Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jawa 250 353/03 1958
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Pią 8:38, 13 Maj 2016    Temat postu:

Wrzuc zdjecia o co Ci dokladnie chodzi.
Z tego jak ja to sobie wyobrażam to nie zasłonisz segerem żadnego kanału.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 9:01, 13 Maj 2016    Temat postu:

A średnica tego kanału nie jest większa niż grubość segera? B jeżeli tak to nie ma problemu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tom_KRK
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 20:04, 14 Maj 2016    Temat postu:

Seger mam obecnie ułożony w ten sposób jak na zdjęciu (odsłania kanał idący z boku), ma tak zostać czy powinien odsłonić kanał widoczny na zdjęciu numer 2 ?

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tom_KRK dnia Nie 6:20, 15 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tom_KRK
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 17:50, 15 Maj 2016    Temat postu:

Zerknijcie proszę na zdjęcia Smile . Jeszcze będę miał kolejne pytanie, w jakiej kolejności najlepiej zamontować łożyska wału od strony sprzęgła ?
1)
Wewnętrzne łożysko na ciepło, potem podgrzać wenętrzną bieżnię, wtedy wał i dopiero na końcu zewnętrzne łożysko ? (będzie problem z grzaniem bo jak większość zamiast labiryntu będe montował simmering.

2)Zamontować oba łożyska z uszczelniaczem i dopiero wtedy wał, ale jak to wtedy bezpiecznie zagrzać, żeby nie uszkodzić uszczelniacza między łożyskami ?

Na zimno nie ma szans podejść do tematu, bo mam wymienione oba czopy i będzie bardzo ciasno.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawid2b
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 13 Mar 2014
Posty: 291
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Racławice Śląskie

PostWysłany: Nie 18:54, 15 Maj 2016    Temat postu:

Załóż najpierw łożyska na wał, a następnie wał z łożyskami wkładaj w kartery. Wał do zamrażarki i samo wpadnie. Łożyska przed założeniem na wał możesz nałożyć na jakiś pręt i grzać palnikiem po tym pręcie, tak żeby wewnętrzna bieżnia łożyska nagrzała się do ok 50*C. Unikaj grzania bezpośrednio po łożysku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tom_KRK
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 18:20, 22 Cze 2016    Temat postu:

Silnik na chwilę obecną w takim stanie Smile
[link widoczny dla zalogowanych]
Skrzynia sprawdzona, biegi ładnie się przełączają, czujnik luzu działa, luz na wałkach jak trzeba. Pytanie teraz jak dalej ? Duga połówka do piekarnika i zakładać ? Uszczelniacz (Victor Reinz) i śruby czekają w pogotowiu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Sob 5:29, 23 Lip 2016    Temat postu:

Ja na tym etapie schłodziłem czop wału powietrzem sprężonym w areozolu (poszło tego trochę) - nie mam miejsca w zamrażarce wiec radziłem sobie w ten sposób. łożysko osadziłem w karterze i skręcałem do drugiego. Po "położeniu drugiej połówki karteru pokręć skrzynią zeby tryby się ułożyły względem siebie. Ja delikatnie popukałem w kartery przez drewienko i wszystko ładnie weszło....ale za drugim razem. Podobno trzeba też po złożeniu karterów "puknąć" tu i tam bo mogą wystapic naprężenia. Nie potrafie tego wyjaśnić ale u mnie po pierwszym złożeniu skrzynia kręciła sie z lekkim oporem. Po kilku kur...ch, ratowałem się zdjęciem kartera puki Dirko nie wyschło i nastepnego dnia "na świeżo" ładnie sie poskładało. Dasz radęSmile
P.S. jesli cos nei tak napisałem albo można zrobic lepiej to proszę mnie poprawićSmile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tom_KRK
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 11:57, 27 Lip 2016    Temat postu:

Silnik już prawie na ukończeniu, postaram się wkrótce o aktualne zdjęcia Smile Mam dylemat odnośnie zakupu tłumików, chciałem zakupić konkretnie te tłumiki [link widoczny dla zalogowanych] jeśli ktoś ma z nimi jakieś doświadczenia to chętnie posłucham, kolanka mam oryginalne, dokładnie te, które były z Jawą od początku. Zdaję sobie sprawę również, że z Czech to one ewentualnie przyjechały zaraz jak je Turcy zrobili. Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradamf1985
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 16:29, 27 Lip 2016    Temat postu:

Co do produkcji nikt nie zgadnie napisać wszystko można, aczkolwiek kupowałem w tym sklepie przez allegro i dobre ma ogólnie części kontakt też jest z gościem, zawsze można zadzwonić i z nim pogadać jak mu się to sprzedaje i czy nie ma reklamacji.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mradamf1985 dnia Śro 16:29, 27 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob 22:51, 20 Sie 2016    Temat postu:

Miesiąc minął od Twojego postu ale pozwolę sobie dopisać coś od siebie. Miałem w ręku oryginalne czeskie tłumiki i tureckie chromowane w Czechach. Tureckie miały masę puszki od piwa, ważyły dosłownie nic. Czeskie bardzo ładnie wykonane, ale i tak nie były plug and play, musiałem przesuwać otwory montażowe... Kup, zobacz czy Ci pasują, jak nie, to odeślij, wtopisz jedynie na przesyłce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tom_KRK
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 7:40, 22 Sie 2016    Temat postu:

Miesiąc minął, ale temat dalej aktualny Smile, możesz dokładniej napisać o co chodzi z przesuwaniem otworów ? Jakich zmian musiałeś dokonać ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tom_KRK
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 8:23, 25 Wrz 2016    Temat postu:

Koledzy, szybkie pytanie, czy iskra którą widać na przerywaczu (przeskakuje) jest niepokojącym objawem ? Silnik jeszcze nie odpalony, wczoraj montowałem wirnik i prądnicę i sprawdzałem iskrę przy tej okazji. Na świecy iskra jakoś jakby zbyt rzadko się pojawiała. Raz jest duża, raz mała, kolor raz biały raz taki niebiesko fioletowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Nie 9:14, 25 Wrz 2016    Temat postu:

Sprawdź ustawienie zapłonu, styki i kondensator.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tom_KRK
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 20:40, 17 Lis 2016    Temat postu:

Troszkę podgoniłem z pracami, więc spieszę się pochwalić Very Happy

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tom_KRK
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 14:53, 20 Lis 2016    Temat postu:

W kwestii połączenia cylinder kolanko, silikon temperaturowy plus taka uszczelka [link widoczny dla zalogowanych] gwarantuje szczelność ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Następny
Strona 6 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin