|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adbok
Kierownik warsztatu
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Drzewica / Łódź
|
Wysłany: Sob 10:38, 26 Cze 2010 Temat postu: Jawa 175cm - Typ 356 by adbok |
|
|
Czesc,
Od jakiegos czasu sledze poczynania uzytkownikow tego forum, az dzis postanowilem ze opisze takze historie mojej Jawy 175cm - Typ 356 - z 1959:)
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Opisywany tu model byl w mojej rodzinie od lat 80 - rzecz jasna uzytkowany przez mojego tate. Jak to w czasach PRLu dostepnosc do czesci byla mocno ograniczona, a wszystkie naprawy przeprowadzane byly w domowych warunkach - dlatego JAWA przeszka klka "drobnych" przerobek.
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Lekarstwem na wszelkiego rodzaju podmianki byl zakup roznych czesci z drugiej reki, az wkoncu i JAWY 175 z roku 1960 - w tej chwili brazowej od rdzy
Z tego co widac motory maja inne liczniki, i rury wydechowe.
Drugi motor mial uszkodzony tylny wahacz, jest z przerobiony od WSKi. Tylna lampa chyba tez.
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam plan aby ladnie odszykowac pierwszy motor (z 59roku).
Niestety problemem jest czas. Przebywam na stale w Lodzi, co utrudnia mi "zabawe". Nadzieja jest zblizajacy sie urlop w sierpniu. Do tego czasu chce aby motor byl w 100% sprawny mechanicznie. Tak abym mogl go rozebrac i wypiaskowac a pozniej pomalowac rame i inne "czerowne" rzeczy.
Zaraz po wyciagnieciu motóra zabralem sie za czyszczenie - do tego celu uzylem ON ktory calkiem ladnie wyczyscil caly brud. Proces ten powtarzalem juz kilka razy. Oczywiscie nie czyscilem gum i innych elementow ktore maga ulec uszgodzeniu po kontakcie z ON.
Poprawilem instalacje elektryczna, przerobilem bezpiecznik na bardziej popularny "samochodowy" i zakupilem nowa baterie zelowa - oczywiscie 6V.
Wyczyscilem bak, kranik paliwa, gaznik, filtr powietrza. Nasmarowalem wszystkie linki
Silnik jak widac na zdjeciach jest czesciowo rozebrany.
Powodem tego zabiegu jest wymiana uszczelek, tloka i cylindra.
Niestety caly ten proces znacznie sie przedluzyl. Problemem byly zabezpieczenia na sworzen tloka, ktore nie pasowaly ze starego tloka (nowe sa wieksze). Pozniej sprzedawca w sklepie dobral zle.
Dzis juz mam dobre i z niecierpliwoscia czekam na wolny weekend i powrotu do rodzinnego domu
Na zdjeciach widac zniszczone czasem siodlo. Myslalem nad zakupem nowego skorzanego pokrowca + gabka ale na szczescie znalazlem takie zestaw w bardzo dob rym stanie. Tylko musze kiedy przenitowac siodlo
Zostalo jeszcze duzo pracy. A gdy juz zrobie wszystko zadbam o rejestracje - moze nawet na zolte tablice (ale to po malowaniu i chromowaniu)
Mam kilka pytan.
1. Czy piaskowac wszystkie elementy ? nie liczac silnika, kolanek, tlumnikow ? Jaki moze byc koszt takiego zabiegu ?
2. Mam sprzet do malowania i chyba zrobie to sam. Czy kolor Ral 3004 jest kolorem fabrycznym dla mojej jawy ? Ilefarby musze kupc ? Jaki podklad zastosowac ?
3. Mysle juz o wymianie oleju skrzyni. Jak rozumiem najlepiej jest to robic gdy silnik jest cieply i skrzyia pracowala ?
Czy jest potrzeba plukania skrzyni ? Jesli tak to czym ?
4. Co ze szparunkami ? chcialbym je pomalowac ale raczej nie dam rady. Nie znalazlem nigdzie szablonow, a na allegro mozna kupic gotowce za ok 60zl pod bezbarwny lakier. Czy uzyskam zadowalajacy efekt ? Czy posiadacie jakies dokladne zdjecia z lokalizacja wszystkich szparunkow? Czy caly motor musze malowac bezbarwnym lakierem? czy tylko miejsca gdzie sa szparunki ? - oczywiscie dla jednakowego efektu
5. Jak pozbyc sie rdzy z kopniaka, klamek, amortyzatorow i wydechow? - wszystko dobrze widac na zdjeciach.
6. Czy oplaca sie wymieniac cewke zaplonowa ? Czy zostawic stary filtr powietrza ? czy po wymianie na nowy zobacze
jakas roznice ?
7. Co zrobic z widelcem i tylnymi amortyzatorami ? - myslalem aby je rozbierac, wyczyscic, pomalowac i uszczelnic, wlac nowy olej. Tylko pytanie czy warto?
8. Zastanawiam sie czy przed chromowaniem baku musze go juz pomalowac na czerwono ? i pozniej dopiero szparunki + bezbarwny lakier? Czy najpierw piaskowanie, chromowanie i czerwien by jawa ?
9. Czy ten uchwyt na wozek jest oryginalny ? - chce go zlikwidowac
10. Kupie gdzies jeszcze manetki do takie jawy ? te co mam sa rodzimej produkcji (od WSKi)
Mam nadzieje ze z Wasza pomoca i techniczna rada uda mi sie przywrocic 175tke do nowego zycia
Pozdrawiam
adbok
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adbok dnia Nie 22:13, 08 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przegub
Kierownik zmiany
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: KĘTY
|
Wysłany: Sob 13:01, 26 Cze 2010 Temat postu: Przegub |
|
|
Ja myslałem o piaskowaniu, ale w konsekwencji oddałem wszystko do trawienia, a potem poprawiłem jeszcze recznie drucianka na wiertarce:) swietna baza pod podkład:) i fajna robota, zbliza do maszyny:) (w mojej galerii jest foto z tak wykonanymi czesciami:) )
Co do szparunków, to lepiej samemu sie pobawic ( cochise z naszego forum napisał o tym posta, wiec sobie znajdz:P) te naklejane sa srednio ładne a na dodatek trzeba bezbarwny potem a itak odstają te naklejki i sa o wile zaa grube,a przynajmniej grubsze od oryginalnych kresek:) ja kupiłem taki komplet i za 30zł moge Ci je odsprzedac bo jednak ich nie nakleje ze wzgledów ideologiczno-estetycznych:P ale mam plan zeby na ich bazie wykonac jakis szablon do malowania juz odpowiednich kresków
Rdze musisz zedrzeć brutalną siłą ludzkich mięsni + wiertarka z tarczą druciana:) siła razy gwałt
Jak amorki ładnie pracuja, to nie warto:) tylko szklanki mozna odsiwerzyc (chrom i lakier), pozatym ciezko o wnetrza do amorów
co do baku:) chrom musisz recznie obedrzec:) potem chromujesz, a potem matowisz chrom pod lakier i dopiero lakierujesz ten pasek:) (w dużyyyym skrócie) chrom na podkład nie łapie! musi byc goły metal:P
Filtr wypadałoby zmienic:) moze nie poczujesz róznicy, ale silnik napewno odetchnie:)
kwestie silnikowe pozostawiam tym co juz skończyli swoje silniki:D
a manetki kupisz, uzywki sa na allegro dosyc czesto:) mozesz sie tez pokusic o przejrzenie oferty skuter dębica, albo jawa czesci na necie:) ale tam sa chyba współzcesne produkty, i co do ich jakosci nie moge sie wypowiedziec bo ich nie widziałem:] klamki też masz nieoryginalne :]
PS.
Zapraszamy do przejrzenia forum , bo wiele odpowiedzi na nurtujące Cie pytania padło już i zostały licznie skomentowane:) a i wiele rzeczy na przyszłośc możesz sie nauczyc:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Przegub dnia Sob 18:55, 26 Cze 2010, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adbok
Kierownik warsztatu
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Drzewica / Łódź
|
Wysłany: Śro 22:51, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
A czy ten filtr powietrza nadaje sie do mojej jawy ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
orzeł175
Młodszy majster
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:21, 03 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
A ja mam lepiej bo moja jest od nowości w rodzinie i co ty mi an to:P. A tak serio to fajne bazy do remontu.
Chromu się raczej nie zdziera ręcznie tylko chemicznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adbok
Kierownik warsztatu
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Drzewica / Łódź
|
Wysłany: Nie 22:12, 04 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Dzieki za informacje.
Dzis udalo mi sie zalozyc wszystkie graty do silnika
Motor zyje !
Gaznik i sprzeglo wymagaja regulacji, ale najwazniejsze jest to ze odpalil.
Oczywiscie na poczatku byly problemy z zaplonem ale metoda prob i bledow doszlismy do porozumienia.
Dowiedzialem sie takze ze moj tata posiada 3eci silnik (wyglada jak nowy) po kapitalnym remoncie - oczywiscie z przyczyn wiadomych nie mam zamiaru go uruchamiac. Moze kiedys sie przeda ...
Wiem juz jak rozloze prace nad przywroceniem swietnosci jawy
1. doprowadzenie mechaniki i elektryki do idelanego stanu - kompletowanie czesci.
2. szkielowanie silnika (mozliwa polerka boczkow i oslony gaznika, piaskowanie ramy.
3. polerowanie obreczy, wymiana szprych, szkielkowanie bebnow.
4. piaskowanie reszty elementow, wymiana poszycia i gabki siadelka.
6. chromy, lakierowanie i skladanie wszystkiego do kupy
Taki jest plan.
Znajac zycie wszystko ulegnie zmianie. Ale jakis zarys jest.
Jutro umieszcze kilka zdjec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przegub
Kierownik zmiany
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: KĘTY
|
Wysłany: Pon 20:42, 05 Lip 2010 Temat postu: Przegub |
|
|
uwazaj z piaskowaniem!! żeby Ci nie pokaleczyło blach tak jak mi, wypiaskowałem osłone lampy i porobiły sie dziurki i musiała isc tona podkładu!! piasek musi buc drobniuteńki:) ja po tej przygodzie z piaskowaniem wytrawiłem lakier a potem jeszcze recznie doczysciłem:)
a twój plan to ja realizuje w odwrotnej kolejności, i jak narazie idzie idealnie:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adbok
Kierownik warsztatu
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Drzewica / Łódź
|
Wysłany: Czw 16:13, 08 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
@Przegub - piaskowaniem sie nie martwie. Osoba ktora to zrobi na codzien odnawia stare motocykle - wie jak dbac aby nie pokaleczyc blach.
Zdjec kompletnego motocykla nie zamiscilem bo nie mialem czasu ich zrobic.
Ale juz po wstepnej regulacji uwazam ze silnik jest ok
Powoli kupuje wszystkie brakujace/uszkodzone czesci. Kupilem juz tylna lampe i nowy filtr powietrza Dla osiagniecia pelnego stylu retro zakupilem tez rekawice motocyklowe MO Mam jeszcze maly dylemat zwiazany z kanapa. Czy brazowa czy czarna, skorzana czy nie skorzana ?
Z najwazniejszych rzeczy ktore musze kupic to obrecze i szprychy.
Wiem ze nowe sa na allegro ale obrecze sa tajwanskie a szprychy "podobno" polskie.
Gdzie kupic dobra obrecz 16x3.00 do mojej 175tki ? Stara jest pokrzywiona mysle ze prostowanie nie bedzie oplacalne ;/
Nawet nie wiem gdzie to zrobic ;/
A wy wiecie ?
