|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradamf1985
Kierownik zmiany
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 11:35, 15 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Dokładnie zrobić raz a dobrze potem tylko będziesz się denerwował a wymiana będzie dużo bardziej problemowa. Na OLX jest w świeżych ogłoszeniach jakiś oryginalny półksiężyc zobacz sobie czy taki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 11:36, 15 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
poszukaj używki w dobrym stanie, bedziesz bardziej zadowolony niż z współczesnej produkcji. ps. Co to jest wałek zdawczy?
W silniku są 4 uszczelniacze i fajnie by było gdybyś wymienił je wszystkie. Wymień jeszcze uszczelniacz linki prędkościomierza przy okazji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradamf1985
Kierownik zmiany
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 15:13, 15 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Jedni mówią wałek zdawczy inni tryb zdawczy ogólnie ten do którego mocuje się zębatkę napędzającą łańcuch . Dlatego napisałem że ma oryginał na OLX wyglądający na nowy. Do jawy nie zakładałem współczesnego półksiężyca ale w MZ ETZ 150 chyba po 4 wymianach w sklepie zaczęło to działać klinowały się strasznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lentek91
Kierownik zmiany
Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 15:40, 19 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Czy ten półksiężyc będzie pasował do mojej jawy?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradamf1985
Kierownik zmiany
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 20:22, 19 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Nie dam sobie nic uciąć ale ogólnie części z jawy 175 nie pasują do 250 są nie wiele ale mniejsze. Jest wiele ogłoszeń ludzi którzy piszą że mają masę drobnicy w tym do silnika warto dzwonić pytać ja tak zawsze robię czasem na zdjęciach nie ma a ma ktoś do sprzedania. Powodzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lentek91
Kierownik zmiany
Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 10:38, 20 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Części powoli kompletuję, ale ciężko znaleźć oryginały w dobrym stanie
Teraz zastanawiam się nad łożyskami, bo mam w domu łożyska do jawy, ale bez luzu C3, więc zastanawiam się czy jest sens je montować oraz czy łożyska produkowane przez Polską firmę są dobrej jakości(prawdopodobnie fłt kraśnik)?
Wiem, że zadaję głupie pytania, ale pierwszy raz remontuję motor, więc wychodzę z zasady, że nie ma głupich pytań
EDIT!
Już wiem jaka jest firma tych łożysk: PPL. Dobra jest ich jakość?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lentek91 dnia Sob 18:12, 22 Sie 2015, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lentek91
Kierownik zmiany
Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 16:34, 11 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Łożyska już zamontowane w kraterach, a w nich wał
Teraz mam pytanie odnośnie zębatek skrzyni, czy nadają się one do założenia, bo moim zdaniem tak, ale ja się tak nie znam
Tutaj link do galerii, tam są zdjęcia tych zębatek oraz automatu zmiany biegów, który wygląda jakby był spawany. Możliwe, że takie coś było oryginalnie, czy ktoś coś już robił?
http://www.jawa250.fora.pl/viewimage.php?i=3422
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradamf1985
Kierownik zmiany
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 19:38, 11 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Tryby wyglądają OK, nie wiem jak wodzik bo na zdjęciu widać tylko że podtarty tylko nie widać ile! Co do automatu to mogę w niedziele popatrzeć bo jestem poza domem czy jest to oryginalny spaw czy ktoś coś kombinował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lentek91
Kierownik zmiany
Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 7:25, 12 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki za informację, a zdjęcia wodzika porobię dokładniejsze po południu.
EDIT:
Dodałem do galerii zdjęcia wodzików z innej perspektywy, ale jak patrzyłem, to w miejscu gdzie się wyciera jest tylko minimalny ślad, a zużycie prawie zerowe Jeżeli one się wycierają na tych zewnętrznych łukach
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lentek91 dnia Sob 14:16, 12 Wrz 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 13:11, 13 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Tryby ze skrzyni wyglądają ok, lecz to nie cała skrzynia. Jeśli wodzik nie ma wyczuwalnego uskoku w miejscu wytarcia też jest ok. Automat zmiany biegów nie może mieć dużego luzu na tym centralnym nicie łączącym go w całość. Pamiętaj też o zdystansowaniu skrzyni bo mogą biegi wyskakiwać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lentek91
Kierownik zmiany
Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 15:41, 13 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Wodzik nie ma w tym miejscu prawie żadnego uskoku, a automat luzu też za dużego nie ma, więc te części mogę bez problemu wkładać
Tylko to dystansowanie mnie teraz zastanawia. Kiedy i po co się je wykonuje? Niestety na forum nie znalazłem informacji kiedy należy wykonać, po co i jak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lentek91
Kierownik zmiany
Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 7:20, 14 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki za informację oraz linka, bo teraz wiem o co dokładnie chodzi To gdzieś na dniach sobie to sprawdzę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lentek91
Kierownik zmiany
Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 16:14, 23 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Do czego służy pozycja 6 z katalogu części: [link widoczny dla zalogowanych].
Jest opisana jako stykownica, ale nie wiem do czego może to służyć. Pytam ponieważ ten bolec mam delikatnie podniszczony i nie wiem, czy montować stare, czy szukać nowego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|