Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

przednie zawieszenie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nadwozie,układ jezdny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradamf1985
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 16:14, 18 Lut 2017    Temat postu:

Po pierwsze to nie rozumiem syczy powietrze czy olej jaka różnica jedno bez drugiego by nie syczało, jest to amortyzator olejowy a nie gazowy wiadomo o co chodzi. Po drugie nie chodziło mi że się w Jawie coś odpowietrza tylko nie wiedziałem, że są w ogóle zawieszenia które trzeba odpowietrzać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KinioPP
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecinek

PostWysłany: Pią 21:24, 31 Mar 2017    Temat postu:

Jeździł ktoś może z dwoma różnymi lagami? Tzn jedna starego typu ze stożkiem, druga nowego z tłumikiem. Takie mam tylko dwa golenie w stanie nadającym się pod chrom, i takie zresztą kupiłem kiedyś jako komplet z jednego motocykla.
Alternatywą jest mała rzeźba i dopasowanie tłumika w miejsce stożka.

Muszę szybko oddać do chromowania, bo plan jest taki by Jawa była na lato Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 18:57, 30 Kwi 2017    Temat postu:

Wg to jest słaby pomysł. Pewnie każda laga ma inna charakterystykę, nie będzie to chyba zbyt bezpieczne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KinioPP
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecinek

PostWysłany: Pią 22:14, 05 Maj 2017    Temat postu:

Pewnie masz rację.
Trzeba będzie wstawić lekko przerobiony tłumik, tak by ten wpust wpasował się w otwór śruby.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 8:48, 21 Maj 2017    Temat postu:

Panowie, jak u Was wygląda kwestia ustawienia otworów na oś koła w lagach po demontażu koła? Oba są ustawione w osi? u mnie jeden otwór jest ok 5mm niżej niż drugi. Też tak macie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Nie 11:41, 21 Maj 2017    Temat postu:

Tez tak mam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KML
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 13:30, 21 Maj 2017    Temat postu:

Podobnie u mnie , idealnie równo nie jest ale tylko w lini pionowej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 15:42, 21 Maj 2017    Temat postu:

ale jak zakładacie koło, to ono ustawia się prosto czy musicie je na siłę ustawiać w równej odległości od lag z każdej strony. Po 200km jazdy na tak złożonym zawiasie padły mi łożyska, zastanawiam się czy to może być powód.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KML
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 19:53, 21 Maj 2017    Temat postu:

Ja nic nie ustawiam , z jednej strony dystansuje szczękotrzymacz a z drugiej odpowiedniej długości tulejka.
Po skręceniu jest idealnie po środku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Nie 20:35, 21 Maj 2017    Temat postu:

Jezeli chodzi o osiowość to bez kombinacji, wkręcasz os i musi być koło po środku między lagami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 9:03, 22 Maj 2017    Temat postu:

U mnie tak nie jest, koło ustawia się bliżej prawej lagi (patrząc na wprost na motocykl). Jakiej długości macie tulejkę zamontowaną? Zastanawiam się co może być przyczyną tego. Może mam za mocne sprężyny założone.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Pon 12:48, 22 Maj 2017    Temat postu:

Brak osiowości, a sprężyna to dwie rzeczy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 12:57, 22 Maj 2017    Temat postu:

co proponujesz black?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Pon 15:18, 22 Maj 2017    Temat postu:

Podaj jakiej szerokości masz tulejkę i pokaz zdjęcie zamontowanego koła.
Jeszcze jedno: Koło było składane od nowa? Kto je zaplatał i centrował?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez black-dimon dnia Pon 15:19, 22 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 16:16, 22 Maj 2017    Temat postu:

chyba 8mm, koła zaplatałem samodzielnie, centrował gość który się tym zajmuje.










Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nadwozie,układ jezdny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin