|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel-e34
Fachowiec
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Śro 14:48, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
To kolejne pytanie do fachowców: czy w waszych Jawach stopka tez jest wykonana z aluminium? Moja jest strasznie lekka i materiał to właśnie aluminium lub jego stop. jak to jest?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 16:45, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
stopki były alu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jawor dnia Śro 18:02, 10 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Śro 16:46, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Twoja stopka jest aluminiowa. Nie wiem jak było w 353, ale 356 miały stopki stalowe (choć nie ma na to reguły) a CZ 450 aluminiowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel-e34
Fachowiec
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Czw 15:12, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Panowie potrzebuje szybkiej odpowiedzi. jutro zaworze wszystko do piaskowania czy bak tez piaskować, o ile dobrze pamietam to chyba się tego nie robi?
Jeszcze jedno pytanie czy malując ramę proszkowo potem dobiorę kolor do reszty elementów np. RAL 3004?
Pozdrawiam
zaworze to nie to nie to samo co zawożę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 15:31, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
bak się nie piaskuje.
Jeśli lakiery do ramy i karoserii dobierzesz u jednej osoby to lakiery będą takie same. Może się zdarzyć, że jeśli dobierzesz lakiery u 2 różnych lakierników, odcień czerwieni może się nieco różnić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtekh
Pan Henio
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: Czw 21:04, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Cześć jak położysz klar to i tak będą różne odcienie. Ramy nie widać jest też zacieniona ogolnie nie bedzie widać róznicy. Maluj rame proszkowo a potem dorobisz do ramy albo czegos większego co też pomalujesz proszkowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel-e34
Fachowiec
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Czw 21:04, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Dziś miałem demontowac i segregować elementy które maja iść do chromowania, ale najpierw pojechałem po części do polerki (efekty już super po małych próbach), a potam znalazłem firme która wypiaskuje mi Jawe w dobrych pieniądzach. Więc plany trzeba przełożyć na jutro, a w poniedziałek kivacka idzie do piaskowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 22:19, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
polecam, zalecam lakier akryl + polerka (nie mylić z bazą)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jurek_j
Młodszy majster
Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: FGW
|
Wysłany: Pią 7:14, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Chyba że nie chcesz żeby za parę latek cierwony kolor był mniej cierwony, wtedy farba dwuskładnikowa, znaczy się baza i bezbarwny. Znacznie lepszy efekt malowania przy użyciu tych farb.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel-e34
Fachowiec
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Pią 15:44, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Panowie jestem zielony w kwestii malowania dla mnie akryl, baza i bezbarwny to czarna magia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jurek_j
Młodszy majster
Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: FGW
|
Wysłany: Pią 15:57, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Akryl to... To taka farba akrylowa, jednoskładnikowa (znaczy się aby otrzymać zamierzony efekt nalezy pomalować powierzchnię raz. Pomijam walory estetyczne, w ramach których nakłada się kilka warstw ów akrylu. Generalnie fajnie się świeci, ale z czasem kolor matowieje, widać to na starych autach trzymanych pod chmurką, np. jakiś Polonez, czy inny opel vectra a.
Dwuskładnikowe to skok technologiczny w przód, to samo co metallik, z tą różnicą, że bez żadnych dodatków.
Pryskasz powierzchnię bazą farby dwuskładnikowej (to właśnie pierwszy składnik), powierzchnia przesycha (jak to z ojcem mówimy, po przerwie na papierosa) i maluje się to drugim składnikiem czyli lakierem bezbarwnym. To też z czasem matowieje, ale matowieje lakier bezbarwny, wizualnie znaczna różnica po kilku latach w porównaniu do akrylu. No i później takie coś ładniej spolerować, zdecydowanie.
A poza tym to warto czasami w googlu poczytać, bo to co napisałem to kropla w oceanie świata malowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel-e34
Fachowiec
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Pią 22:07, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Jurku dziękuje a szybka odpowiedź i precyzyjną.
Dziś znów kilka dłuższych chwil spędziłem w garażu, efekt:
- elementy "nadwozia" zinwentaryzowane i przygotowane do piaskowania - jutro zawożę
- amortyzatory tylne rozebrane - fotorelacja poniżej, nie wiedziałem że mają tak bardzo skomplikowana budowę, z przednich zdjąłem tylko osłony które jutro pójdą do piaskowania, a wnętrzności rozbiorę,
- najważniejsze to udało wybić się czop tylnego wahacza, po 2 dniach w kąpieli w WD-40 praktycznie sam wyszedł
Obiecane fotki:
Sprężyny nadaja sie do wymiany ,ale z pomocą przyszedł tata ma zakład w którym zrobi mi nówki sztuki sprężyny zarówno na przód i tył (jutro pokażę dlaczego na przod też)
I w tym miejscu zrobię sobie mała reklamę:
Ponieważ tata ma warsztat jestem w stanie wykonać każdą sprężynę do Jawy 353/04 wymiary mogę ściągnąć ze swojej jawy mam ja w częściach wystarczy że napiszecie która potrzebujecie...ceny rozsądne.
Oczywiście każda sprężyna nie będzie odbiegać parametrami od oryginalnej. Można takie sprężyny wykonać również z drutu nierdzewnego - będą trwalsze.
To tak dla potomnych i dla mnie bo pewnie sam zapomnę jak będę to składał.
Mam dokładniejsze zdjęcia ale na komórce, która została w garażu i dziś juz po nią nie pójde
Pozdrawiam
P.S.
Chciałem kupić nowa instalację elektryczna macie jakiegoś polecanego allegrowicza?, a może ktoś z Was takie robi?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawel-e34 dnia Pią 22:22, 12 Kwi 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 22:18, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Lakiery w skrócie
Akryl - pasuje do klasyków, ma swój klimat + odpowiednia konserwacja daje świetny efekt
baza - świeci się jak psu jajca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Sob 20:45, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
O popatrz. A czy tata jest w stanie wykonać sprężyny progresywne do knedlika? Jaki byłby mniej więcej koszt wykonania nowych sprężyn na tył i przód?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|