Mysle ze szprychy kupie u ludzi polecanych na forum - [link widoczny dla zalogowanych] Tylko pytanie czy musze podawac wymiary jakie maja miec ? Czy polecani przez Was ludzie wiedza jakie maja byc ? - pytam bo jestem w tym temacie zielony
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adbok dnia Czw 16:19, 08 Lip 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adbok
Kierownik warsztatu
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Drzewica / Łódź
|
Wysłany: Nie 22:19, 08 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Witam po przerwie.
Dopiero wczoraj znalazlem czas na prace przy motorku. Ustawilem gaznik i wymienilem filtr powietrza.
Dla porownania przesylam zdjecia nowego filterka (filtr od jawy 250 - sprzedawany na allegro)
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Po wstepnej regulacji udalem sie na krotka przejazdzke.
Niestety motor ma jakies "ale" i sa problemy z wysokimi obrotami, tzn na luzie sa a gdy chce szybko przyspieszyc motor sie dlawi, czasami strzela - link do nagranego filmu (od 35s slychac dlawienie)
http://www.youtube.com/watch?v=a9zFLhjVumg
Pytanie dlaczego ?
Czy normalne jest to musze przelac paliwo a pozniej "zassac" przed odpaleniem goracego silnika ?
http://www.youtube.com/watch?v=CfPgBXmkPv4
Jadac z wlaczonymi swiatlami drogowymi nie mam sygnalu dzwiekowego, na swiatlach mijania jest. Co moze byc powodem ? - w tym czasie lampka od ladowania nie swieci.
Czy 2kontrolki przy liczniku moge zastapic jakimis kolorowymi diodami ? - czy ktos to juz robic ?
Ogolnie chyba wszystkie zarowki mozna wymienic, nie liczac tej duzej od swiatla drogowego
Chyba mam cos z linka od sprzegla. Klamka nie chce wracac i musze ja dopychac tak 3mm za kazdym razem. Smarowanie nie pomaga ;/ Przed regulacja i wymiana kosza sprzeglowego wracala, jednak chodzila za ciezko i nie spelniala swojej roli.
Na sam koniec "napraw" stara guma laczaca filtr z gaznikiem doznala uszkodzenia Gdzie kupie taka gume z tym smiesznym zaworkiem odcinajacym doplyw powietrza ?
A i jeszcze jest problem z licznikiem, niby ze linka sie kreci i widac odchylenia wskazowki, ale mechanizm odpowiedzialny za predkosciomierz wogole nie dziala. Jak rozumiem musze sie dostac do skrzyni ?
Pozdrawiam
Adam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adbok dnia Nie 22:51, 08 Sie 2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 11:48, 09 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
To dławienie może być spowodowane niewłaściwą mieszanką paliwowo-powietrzna (za dużo benzyny, za mało powietrza, lub na odwrót). Przyczyną również może być mała iskra na świecy. Naładuj Aku na max ustaw prawidłowy odstęp na świecy i zobacz czy wtedy muli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przegub
Kierownik zmiany
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: KĘTY
|
Wysłany: Pon 17:48, 09 Sie 2010 Temat postu: Przegub |
|
|
możesz również mieć zły gaźnik, nie do tego silnika:] i daje za mało mieszanki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adbok
Kierownik warsztatu
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Drzewica / Łódź
|
Wysłany: Wto 11:06, 17 Sie 2010 Temat postu: Re: Przegub |
|
|
Przegub napisał: | możesz również mieć zły gaźnik, nie do tego silnika:] i daje za mało mieszanki |
Chyba miales racje
Wczoraj wymienilem na gaznik z drugiego motoru i jest ogroma roznica!
Oczywiscie wszystko wymaga dopieszczenia, nie mam teraz problemu z wysokimi obraotami.
