|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tom_KRK
Kierownik zmiany
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 11:06, 20 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Tak, też są po szkiełku tylko nie załapały się na poprzednich zdjęciach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co do gaźnika to mam dwa gaźniki już z okrągłą komorą pływakową, na obu silnik ładnie zapalał i pracował (uruchomiony do testu i wykrycia na słuch ewentualnych niedomagań). Jednak wiem jeszcze od dziadka, że oryginalnie był zamontowany w tym modelu gaźnik z prostokątną komorą, niestety skradziony przez kogoś jak motocykl stał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 11:26, 20 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Pewnie o tym wiesz ale do każdego gaźnika jest inna pokrywka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tom_KRK
Kierownik zmiany
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 11:55, 20 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Właśnie zauważyłem, że typów tych pokrywek było bardzo dużo. Nawet w wyglądzie tych nakrętek na gaźnik (które trzymają pokrywę na miejscu) były w kolejnych rocznikach różnice. Sam mam trzy egzemplarze i wszystkie się różnią między sobą, choć na pierwszy rzut oka tego nie widać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
peper50
Kierownik zmiany
Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: Pon 10:57, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Pokrywka którą masz jest od gaźnika z prostokątną komorą pływakową ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tom_KRK
Kierownik zmiany
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 11:04, 22 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Co ciekawe pasuje do gaźnika z okrągłą komorą jak trzeba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tom_KRK
Kierownik zmiany
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 20:32, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Segery łożysk wału nie powinny zasłaniać kanału smarującego, czy tego który idzie z góry ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tom_KRK
Kierownik zmiany
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 20:33, 07 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Powoli składam serducho. Relaksująca robota Łożyska do lodówki a połówki do piekarnika i wszystko pięknie wchodzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tom_KRK dnia Czw 20:34, 07 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Pią 19:52, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Lepiej włożyć do zamrażarki ale bardzo dobre podejście do tematu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tom_KRK
Kierownik zmiany
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 23:22, 10 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Koledzy, ponawiam pytanie, którego kanału ma nie zakrywać pierścień segera (w sensie gdzie powinna być przerwa)? Widać dwa kanały, ten boczny, który widać od komory korbowej i ten który idzie z góry. To ważne bo nie mogę ruszyć ze składaniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzywa250
Młodszy majster
Dołączył: 09 Sie 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: sosnowica, lublin
|
Wysłany: Śro 10:49, 11 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
też właśnie składam silnik i mam szybkie pytanko czy na walku pośrednim tryby przesuwne mają 20 i 17 zębów a na głównym po 19 i 16 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ZETON
Moderator
Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: białystok
|
Wysłany: Śro 15:06, 11 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
przerabiałem temat kilka dni temu najszybciej będzie jak opiszesz sobie zębatki tj. policz ile maja zębów i opisz je sobie zgodnie z tym schematem
[link widoczny dla zalogowanych]
a pózniej zakładaj zgodnie z instrukcją z w/w strony - ja "blądyn" dałem radę w ten sposób i skrzynia chodzi
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez ZETON dnia Śro 15:07, 11 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ZETON
Moderator
Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: białystok
|
Wysłany: Śro 15:08, 11 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Tom_KRK napisał: | Koledzy, ponawiam pytanie, którego kanału ma nie zakrywać pierścień segera (w sensie gdzie powinna być przerwa)? Widać dwa kanały, ten boczny, który widać od komory korbowej i ten który idzie z góry. To ważne bo nie mogę ruszyć ze składaniem |
podłączam sie do pytania.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzywa250
Młodszy majster
Dołączył: 09 Sie 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: sosnowica, lublin
|
Wysłany: Czw 9:02, 12 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
dzięki pawelooo2 z tym schematem dam już radę - super strona
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tom_KRK
Kierownik zmiany
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 23:47, 12 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Koledzy pomóżcie proszę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawid2b
Kierownik zmiany
Dołączył: 13 Mar 2014
Posty: 291
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Racławice Śląskie
|
Wysłany: Pią 8:30, 13 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Pokaż foto z bliska jak to wygląda. Ogólnie kanał smarujący, ten który idzie od kanałów przelotowych powinien być drożny. Nie wiem jak w 250, ale w 175 jest jedno gniazdo na seger.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|