|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 11:20, 24 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Ja bym go podrychtował aby nadawał się do przemieszczania, polatał z dwa sezonu i porządnie się w tym czasie przygotował do remontu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 11:25, 24 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Osobiście bym wszystko rozebrał, przesmarował, wyczyścił i złożył z powrotem.
błotniki wyglądają jak z epoki.
Lakier jest oryginał czy malowana?
Postaraj się wrzucać na inny hosting zdjecia. Z fotosika giną po miesiącu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Larry
Młodszy majster
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kościan
|
Wysłany: Śro 14:05, 24 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki chłopaki za rady, co do zdjęć nie jestem tak obeznany gdzie można wklejać na jakich [link widoczny dla zalogowanych]
Co do korozji to tak wygląda ta główka ramy na zdjęciu ale to tylko gruba warstwa farby nałożona pędzlem, na błotnikach sama chodzi a pod nią widać oryginalne malowanie z paskami. O dziwo ten tylny błotnik też ma szparunki pod farbą i widać że oe bo są troszeczkę oddalone od rantu a te późniejsze już są malowane ręką przy rancie.
Myślę że jak już rozłożę to wypiaskuje i pomaluje i pobawię się w chromy.
Ale najpierw chciałbym ją skompletować, głównie temat siodła i ażnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Larry
Młodszy majster
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kościan
|
Wysłany: Śro 14:08, 24 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Aa wczoraj przy okazji drobnego czyszczenia, doszukałem się numerów silnika, i mam 11 - numer ten sam co ramy - 52 także się bardzo ucieszyłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Larry
Młodszy majster
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kościan
|
Wysłany: Nie 20:29, 03 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Jawa nadal stoi w kolejce do remontu, ale nie zapominam o was. Powoli kończę remont forda i myślę że na wiosnę zacznę coś robić w temacie jawy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 19:21, 04 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem tylny błotnik może być oryginałem wrzuć jeszcze raz fotki bo ja nie mogę otworzyć a z tych zdjęć to ciężko coś wywnioskować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Larry
Młodszy majster
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kościan
|
Wysłany: Wto 17:27, 05 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
A bywały w peraku nie otwierane tylne błotniki? Jutro za dnia zrobię dokładniejsze zdjęcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
asior 1
Pan Henio
Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Golub Dobrzyń
|
Wysłany: Wto 18:03, 12 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
W Peraku tylnych błotników nie otwieranych nie stosowano ,z prostego powodu koła były 19 calowe i trudna była by wymiana koła a tak błotnik takiej konstrukcji ułatwia wiele .
Twój Perak choć troszke zmodyfikowany piękny, bak ,stary chrom piękna patyna nie do podrobienia .Pozdrawiam czekam na zdjęcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Wto 18:59, 12 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Ja nie zmieniałbym w nim nic.
Błotnik tył wygląda mi na zdjęty z 500tki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
asior 1
Pan Henio
Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Golub Dobrzyń
|
Wysłany: Wto 19:23, 12 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Uchwyty mocujące pasują ,przedni też podobny dół błotnika wygięty na zewnątrz ,kolega pisał że pod starą farbą są szparunki ,Jawa 500 ma charakterystyczne szparunki lepsze zdjęcia i zagadka była by rozwiązana .Mieć błotniki od takiej Jawy to wielka rzadkość
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 22:20, 12 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Od 500 to na 100% nie są bo :
-500 tylny miała składający się z dwóch części coś podobnie jak w 353 a przedni był prosty u dołu a nie zagięty tak jak twierdzi asior1
-dodatkowo w 500 były błotniki zdecydowanie szersze niż w peraku i nie zmieściły by się np w przednim widelcu
Nie mogę odnaleźć zdjęć ale widziałem kilka szt. z takimi błotnikami jakieś pół roku temu przewinęła się taka na OLX, może to i jakiś przeszczep ale ja do końca nie byłbym tak na 100 pewny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Larry
Młodszy majster
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kościan
|
Wysłany: Wto 22:07, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Właśnie minął 836 dzień jak robię remont forda i dziś już wyjechałem na pierwszą jazdę.
Także chwilę odpocznę i będę was męczył na forum jawy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Larry
Młodszy majster
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kościan
|
Wysłany: Sob 9:59, 04 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Witam po przerwie.
I nastał ten dzień. Silnik jawy już na stole. Tłok zalewałem ponad dwa tygodnie naftą i dopiero po kilku dniach maczania w pepsi puścił.
Cylinder wygląda bardzo ładnie, tłok, sprzęgło również.
Mam pytanie, czy ktoś ma patent jak ściągnąć wirnik od prądnicy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|