|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 16:47, 02 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Mam taką nadzieję, ale daleka droga przede mną…
Nadal szukam części…
Szukam tego:
[link widoczny dla zalogowanych]
I tu pojawiają się schody. Czy ktoś z Was orientuje się jak to jest z tą częścią? Chodzi mi o wersję tej części z otworem na boczny uchwyt, od kiedy bądź, do kiedy były takie produkowane? Można spotkać 250 z tym uchwytem, ale i też bez niego, w jakich latach było, co montowane?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 19:49, 02 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Chyba wszystkie, jak nie większość kyvaćek miały rączki boczne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Śro 21:11, 02 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
W 353 i 354 bardzo często występowały natomiast w 356 i 460 już nie tak często.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 20:08, 07 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Wreszcie przy 3 podejściu udało mi się rozebrać silnik od Jadwigi. A wszystko przez rdze…
Podczas rozbierania zaskoczyły mnie dwie rzeczy, pierwsza z nich to brak standardowego labiryntu na wale. Zamiast labiryntu było coś takiego:
Natomiast w gnieździe siedział sobie uszczelniacz. Niestety nie przetrwał.
Kolejna dziwna sprawa to uszczelniacze od strony prądnicy. Ktoś dorobił sobie tuleje i wstawił mniejsze uszczelniacze. I tu nasuwa się mi się kilka pytań. Czy to fabryczna modyfikacja, czy może ktoś nie miał oryginalnych uszczelniaczy i dorobił sobie tuleje do tego, co miał, a może gniazda są kiepskie i uszczelniacze nie trzymały się?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 22:21, 07 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
to nie są przypadkiem blaszki usztywniające simering?
a ten "labirynt" to jest inwencja twórcza.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jawor dnia Czw 22:23, 07 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 19:28, 08 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Ta inwencja wygląda całkiem profesjonalnie, może ktoś zaadoptował to z innego modelu jawy?
Co masz na mysli pisząc blaszki usztywniające simering? Blaszkę która jest wewnątrz simeringu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 21:59, 08 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Te tuleje nie są oryginalne. Wyczyść silnik i zrób więcej fotek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 20:55, 13 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Jawor napisał: | Te tuleje nie są oryginalne. Wyczyść silnik i zrób więcej fotek. |
Co mam dokładnie pokazać na zdjęciach? Jutro mam w planach umyć silnik i zastanawiam sie nad wykrecaniem szpilek, warto? czy zostawić je w spokoju?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Śro 21:26, 13 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Zrób zdjęcie karterów od wewnątrz. Na moje oko ten silnik miał wybite gniazda łożysk i ktoś je wytulejował.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 21:56, 13 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
muczos napisał: | Zrób zdjęcie karterów od wewnątrz. Na moje oko ten silnik miał wybite gniazda łożysk i ktoś je wytulejował. |
Nie, łożysko siedziało ciasno, przy rozbieraniu silnika łożyska zeszły z wału, zostały w karterach. Jutro zrobie zdjęcia:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 18:44, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Panowie, chce oddać cylinder do szlifu. Byłem w firmie która robi szlifym Pan pomierzył cylinder i powiedział abym kupił tłok 64.75 lub 65.00. Przed szlifem chce jeszcze wypiaskować cylinder i go pomalować proszkowo na czarny mat.
Ale wracając do szlifu, chciałem kupic nowy tłok ale zastanawiam się nad użyciem jakiegoś starego tłoka o pasujących lub większych wymiarach. Czy to jest dobry pomysł?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 18:58, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Zrób najpierw szlif później piaskuj/maluj.
Jeśli byś miał niewyeksploatowany oryginalny tłok to czemu nie, tylko trzeba taki mieć
PS: 65,00 ? Chyba sie pomyliłeś, ciekawy ten szlifierz jak potrafi robić szlif na nominał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 19:12, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Ale babola strzeliłem
Oczywiście miało być 65.75 i 66.00mm.
Szlif ->piaskowanie -> malowanie dlaczego w takiej kolejności?
Jak ocenić stan tłoka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jurek_j
Młodszy majster
Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: FGW
|
Wysłany: Pon 19:19, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Przy szlifowaniu powierzchnia lakierowana w sumie bardzo łatwo może ulec uszkodzeniu, nie musi, ale może. Lepiej okleić tuleję cylindra i prysnąć, niż malować drugi raz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Pon 21:35, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Ja bym zrobił piaskowanie - szlif - malowanie bo gładź się zrobi chropowata od piasku.
A te tulejki prawdopodobnie zostały wstawione dlatego że nie można było nigdzie kupić uszczelniacza o takim rozmiarze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez muczos dnia Pon 21:39, 18 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|