 |
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator

Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Pią 19:27, 06 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Masz może gdzieś w domu ogrzewanie podłogowe?
Napal w piecu i grzej, fotele samochodowe wyschły w jedną noc.
Lakier na pewno tak szybko nie wyschnie, na słońcu albo najlepiej w szklarni też trochę potrwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator

Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1977
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 23:13, 06 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
na słońcu blacha szybko się nagrzeje i będzie dużo cieplejsza od temperatury powietrza. Podgrzanie do kilkudziesięciu stopni skraca okres schnięcia nawet o połowę!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przegub
Kierownik zmiany

Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: KĘTY
|
Wysłany: Śro 11:34, 11 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
niestety... lakier jaki był miekki taki pozostał, nie wiem co ten koles z tym robił ale raczej nie ma szans na wyschniecie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukee.84
Czeladnik

Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pustkow Zurawski
|
Wysłany: Śro 12:41, 11 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
kolego, skoro juz nic ci nie pozostało to powtarzam: cienka warstwa lakieru z dużą ilością utwardzacza. nie znam sie na lakierach i nie mam pewności czy pomoże ale kilka lat pracowałem w tworzywach sztucznych i gdy zapominalismy dodac utwardzacza do żywicy to taki zabieg zawsze pomagał. wiec zanim zaczniesz zdzierać nieutwardzony lakier pójdź za moją radą. pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kreciu84
Wyjadacz

Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Września (WLKP)
|
Wysłany: Śro 20:42, 11 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
jak dodasz więcej utwardzacza.... to się nie zdziw, jak Ci po krótkim czasie lakier zacznie pękać lub inne cyrki wyjdą ;P
po to masz konkretne proporcje np. 2:1 żeby się do nich stosować.... to nie rozcieńczalnik że masz pewien zakres manewru 10-25%...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kreciu84 dnia Śro 20:45, 11 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtex
Kierownik zmiany

Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pruszków / Sarzyna
|
Wysłany: Pon 22:13, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
W mojej Jawie numery nabite na ramie są bardzo płytkie i pod lakierem na pewno już ich nie będzie widać. Czy ktoś już przerabiał ten problem? Jak polakierować dobrze i żeby numery zostały widoczne?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator

Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1977
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 23:27, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
jak po wyczyszczeniu będą wyczuwalne pod palcem to lakier na 100 siądzie i wyjdą numery. dla pewności możesz się spytać jakiegoś lakiernika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator

Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Wto 11:26, 24 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ja mam tak:
Pole numerowe zakleiłem taśmą, pomalowałem lakierem, a później delikatnie oderwałem taśmę.
Po dokładnym wyschnięciu obkleiłem pomalowaną część ramy i pomalowałem pole cieniutką warstwą lakieru.
Fakt, że nie wygląda to estetycznie ale jest gwarancja ( gwarancja poxipolu ) czytelności numerów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tołdi
Młodszy majster

Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: Pią 19:01, 09 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Mam takie pytanko (jestem zupełnie zielony w temacie, więc pytań będę miał mnóstwo - pamiętajcie więc,że nie ma głupich pytań, tylko głupie odpowiedzi ). Czy wchodzi w grę malowanie proszkowe? Chce wszystkie blachy oddać do kąpieli chemicznej i w firmie zaproponowali mi malowanie proszkowe. Co o tym sądzicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kreciu84
Wyjadacz

Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Września (WLKP)
|
Wysłany: Pią 23:47, 09 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
a będą mieli w takim kolorze RAL farbencję.... bo z tego co się orientuję, to paletę odcieni farb proszkowych mają firmy raczej w ograniczonej ilości, ponieważ muszą mieć do każdego koloru specjalny filtr.... za grube sianko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tołdi
Młodszy majster

Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: Sob 11:29, 10 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Tego jeszcze nie wiem. Ale gdyby mieli nie ma żadnych przeciwwskazań żeby tak malować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator

Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Sob 18:44, 10 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Proszek jest o wiele bardziej wytrzymały od akrylu i nie jest fabrycznym malowaniem.
Wybór rodzaju powłoki należy do Ciebie.
W przypadku malowania akrylem i proszkiem musisz wymalować szparunki.
Jedyny problem w przypadku proszku to taki, ze nie ma możliwości nałożenia szpachli aby usunąć nierówności - jak przygotujesz powierzchnię tak będzie wyglądać po pomalowaniu.
Nie wiem co z chromem się stanie przy wygrzewaniu proszku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cochise
Wyjadacz

Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Nie 8:46, 02 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o szpachlówkę to jest specjalna, wysokotemperaturowa. Używamy jej od kilkunastu miesięcy i daje radę przy takim malowaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator

Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Nie 10:18, 02 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
po takiej szpachli jeszcze się coś stosuje czy od razu maluje proszkiem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cochise
Wyjadacz

Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Sob 13:47, 15 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Najpierw element jest piaskowany, potem wraca do naszego warsztatu, gdzie nakładam szpachlówkę. Po 2 dniach idzie ponownie do lakierni, gdzie zostaje pomalowany. Z tego co się orientuję nie idzie tam żadna dodatkowa chemia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|