|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xeper
Fachowiec
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Pon 19:38, 20 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
61 i 57 takie roczniki, generalnie na 04 chce zrobić, zatem bez ampera, ..... z drugiej strony nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xeper
Fachowiec
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Nie 15:07, 02 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
idzie idzie jak po grudzie, z piaskowaniem masa roboty, i jeszcze nie koniec, silnik ze szkiełkowania wrócił....
i teraz tak co ma być przykręcone do ramy z lewej strony tam gdzie jest zaznaczone kółeczko?
kolejna sprawa czy te tuleje gdzie przychodzą są idealnie prostopadłe do ramy czy sa pod kątem, bo moje sa jakby wygięte do tyłu i nie wiem czy prostować czy zostawić?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xeper
Fachowiec
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Czw 16:26, 13 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
powoli do przodu, rama juz jest w kolorze
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xeper
Fachowiec
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Sob 7:21, 22 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Idzie, idzie ... już widać że to będzie motor
W tym tygodniu odebrałem blachy z piasku i proszku.
Z Czech paczkę z duperelami i zaczynam składać. Ale mam problem z lakierem, strasznie mi odpryskuje, gdzie coś skręcam, pac i odprysk.
Z czego może to wynikać, twardy lakier czy jak?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 13:20, 22 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
ważna jest technika, dokręcana nakrętka musi mieć pod sobą podkładkę. Śrubę trzymać płaskim oczkowym a nakrętkę dokręcać grzechotką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xeper
Fachowiec
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Śro 12:41, 28 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Witam, panowie, problem jest...
Mianowicie, jak ma być puszczona linka z hamulca tylnego, do przodu motoru przez oczko w stopce i potem miedzy silnik a ramę czy pod?
Może ktoś opisać?
Kolejna kwestia osłony boczne filtra, jedna śruba górna przy baku, druga przy silniku a tył? Wiem, że sa tam jakieś blaszki ( ja mam kawałek urwany ). Czy może mi ktoś z wymiarować jak to ma wyglądać i do czego ma być przykręcona?
Dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 14:14, 28 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Linke hamulca tylnego mam między silnikiem a ramą. Lepiej jest jednak puścić ją pod ramą bo przeciera się w tym miejscu (nie tylko linka, karter i rama również).
Blaszki przykręcane są do mocowania wydechu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xeper
Fachowiec
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Śro 15:33, 28 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
od zewnętrznej strony na m6?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 21:31, 28 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Tam jest chyba m8 i od wewnętrznej strony. Nie pamiętam dokładnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Śro 21:39, 28 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Sprawdź po prostu jaki jest otwór - jaka śruba pasuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xeper
Fachowiec
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Pią 17:43, 19 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
a tak narazie wygląda
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Xeper dnia Pią 17:44, 19 Wrz 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
peper50
Kierownik zmiany
Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: Sob 10:21, 20 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Jak dobrze patrzeć jak te stare motocykle po latach wracają do życia : )
Fajna Jawa będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Sob 16:15, 20 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Przednie koło masz założone odwrotnie.
W mojej galerii masz foto i odległości do malowania szparunków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xeper
Fachowiec
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Nie 5:01, 21 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
koło wiem, bo przyjechała od kumpla co silnik składał,
cały czas mi sprężynka wyskakuje z bębna, jak ją naciągnać prawidłowo albo jaki knif zastosować? mam bęben, cięgno podkładka śruba. i jak chce naciągnąc to wyskakuje.
dwa powaliłem coś w elektryce bo nie mam długich/albo krótkich, alke za to dodatkowa lampka do podświetlania zegara sprawdza sie super, kontrolki ładowania na ledach narazie nie działają ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Nie 10:55, 21 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Którą masz na myśli?
Tą od szczęk czy od dźwigni na zewnątrz bębna?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|