Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Oryginalne śruby

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nadwozie,układ jezdny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 23:54, 19 Kwi 2015    Temat postu: Oryginalne śruby

Panowie, uchowały się u kogoś z Was oryginalne śruby w Jawie? Muszę dorobić sobie śruby i zastanawiam się jak były wykończone oryginalne śruby. chrom, kształt łba itp...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aker6
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zdrójno, gm. Osieczna

PostWysłany: Pon 20:13, 20 Kwi 2015    Temat postu:

napisz które śruby bo opisanie wszystkich byłoby zadaniem na długi zimowy tydzień a nie wiosenne popołudnie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 20:22, 20 Kwi 2015    Temat postu:

Przede wszystkim wszystkie widoczne.
Mocowanie błotnika przedniego do lag (M6 na klucz 10)
Śruby zaciskowe dolnej półki
Mocowanie silnika do ramy
Śruby tylnych amortyzatorów
Mocowanie tylnego błotnika
Śrubka od przełącznika świateł/klaksonu na kierownice

zrobię sobie dokładny spis to jeszcze pewnie coś mi się przypomni:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Pon 20:36, 20 Kwi 2015    Temat postu:

Wymiary są w katalogu części. U mnie w jawie 56r. śruby były na tylnych amorach na łeb 12 bez napisów to samo w mocowaniu baku pod siedzeniem tyle że na łeb 14

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 20:56, 20 Kwi 2015    Temat postu:

Wymiary ja znam, chodzi mi o to jak wyglądał łeb śruby. Jak dobrze pamiętam to śruby były pozbawione jakichkolwiek oznaczeń, powierzchnia łba była w kształcie sfery i śruby były w oryginale chromowane, ktoś może to potwierdzić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Wto 4:06, 21 Kwi 2015    Temat postu:

u mnie chromu nie było

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Obile
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:18, 21 Kwi 2015    Temat postu:

Śruba to śruba. W tamtych latach produkowało się według normy i na pewno większość śrub taka była. Ewentualnie śruby w silniku, ale też mi się wydaje że były normowane. Chromowane na pewno nie były. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Wto 19:40, 21 Kwi 2015    Temat postu:

Nie mam 100% pewności ale chyba nie były nawet cynkowane.
Śruby bez oznaczeń, sześciokątne, choć mogło się pewnie zdarzyć, że były zakładane takie jakie były dostępne. W wersjach eksportowych nie mam pojęcia jakie były stosowane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nadwozie,układ jezdny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin