Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jawa 250 RENOWACJA, zaglądać i pomagać :)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xeper
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Pią 21:36, 03 Sty 2014    Temat postu: Jawa 250 RENOWACJA, zaglądać i pomagać :)

Hej właśnie zaczynam renowację mojej Jawy 250.

Ma w sumie 2 ramy jedna z 59 drugą z 62.
I teraz pytanie Kyvaczka miała amper w baku i wydechy rybki i w 59 był lift na Panelke gdzie dodali cygara i stacyjkę w baku czy sie mylę?

I teraz która reme założyć?

Wrzuce foty i powiedzcie mi jaki to model jest.

po paru godzinach jawa leży w częściach i zaczyna się liczenie co do naprawy co trzeba nowe. Mam ten komfort, że mój teść mieszka w Czechach tak więc będę tam zamawiał części i mi je po prostu przywiezie.

W dziale kupie opiszę co mi trzeba może ktoś coś będzie z was miał.
Pozdrawiam Pablo

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Xeper dnia Sob 21:42, 04 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 22:34, 04 Sty 2014    Temat postu:

Jawa ze zdjęcia to zdecydowanie model 353/04 a nie Panelka i pasuje do tego rama z 62r
Jest parę nie oryginalnych części jak przedni błotnik i ramka lampy przedniej i chyba stopka ale to ogólnie mały pikuś
Kieruj się w stronę Jawy 353/04 a będzie OK


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MARCIN_B dnia Sob 22:36, 04 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xeper
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Nie 7:51, 05 Sty 2014    Temat postu:

błotnik jest chyba z 559, osobiście mi sie bardziej podoba al;e mam tez orginał, tylko po piaskowaniu wyjdzie czy się nadaje.

Lampa jest taka jak w tych wersjach z octavi spartak. To była taka seria czy PRLowska rzeźba?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcinu
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 13:15, 05 Sty 2014    Temat postu:

W 59 r na w 1 połowie były cygara, rybki i amper w baku, osłony wokół filtra 3 częściowe filtr pow plastik.

W 59 r w 2 połowie, amper zlikwidowano. Stacyjka w lampie, reszta bez zmian.

Panelka ( niech mnie ktoś oświeci kiedy zaczęli robić 559 )
to już kompletnie inny zbiornik, błotnik przód taki jak na foto, inna obudowa lampy .

A roczniki 56,57, 58 miały filtr pow. typu śmigiełko, blachy 3 częściowe wokół filta, środkowa płaska, srebrna. Tłumik rybki, oczywiście amperomierz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 13:42, 05 Sty 2014    Temat postu:

Cytat:
A roczniki 56,57, 58 miały filtr pow. typu śmigiełko, blachy 3 częściowe wokół filta, środkowa płaska, srebrna. Tłumik rybki, oczywiście amperomierz


filtry "śmigiełka" były do końca 57 czyli /03. Później to już /04 w różnych wariantach Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xeper
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Nie 16:04, 05 Sty 2014    Temat postu:

ok, zatem na model 04. Siedze na necie i robię listę części, masakra ile tego potrzeba.

Zastanawiam się czy zostawić oryginalne 6V czy kupić vape albo inny alternator zastosować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xeper
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Śro 11:22, 15 Sty 2014    Temat postu:

pytanie, nie ma moge dostac baku bez ampera. czy jak zrobie na 59 cygara i amper bedzie zle?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Obile
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:29, 15 Sty 2014    Temat postu:

Z tego co sam dociekałem i ktoś na forum też pisał rok 59 był rokiem przejściowym. Zobacz moją 354 ma amperomierz w baku, cygara i nie ma fartucha. Myślałem że to tylko moja ale byłem ostatnio u znajomego co ma 354 od nowości, jest tez z 59 roku i ma ta sama konfiguracje co moja. Więc myślę że taki zabieg jaki proponujesz przejdzie bez problemu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 13:39, 15 Sty 2014    Temat postu:

Też sądzę że będzie ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 18:38, 15 Sty 2014    Temat postu:

Szukasz używanego baku do chromowania czy już po chromie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xeper
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Sob 6:56, 18 Sty 2014    Temat postu:

hmmm baki pochromowane z ameprem w czechach są od 3500 koron, w polsce kolo miał za 500 zł tez na amper. Ja nie mam ampera wiec kolejny koszt i obudowę lampy bez dziury na stacyjkę trzeba .

Bak obojętnie zależy od ceny Smile , jak masz pisz na priv lub [link widoczny dla zalogowanych]

Zrobiłem zamówione na pierdoły 5500 koron :/ silnik wysłałem do szkiełkowania, jade ze starą farbą. Ale mam problem nie wiem jakie mam linki kupić stare poucinałem i nie wiem jakie gdzie były! Ale mu!

Zastanawiam się czy nie zrobić jej na czarno Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Xeper dnia Sob 6:57, 18 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaciekTOS
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Sob 8:48, 18 Sty 2014    Temat postu:

Macie jakieś dojścia strony itp gdzie można kupić baki ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kirk25
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: Sob 11:20, 18 Sty 2014    Temat postu:

ja bym bak na serwisach aukcyjnych kupił i oddał do chromowania itd


Co do koloru to wiśniowy to kolor taki hmmm "0"tzn podstawowy najczęściej spotykany


Każdy inny IMO wydaje się ciekawszy a i efekt końcowy jest bardziej nie przewidywalny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xeper
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Sob 15:06, 18 Sty 2014    Temat postu:

ten seryjny ral to w sumie bardziej czerwony niz wiśnia....

i kur... podczas piaskowania pekło mi górne żeberko cylindra ;/


co do portali [link widoczny dla zalogowanych] tylko mi hasło sie zablokowało i czekam az pepiki odblokuja


albo [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 19:37, 18 Sty 2014    Temat postu:

Da rade pospawać żeliwo nie martw się Smile

Ja bym proponował pomalować Jawe na jakiś bardziej odjechany kolor niż czarny/czerwony. Bardzo ładnie wygląda kolor niebieski na Jawie ( coś w deseń ral 5015) Na czeskich stronach w podobnych kolorach widziałem policyjne wersje Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin