|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Pią 8:38, 13 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Wrzuc zdjecia o co Ci dokladnie chodzi.
Z tego jak ja to sobie wyobrażam to nie zasłonisz segerem żadnego kanału.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 9:01, 13 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
A średnica tego kanału nie jest większa niż grubość segera? B jeżeli tak to nie ma problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tom_KRK
Kierownik zmiany
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 20:04, 14 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Seger mam obecnie ułożony w ten sposób jak na zdjęciu (odsłania kanał idący z boku), ma tak zostać czy powinien odsłonić kanał widoczny na zdjęciu numer 2 ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tom_KRK dnia Nie 6:20, 15 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tom_KRK
Kierownik zmiany
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 17:50, 15 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Zerknijcie proszę na zdjęcia . Jeszcze będę miał kolejne pytanie, w jakiej kolejności najlepiej zamontować łożyska wału od strony sprzęgła ?
1)
Wewnętrzne łożysko na ciepło, potem podgrzać wenętrzną bieżnię, wtedy wał i dopiero na końcu zewnętrzne łożysko ? (będzie problem z grzaniem bo jak większość zamiast labiryntu będe montował simmering.
2)Zamontować oba łożyska z uszczelniaczem i dopiero wtedy wał, ale jak to wtedy bezpiecznie zagrzać, żeby nie uszkodzić uszczelniacza między łożyskami ?
Na zimno nie ma szans podejść do tematu, bo mam wymienione oba czopy i będzie bardzo ciasno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawid2b
Kierownik zmiany
Dołączył: 13 Mar 2014
Posty: 291
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Racławice Śląskie
|
Wysłany: Nie 18:54, 15 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Załóż najpierw łożyska na wał, a następnie wał z łożyskami wkładaj w kartery. Wał do zamrażarki i samo wpadnie. Łożyska przed założeniem na wał możesz nałożyć na jakiś pręt i grzać palnikiem po tym pręcie, tak żeby wewnętrzna bieżnia łożyska nagrzała się do ok 50*C. Unikaj grzania bezpośrednio po łożysku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tom_KRK
Kierownik zmiany
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 18:20, 22 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Silnik na chwilę obecną w takim stanie
[link widoczny dla zalogowanych]
Skrzynia sprawdzona, biegi ładnie się przełączają, czujnik luzu działa, luz na wałkach jak trzeba. Pytanie teraz jak dalej ? Duga połówka do piekarnika i zakładać ? Uszczelniacz (Victor Reinz) i śruby czekają w pogotowiu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ZETON
Moderator
Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: białystok
|
Wysłany: Sob 5:29, 23 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Ja na tym etapie schłodziłem czop wału powietrzem sprężonym w areozolu (poszło tego trochę) - nie mam miejsca w zamrażarce wiec radziłem sobie w ten sposób. łożysko osadziłem w karterze i skręcałem do drugiego. Po "położeniu drugiej połówki karteru pokręć skrzynią zeby tryby się ułożyły względem siebie. Ja delikatnie popukałem w kartery przez drewienko i wszystko ładnie weszło....ale za drugim razem. Podobno trzeba też po złożeniu karterów "puknąć" tu i tam bo mogą wystapic naprężenia. Nie potrafie tego wyjaśnić ale u mnie po pierwszym złożeniu skrzynia kręciła sie z lekkim oporem. Po kilku kur...ch, ratowałem się zdjęciem kartera puki Dirko nie wyschło i nastepnego dnia "na świeżo" ładnie sie poskładało. Dasz radę
P.S. jesli cos nei tak napisałem albo można zrobic lepiej to proszę mnie poprawić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tom_KRK
Kierownik zmiany
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 11:57, 27 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Silnik już prawie na ukończeniu, postaram się wkrótce o aktualne zdjęcia Mam dylemat odnośnie zakupu tłumików, chciałem zakupić konkretnie te tłumiki [link widoczny dla zalogowanych] jeśli ktoś ma z nimi jakieś doświadczenia to chętnie posłucham, kolanka mam oryginalne, dokładnie te, które były z Jawą od początku. Zdaję sobie sprawę również, że z Czech to one ewentualnie przyjechały zaraz jak je Turcy zrobili.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradamf1985
Kierownik zmiany
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 16:29, 27 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Co do produkcji nikt nie zgadnie napisać wszystko można, aczkolwiek kupowałem w tym sklepie przez allegro i dobre ma ogólnie części kontakt też jest z gościem, zawsze można zadzwonić i z nim pogadać jak mu się to sprzedaje i czy nie ma reklamacji.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mradamf1985 dnia Śro 16:29, 27 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 22:51, 20 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Miesiąc minął od Twojego postu ale pozwolę sobie dopisać coś od siebie. Miałem w ręku oryginalne czeskie tłumiki i tureckie chromowane w Czechach. Tureckie miały masę puszki od piwa, ważyły dosłownie nic. Czeskie bardzo ładnie wykonane, ale i tak nie były plug and play, musiałem przesuwać otwory montażowe... Kup, zobacz czy Ci pasują, jak nie, to odeślij, wtopisz jedynie na przesyłce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tom_KRK
Kierownik zmiany
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 7:40, 22 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Miesiąc minął, ale temat dalej aktualny , możesz dokładniej napisać o co chodzi z przesuwaniem otworów ? Jakich zmian musiałeś dokonać ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tom_KRK
Kierownik zmiany
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 8:23, 25 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Koledzy, szybkie pytanie, czy iskra którą widać na przerywaczu (przeskakuje) jest niepokojącym objawem ? Silnik jeszcze nie odpalony, wczoraj montowałem wirnik i prądnicę i sprawdzałem iskrę przy tej okazji. Na świecy iskra jakoś jakby zbyt rzadko się pojawiała. Raz jest duża, raz mała, kolor raz biały raz taki niebiesko fioletowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Nie 9:14, 25 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Sprawdź ustawienie zapłonu, styki i kondensator.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tom_KRK
Kierownik zmiany
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 20:40, 17 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Troszkę podgoniłem z pracami, więc spieszę się pochwalić
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tom_KRK
Kierownik zmiany
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 14:53, 20 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
W kwestii połączenia cylinder kolanko, silikon temperaturowy plus taka uszczelka [link widoczny dla zalogowanych] gwarantuje szczelność ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|