|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 18:22, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Panowie, kompletuje części do jawy, które bym chciał oddać do szkielkowania. Mam problem z głowicą. Mam dwie głowice różniące się kształtem komory spalania, obie mają dokładnie takie same oznaczenia pierwsze: 25-353-13-112 drugie: 4384.7 i trzecie: na jednej jest wybite 2, na drugiej 3. Która była zakładana w 1958 r, ktoś się może orientuje? Poniżej zdjęcia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Pią 21:06, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Najprawdopodobniej ta z mniejszą komorą spalania jest od nowszej, bo po "lifcie" podnieśli stopień sprężania żeby dodać mocy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 21:31, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Podobne wnioski wyciągneliśmy:) Właśnie z racji tej komory chciałęm ją założyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Sob 7:56, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Ale przydałoby się ją trochę podrównać na tokarce, bo w tych wgłębieniach ci się będzie gromadził nagar
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 18:59, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Niestety nie mam tokarki wiec skończy się na szlifowaniu komory spalania papierem ściernym.
Dzisiaj spotkała mnie nie miła niespodzianka. Okazało się że nigdzie nie mogę dostać śrub ze stali nierdzewnej na płaski śrubokręt do przykręcenia pokryw silnika. Wiecie może gdzie można dostać takie śruby?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 22:27, 09 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Zabrałem się za Jadwigę! Okazało się że mam lekko skrzywioną ramę… Prostować to czy szukać nowej?
Kolejne pytanie dotyczy bieżni łożyska główki ramy, to co jest na zdjęciach nadaje się do powtórnego montażu czy lepiej sobie darować?
Jeszcze mam pytanie o mocowanie metalowej prowadnicy linki prędkościomierza, dolne mocowanie to śruba wkręcana w ramę, górne mocowanie to śruba przyspawana do ramy tak jak na zdjęciu, czy też śruba wkręcana w ramę?
Dziękuję za pomoc:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 10:37, 10 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Rama tragedia. Szukaj nowej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jawor dnia Pon 10:38, 10 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 21:38, 10 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Ok, kwestia ramy już jest jasna. a co z resztą pytań?
Wahacz też mam spawany, nadaje się czy szukać nowego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Wto 15:57, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Lepiej szukać innego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 7:55, 22 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Wiec kwestie ramy mam załatwioną, prosta z wahaczem:)
W przyszłym tygodniu planuje oddać cylinder do szlifu i wał do regeneracji. Dzisiaj zauważyłem, że mam pękniętą gładź cylindra przy okienku, pamiętam że pojawił się na forum taki temat ale nie potrafię go znaleźć. Teoretycznie nie powinno być problemu z oderwaniem tego kawałka i późniejszą pracą tłoka w cylindrze czy się mylę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 18:42, 22 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
wytnij tą "poprzeczkę" z obu stron, nie wpływa to na prace silnika ale gdyby sie urwało podczas jazdy to by niezłego ambarasu narobiło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 13:01, 23 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Zrobię dokładnie tak jak piszesz, dziękuję za pomoc!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 21:27, 25 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Wyciąłem to co miałem wyciąć:
Zabrałem się też za składanie bębnów. Tu mam pytanie do specjalistów, jaka tulejkę powinienem włożyć między łożysko a zabierak zębatki przy tylnym kole. Mam 2 tulejki jedna ok 7mm wysokości, druga 11.
Zamontowane wyglądają tak:
Która powinna być założona? Przy 7mm wieloklin wchodzi głębiej w pierścień ale mam wrażenie że nie opiera się na tulejce:
z kolei przy 11mm wygląda to tak:
Którą tulejkę zastosować?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez seba dnia Wto 21:28, 25 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 22:43, 25 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
na 7 widać że tarło. Ja na Twoim miejscu przyciąłbym trochę tą 11.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel-e34
Fachowiec
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Czw 9:09, 27 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
A nie znajdziesz na to odpowiedzi w instrukcji czy schematach? Nie jestem tez tego sprzwdzic z racji wyjazdu na wakacje, może inny użytkownik pomoże. Co do ramy i wahacza to fakt kwalifikują się do wymiany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|