|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
peper50
Kierownik zmiany
Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: Sob 22:28, 08 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Rany Seba Ty będziesz nią jeździł czy do gabloty pójdzie?
Mam pytanko, czy ramkę spod siedzenia z uchwytem pasażera miałeś ori czy to nowy wyrób? Brakuje mi jej do mojej Jawy i zastanawiam się czy szukać dalej ori czy odłożyć na nowy wyrób...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 6:44, 09 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Hej!
W założeniu miała służyć do codziennej jazdy....
A co do Twojego pytania, podstawa siodła to oryginał, udało mi się trafić na allegro egzemplarz w idealnym stanie. trwało to dwa lata ale się udało...
Mam też w garażu współczesny wypust, powiem Ci tak, jak masz czas szukaj oryginału, jak zależy Ci na czasie kup współczesny egzemplarz, on tak naprawdę moim zdaniem nie jest taki zły. Oczywiście kształt otworów na uchwyt boczny to żart, ale mając oryginał/zdjęcia otworów bez problemu jesteś w stanie to uzdatnić i doprowadzić do tego co powinno być. Fakt jest też taki że współczesne egzemplarze są jakby toporniejsze, oryginały są delikatniejsze, ale to można dopiero zauważyć jak się weźmie oba do ręki i porówna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
peper50
Kierownik zmiany
Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: Nie 9:40, 09 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Póki co mi się nie spieszy więc może upoluję kiedyś ori. Dzięki seba!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradamf1985
Kierownik zmiany
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 10:00, 09 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
W piątek stałem się właścicielem tej "ramki" z motoren.sk. Wygląda chyba najbardziej zbliżenie z tych co widziałem choć do oryginału to jej dużo brakuje. Blacha 2x grubsza ale to w sumie niezauważalne po założeniu. Nie miałem czasu dokładnie wszystko mierzyć ale o dziwo otwory montażowe do mojej ramy pasują aż się zdziwiłem. Kwestia głównie popracowania nad sprawami, otworami ( zero obróbki wszystko ostre nieogradowane) nie miałem czasu sprawdzić jak się to zgra z osłonami bocznymi bo mam wszystko w częściach. Ogólnie dalej mam dylemat czy zakładać ten współczesny. W wolnym czasie jeszcze spróbuje porzeźbić w blasze z jawy 175, jak założę wątek o mojej jawie to wrzucę na pewno się komuś przyda .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 15:19, 10 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Jak patrzę na ten sprzęt, to chyba w zimie rozbiorę swoją i zrobię remont raz jeszcze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kirk25
Kierownik zmiany
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Pon 16:48, 10 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
wujek napisał: | Jak patrzę na ten sprzęt, to chyba w zimie rozbiorę swoją i zrobię remont raz jeszcze |
Oj tam oj tam Twoja śliczna
Jak już masz takie myśli to szukaj nowego obiektu to odnowienia
Mi się nie udało zrobić swojej idealnie, ale taki efekt mnie cieszy gdyż te motocykle mają po pół wieku i więcej i wg mnie idealnie nie muszą wyglądać.
Ja tam bym wolałbym mieć ze 4 jawy w średnim stanie niż jedną idealną haha
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
peper50
Kierownik zmiany
Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: Wto 0:38, 11 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Dziady z Was i tyle ;d. Jeden i drugi ma pięknie odnowiony motocykl i jeszcze cmokają ... Piękne oby trzy .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 6:26, 11 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
wujek łechtasz moją próżność
kirk25 - ja prosty człowiek jestem, nadmiar szkodzi, starczy mi jeden...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 9:29, 14 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
No seba nie zapomnij nagrać filmiku z pierwszej jazdy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 21:40, 25 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
I to by było na tyle Panowie. Pierwszej jazdy w tym roku nie będzie dzięki firmie [link widoczny dla zalogowanych]. 6 miesięcy chromowali mi lagi a na końcu je zniszczyli, ani lag ani PLN. Jadwiga w tej chwili jest poskładana tak jak na zdjęciach, pali na kopa, nic tylko złożyć przód i rejestrować. A tu lipa....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradamf1985
Kierownik zmiany
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 19:19, 26 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Czapki z głów naprawdę postawiłeś poprzeczkę wysoko, jest wzorem dla wielu osób również dla mnie. A skończywszy słodzić mam pytania. Ramę malowałeś proszkowo czy natrysk? Rozumiem ze lakier to akryl, bo się zastanawiam nad bazą niemetaliczną i klarem? A widząc rozebrane przednie zawieszenie zapytam bo się ostatnio siłowałem z moim, odkreciłem nakrętki z górnej półki i z jednej lagi wyszła sprężyna z drugiej za nic nie chce wyjść mam najpierw dół rozebrać czy coś jest nie tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 15:42, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Nie to było moim celem ale cieszy mnie to co piszesz. Co do Twojego pytania to wszystko jest malowane akrylem + bezbarwny i szparunki na to. Co do przedniego zawieszenia, laga nie powinna się wysunąć po odkręceniu nakrętki w górnej półce. W dolnej półce masz jeszcze śruby które trzymają lagi, te śruby też powinieneś odkręcić i dopiero wtedy lagi powinny wyjść.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradamf1985
Kierownik zmiany
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 17:29, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Każdy robiąc regenerację robi tak jak jemu się wydaje najwłaściwiej, ale ta mi się bardzo podoba więc na pewno ja i wiele innych osób będzie się wzorowało, choć nie ukrywam że pewne rzeczy robię inaczej! Wrzucę moje zdjęcia pewnie jednym się spodoba inni stwierdzą, że tak się nie robii. Czyli szparunki są malowane na bezbarwnym, na samym wierzchu? Pisząc "laga nie powinna się wysunąć po odkręceniu nakrętki w górnej półce" piszesz o tym że ta nakrętka że sprężyną nie powinna wyjść do góry? Na dole jest jeszcze śrubka z uszczelką taką czerwoną to o te śruby chodzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 17:39, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
NIe, w dolnej półce masz śrubę M8 która trzyma mocowanie klaksonu, zaciska ona też dolną półkę na ladze.
ps. co byś zrobił inaczej?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez seba dnia Nie 17:43, 27 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradamf1985
Kierownik zmiany
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 19:44, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Ale piszesz o całej ladze a ja pytam jak sprężyny zdemontować? Jedna wychodzi druga za nic nie chce wyjść.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|