 |
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hofek
Fachowiec

Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wołomin
|
Wysłany: Pon 17:35, 29 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
powiedz mi bo nie mogę namierzyć tych elementów co są wokół dekli od aku i kluczy te tzw. wężyki czarne co się je nakłada na krawędzi ? (nie wiem jkak to się fachowo nazywa) w znanych punktach z forum nie mają tego w sprzedaży.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kreciu84
Wyjadacz

Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Września (WLKP)
|
Wysłany: Pon 18:27, 29 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Czas WYCENY
do Hofek:
to się fachowo nazywa KEDRA..
tutaj masz: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcha
Fachowiec

Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ryki
|
Wysłany: Nie 11:26, 11 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Przepięknie zrobiony sprzęt, ten widok cieszy oczy i duszę
A z czepialstwa - filtr paliwa wg. mnie masz zamontowany do góry nogami. Jak ta siateczka jest na górze to na dole jest odstojnik. Oczywiście jak nie masz rudej w baku to i tak bez znaczenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kreciu84
Wyjadacz

Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Września (WLKP)
|
Wysłany: Nie 12:41, 11 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
ten filterek i tak już wywaliłem i wstawiam taki chromowany szklany
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kreciu84 dnia Nie 12:41, 11 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kreciu84
Wyjadacz

Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Września (WLKP)
|
Wysłany: Nie 16:36, 11 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Wiosenne popołudnie & Jawa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kreciu84
Wyjadacz

Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Września (WLKP)
|
Wysłany: Nie 23:04, 31 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Niestety silnik mojej pięknej musiałem rozebrać niedawno...
Sprzęgło coś nie domagało, i dobrze że zajrzałem do środka...
moim oczom ukazał się niestety marny obraz... łożyska główne na wale dość luźno siedziały w gniazdach (oznaki obracania się nich pojawiły się na łożyskach), kosz sprzęgłowy oraz zabierak sprzęgła w tragicznym stanie luz na wałku zdawczym... Tak to jest jak koledze się powierza silnik ;(
Teraz już sam wszystko robię... nie ma BATA...
W czwartek dotarła do mnie drobna paczuszka zza południowej granicy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a poniżej nowe łożyska już w gniazdach na klej loctite 648
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kreciu84 dnia Nie 23:37, 31 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtex
Kierownik zmiany

Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pruszków / Sarzyna
|
Wysłany: Śro 23:16, 08 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Dwa pytanka:
1. Czy kartery były wewnątrz szkiełkowane? Będę dawał silnik do szkiełkowania i zastanawiam się czy szkiełkowanie wewnątrz niczego nie popsuje, gniazda łożysk, jakieś tulejki itp.
2. Jesli możesz to wrzuc jakieś zdjęcia zamontowanej tej bocznej stopki. Kupiłem taką oryginalną i zastanawiam się w którym dokładnie miejscu na ramie powinna byc założona.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kreciu84
Wyjadacz

Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Września (WLKP)
|
Wysłany: Czw 9:33, 09 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Ad.1 Od środka nic nie szkiełkuj, dobrze wyczyść jakimś środkiem do mycia silników i będzie ok tzn. komorę korbowodową, bo reszta raczej będzie si, skoro olej tam jest nie powinno być zbytnio zasyfione
Ad.2 Na razie stopki jeszcze nie mam zamontowanej, ale jak już będę miał to na pewno wstawię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hanek_21
Czeladnik

Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Firlej
|
Wysłany: Pon 21:55, 27 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
kreciu84 rozgrzewałeś katery do wbijania łożysk na wał ? Czy może z powodu luzu nie musiałeś tego robić ? Proszę o odp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kreciu84
Wyjadacz

Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Września (WLKP)
|
Wysłany: Wto 18:04, 28 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Łożyska montowałem najpierw w gniazda karterów, a dopiero później wrzucałem wał...
Kartery podgrzewałem, a na łożysko dawałem klej... jest on wytrzymały do 150stopniC, więc kontakt podgrzanego gniazda z zimnym łożyskiem nie powinien osłabić właściwości kleju...
Podgrzewanie karterów w celu montażu łożysk zazwyczaj odbywa się do temperatury 120-150stopniC.
Kolejnym krokiem było...
Podgrzewanie środka łożyska i nanoszenie na wał klej Loctite 648
Poniżej fajne zestawienie i opis klejów z firmy Loctite:
[link widoczny dla zalogowanych]
Najgorzej było przy łożysku od strony sprzęgła, bo je wstawiałem dopiero na końcu, a nie mogłem karteru podgrzewać, ponieważ wstawiałem uszczelnienie w postaci dwóch simmeringów, a nie tak jak to było w oryginale uszczelniacz aluminiowy labiryntowy.
łożysko nabiłem z klejem (na zewnątrz i wewnątrz) za pomocą tulei...
Zabawy troszkę jest, bo wszystko jak jest idealnie tzn. miodzio czopy wału i gniazda łożysk w karterach, to bez większego problemu się je składa, ale jak przychodzą takie przeboje jak ja miałem, i pewnie niektórzy z Was, to już Pięknie nie jest....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kreciu84 dnia Wto 18:05, 28 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hanek_21
Czeladnik

Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Firlej
|
Wysłany: Śro 16:56, 29 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
kreciu84 Dzięki za odpowiedź . Sam właśnie składam silnik ( na NTN-ACH ) i długo szukałem tych informacji Co sądzisz o kleju cx-80 rc38 ? dałem za niego tylko 8 zł i nie wiem jak z jakością , lepiej wydać trochę więcej i kupić porządny klej czy składać na tym ? . Jak będziesz łączyć połówki ? , bo ja składam na gambicie . Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|