Wieczorkiem podesle fotki tych gaznikow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adbok
Kierownik warsztatu
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Drzewica / Łódź
|
Wysłany: Sob 9:34, 28 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Urlop sie konczy... Niestety nie zrobilem wszystkiego co zamierzalem.
Wstawiam zalegle zdjecia starego i "nowego" gaznika.
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Przy operacji wymiany IKOVa padla guma laczaca gaznik z filtrem ;/
Czy znacie jakies miejsca w Polsce gdzie kupie taka same gume ?
Widzialem jakies na allegro.pl ale to chyba do CZ lub JAWY 350.
Mnie interesuje tylko guma z ta metalowa blaszka
W tym tygodniu bawilem sie siodelkiem. Gabke i pokrowiec zamowilem na allegro od uzytkownika "junc" - jakosc SUPER! polecam kazdemu!
Na poczatku lekko wyczyscilem zardzewiala blache. Porobilem wzmocnienia z plaskowika. Pozniej czyscilem do uzystania "srebrnej" powierzchni
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Pozniej bylo malowanie. Raz podkladem w osprey`u, pozniej jakims czerwonym wynalazkiem a na koncu brazowa farba
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Ide jezdzic
Pozdrawiam wszystkich!
EDIT:
A tak to wyglada do 15 pazdziernika 2010
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adbok dnia Sob 1:27, 16 Paź 2010, w całości zmieniany 12 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adbok
Kierownik warsztatu
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Drzewica / Łódź
|
Wysłany: Czw 22:29, 02 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Znalazlem calkiem ciekawa strone o modelu 356:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adbok
Kierownik warsztatu
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Drzewica / Łódź
|
Wysłany: Wto 1:40, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Witam,
Moj temat powoli staje sie monologiem - dlatego prosze moderatorow o przesuniecie go do dzialu "Nasze Jawy"
Dzis odebralem paczke z jawaczesci.cz
Zakupy bardzo udane Kupilem nowe obrecze na przod i tyl, rolgaz, gumowe manetki, czesci do gaznika, kedre, uszczelke kopniaka, gumowe podkladni pod siedzenie i pod korek paliwa.
Na dniach bede mial nowe linki.
A od 7 lutego ruszam z wielka robota! Juz sie nie moge doczekac!
Pozdrawiam
standardowo - zaćmienie, już dawno temat powinien być przeniesiony, pozdr. cochise
EDIT: Dzieki @cochise !
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adbok dnia Pon 15:52, 24 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adbok
Kierownik warsztatu
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Drzewica / Łódź
|
Wysłany: Pią 15:48, 06 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Wkoncu mialem chwile wolnego aby rozebrac i wyczyscic motor.
Wszystko szlo dobrze do czasu napotkania pierwszych problemow ;( Mianowicie - nie moge zdjac stopki centralnej - powodem tego jest przyspawane mocowanie potpory stopki na nogi.
Nie rozebralem tylnego wahacza - tata mi to odradzil
Amortyzatorow jeszcze nie rozkrecalem, i nie rozkrecilem szprych - zabraklo mi klucza do nypli.
Samo piaskowanie (probne) poszlo elegancko. Zaopatrzylem sie na allegro.pl w pistolet YATO YT-2376. Test przeprowadzalem na duzym kompresorze z regulacja cisnienia od 6 do 12bar`ow - w efekcie przy 8 efekt byl swietny! Wybralem jakas stara oslone lancucha (cala zardzewiala, az brazowa) i brudna glowice do 356.
Wszystkie wypiaskowane elementy wygladaja jak nowe! Nagar tez zszedl
Nastepnego dnia mialem tylko 2h na zabawe kompresorem. Przez wieksza polowe czasu byly problemy z pistoletem, dopiero pozniej opracowalem inna technike pracy. Niestety zrobilo sie deszczowo i musialem przestac. Ucieklem z granulatem i rama w ostatniej chwili
Efekt jest taki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adbok dnia Pią 15:54, 06 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|