelne i elastyczne. Metoda zwiad bojem albo prób i błędów. Ten oring z katalogu w galerii podejrzewam jest blaszany w skuter dębica 6 zł szt pewnie spełnia swoje zadanie, a gumowy zobaczymy. Daj znać jak się sprawuje w pracy podczas jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|