|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 17:28, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Dziękuję Panowie za odpowiedzi:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 21:47, 24 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Powoli zaczynam składać Jadwigę. Czy u Was też pracuje dolna krawędź tego krótkiego błotnika przy zamykaniu podstawki centralnej przez tą blaszkę zatrzaskującą podstawkę?
Jeszcze jedno pytanie, miska łożyska ta osadzona na sztycy przy dolnej półce powinna siedzieć na sztywno, nie obracać się na sztycy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Pon 21:57, 24 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Masz spawany uchwyt na ten zatrzask w ramie i dlatego on tak pracuje z błotnikiem. Co do miski to nie powinien się kręcić, ale jak się kręci to wklej na klej i będzie ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 22:12, 24 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Tzn że to nie było tak w oryginale i ktoś coś tam dospawywał? Loctite do łożysk będzie dobry do tej miski?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez seba dnia Wto 16:21, 25 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 8:33, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie, coś mi nie poszło przy składaniu przedniego zawieszenia. Muszę to jeszcze raz rozebrać bo chyba źle poskładałem łożyska w główce ramy przez co górna półka jest za wysoko a kierownica nie trafia w środek otworów w obudowie lampy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 7:17, 03 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie, niech mi ktoś wytłumaczy o co chodzi z tymi bębnami i pokrywą bębna.
Mam dwa bębny z takim samym nr części: 353-51-331 oraz pokrywy 353-51-410, po włożeniu łożysk i tej tulejki do bębna spasowuje to z pokrywą od bębna i tu niespodzianka, w jednym bębnie pokrywa wpada tak głęboko że obciera o bęben a w drugim wystaje ponad że jest szczelina pomiędzy bębnem a pokrywą. Do sprawdzenia użyłem tej samej pokrywy. Zauważyłem że w jest różnica w bębnach jeżeli chodzi o głębokość na jakiej jest zewnętrzny seger, w jednym bębnie jest ok 7mm a w drugim 5.5mm. O co tu chodzi?
tak to wygląda na fotkach:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 18:44, 03 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
z tego co pamiętam to jest tulejka dystansująca pomiędzy bębnem a wew. piastą łożyska. Musi się to jakoś zgrać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Czw 18:51, 03 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Bęben ma swoją tulejkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 9:03, 04 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Wg katalogu czesci nie ma zadnej dodatkowej tulejki pomiedzy bebnem a lozyskiem. W pokrywe bebna wtopiona jest tulejka, ale problem lezy w pozycjonowaniu lozyska wewnatrz piasty. Nie wiem w jaki sposob poprawnie je wypozycjonowac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Pią 13:34, 04 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
może jest różnica koło tył i koło przód, chodzi mi o piasty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 14:13, 04 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Wg katalogu bębny z przodu i z tyłu mają inne numery, ale ja mam oryginalnie z tyłu bęben z takim samym numerem jak ten z przodu, zabierak zębatki jest zamontowany w oryginalny sposob wiec raczej nikt tam nic nie przerabial.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artur
Czeladnik
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 7:13, 05 Kwi 2014 Temat postu: Nasze Jawy |
|
|
Jestem właśnie po złożeniu kół wszystko pasuje. Numery mam takie same jak kolega podał wymiary od strony segera też,pozostaje sprawdzić tulejkę między łożyskami.Po złożeniu, łożysko od strony bębna hamulcowego wsunięte jest na głębokość 5,5mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artur
Czeladnik
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:32, 09 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
I co seba doszłeś do ładu z bębnami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 8:45, 10 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Hej Panowie!
Dziękuję za odpowiedzi, poradziłem sobie z kołami i Jadwiga w tej chwili wygląda tak:
Niestety mam problem z przednim zawieszenie, a w zasadzie z kołem które stoi pod skosem względem lag, jutro się tym zajmę
Jeszcze jedno pytanie, wg katalogu rocznik 58 miał przednią ośkę z tulejką którą wkładało się w lagę:
Jeżeli zostawię to tak jak mam w tej chwili to mam za krótki gwint z drugiej strony żeby założyć podkładkę i nakrętkę:
Zakładam że wystarczy skrócić tą tulejkę, ośka wejdzie głębiej i to załatwi kwestię?
Albo mogę zastosować taką ośkę i też będzie ok?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Czw 13:40, 10 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Ta tulejka co ją tam wsadziłeś nie jest oryginalna, oryginalna jest szerokości tego uchwytu co wchodzi ośka. Utnij tą tulejkę i będzie wszystko dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|