|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ozzy
Czeladnik
Dołączył: 16 Lis 2012
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Wto 23:09, 23 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
A możesz kolego wrzucić zdjęcie jak wygląda oryginalny kluczyk do Jawy 250? Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 9:03, 24 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
jasne, jak tylko będę miał taką możliwość
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marck1
Czeladnik
Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 17:27, 29 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Proszę - kluczyk oryginał:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
peper50
Kierownik zmiany
Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: Nie 19:23, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj wszystko podłączyłem i wygląda jak na schemacie poniżej. Mam nadzieję, że jest ok... Jutro wrzucę na Jadzię i zobaczymy co z tego wyszło.
Pozdrawiam serdecznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 19:27, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Trzymam kciuki!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
peper50
Kierownik zmiany
Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: Pią 15:36, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Wszystko podłączone według powyższego schematu. Dzisiaj miałem chwilkę i sprawdziłem, iskra jest . Jestem bardzo zadowolony bo długo przy tym siedziałem, podłączałem na "solidnie" i miałem duże obawy czy się uda. Tylko coś nie gra mi w amperomierzu.
Według instrukcji obsługi powinna być pozycja "zerowa" (kluczyk skierowany w dół), trzy pozycje w prawo i dwie pozycje w lewo.
U mnie natomiast jest pozycja "zero", jedna pozycja w prawo i trzy pozycje w lewo.
Jest taka opcja czy coś nie tak ze stacyjką? W najbliższym czasie może zajrzę do środka. Może blaszki w środku są źle powkładane...
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez peper50 dnia Pią 15:38, 09 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tom_KRK
Kierownik zmiany
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
peper50
Kierownik zmiany
Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: Śro 21:35, 28 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Witam,
Mam pytanie odnośnie śruby zabezpieczającej linkę bowdenu (jak na foto poniżej). Czy to jest zwykła śruba, czy może śruba z otworem na linkę? U mnie jej nie ma dlatego pytam. Linka jest blokowana przez "widełki" przez które przechodzi śruba poprzez zaciśnięcie się "widełek"?
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez peper50 dnia Śro 21:35, 28 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 23:53, 28 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
linka jest zaciskana jak w kostce elektrycznej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
peper50
Kierownik zmiany
Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: Pią 14:29, 06 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Orientuje się może ktoś ile może kosztować wypiaskowanie tłumików z zewnątrz i od środka? Mam w okolicy kolesia co to robi a nie chcę, żeby mnie naciągnął. Z 50zł?
Tłumiki w stanie jak na zdjęciu poniżej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 17:16, 06 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
od środka tego raczej nie da się wypiaskować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 23:06, 06 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
W jakim celu chcesz je piaskować? Chcesz je pomalować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
peper50
Kierownik zmiany
Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: Sob 11:29, 07 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Najprościej byłoby je wyrzucić i kupić nowe ale są, może nie idealne ale oryginalne z dawnych lat. Czytałem ostatnio trochę o malowaniu tłumików. Chciałbym je wypiaskować od zewnątrz do malowania i od środka, żeby je przeczyścić. Niektórzy polecają czyszczenie środka tłumika kretem.
Jest parę wgniotek ale od wewnętrznej strony więc ich nie będzie widać. Kilka dziurek też jest to je zaspawam i przeszlifuję.
Kolanka kupiłem chromowane a tłumiki pomalowałbym czymś takim:
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdzieś ktoś dawał instrukcję prawidłowego wypalenia takiej farby. Poczytałem po forach i ludzie piszą, że 10 tys. km robią i farma nie złazi. Nawet kolektory tym malują gdzie temp. jest dużo wyższa niż w przypadku tłumików. Warunek to dobre wyczyszczenie, odtłuszczenie benzyną ekstrakcyjną i prawidłowe wypalenie farby.
Co o tym myślicie?
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 11:56, 07 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Ja w wartburgu kolektor po piaskowaniu pomalowałem farbą VHT.
[link widoczny dla zalogowanych]
O taką jak w linku. Trzeci sezon latam i nie ma oznak zużycia, a w grzeje się ten kolektor nieziemsko. Warunek to dobre odtłuszczenie powierzchni i równomierne rozlanie farby. A z tym bywa ciężko, bo te farby są mocno rzadkie i łatwo spływają z powierzchni. Jak sie postarasz to wyjdzie spoko i będzie cieszyć oko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wujek dnia Sob 12:06, 07 Lut 2015, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
peper50
Kierownik zmiany
Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: Sob 12:41, 07 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
O właśnie tą farbę polecali na innym forum. Myślę, że mógłbym zachować te oryginalne tłumiki bo jakby je odświeżyć to jeszcze trochę posłużą. Staram się wykorzystywać oryginalne część w miarę możliwości. Dzięki wujek za link.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|