|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KamilRider1
Fachowiec
Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Pią 9:12, 09 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
No dzięki Panowie, wybije te lożyska sam tak jak mówicie , z wyczuciem i na spokojnie
Poszukalem troche w sieci ściągaczów i znalazłem pare ciekawych i chce was zapytać czy według was jest to warte zakupu :
allegro.pl/zestaw-sciagaczy-do-lozysk-kol-pasowych-fvat-i4140563003.html
allegro.pl/sciagacz-lozysk-belkowy-dwuramienny-75-mm-x-75-mm-i4207089186.html#
Co myślicie o tych ściągaczach ? Czy macie może jakiś inny tańczy ściągacz ktorym to zrobie ??
W przyszlym tygodniu chce silnik wysłać do szkiełkowania , cylinder również i do malowania, głowica, i bębny z kół . Firma mieści sie w moim mieście Rybnik jak i szlifierz ktory wykona szlif na 65.50 . Tak że z logistyką źle nie będzie.
Odnośnie pytań proszę o pomoc i pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 9:19, 09 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Co do szlifu to oddaj tłok razem z cylindrem, szlifierz zrobi szlif na konkretny tlok. Wspolczesne tloki nie sa najlepszej jakosci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KamilRider1
Fachowiec
Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Pią 9:28, 09 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Tak tak, tłok mam, byłem niedawno u niego na pomiarach z tłokiem tak że spokojnie tłok oczywiście mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KamilRider1
Fachowiec
Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Wto 16:47, 13 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Witam. W najbliższym czasie planuje większe zakupy do Jawy . I tu moje kilka pytań:
- czy łożyska do skrzyni biegów tz łożysko o symbolu 6303 oraz 6205 , to czy te łożyska muszą być specjalne do skrzyni biegów ? czy po prostu jak do wału np: z luzem C3 ? Jeśli specjalne to czy ktoś może podać mi symbol tych że łożysk ?
- czytałem wiele na temat zastosowania simeringów zamiast labiryntu . Czy może mi ktoś wytłumaczyć to tak po ,, mojemu " prosto i na temat co jak , obrócić , przy montażu, jaki wymiar , korzyści i ewentualne niepożądane efekty ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 21:05, 13 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
na skrzynie mogą być normalne bez luzu a na temat labiryntu było już dużo opisane na forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KamilRider1
Fachowiec
Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Pon 17:22, 02 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Witam Panowie dawno się tutaj nie odzywałem ale to z tego powodu, że skarb się odradza coraz to mocniej w przeciągu 2 tygodni poskładałem 3/4 jawy Chromy odebrane panowie z firmy GALUX z Żor zrobili kawał dobrej roboty Silnik odebrany ze szkiełkowania, cylinder pomalowany i oddany do szlifierza , nowe śruby kupione jednym słowem dzieje się Oto zdjęcia :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak to się prezentuje na dzień dzisiejszy od przyszłego tygodnia zabieram się za składanie silnika, mam kupione już łożyska KOYO i zimery tak że będzie co robić Macie jakiś wskazówki dla mnie gdy zacznę składać silnik ? przydadzą się na pewno każde
Pytanie - jaki olej do lagów i w jakiej ilości ( przód ) ?
Jakiego używacie silikonu do uszczelniania karterów oraz jaki macie patent do wkładania łożysk w karter----->> wału w łożyska ( zimno/ciepło) ??
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tom_KRK
Kierownik zmiany
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 19:11, 02 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Uwielbiam takie zdjęcia jak te sprzęty wracają powoli do życia, kawał solidnej roboty. Pozdrawiam i czekam na kolejne zdjęcia z prac przy serduchu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Pon 21:02, 02 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Bardzo ładnie się dzieje.
Jawę składasz chodząc w tych sexy szpilkach z kaloryfera
Olej do lagów hydrauliczny jakikolwiek, ilość nie pamietam dokładnie 15-20ml na stronę.
Do uszczelniania używam tylko i wyłącznie REINZOSIL, każdy kto coś działa z mechaniką zna i ceni ten produkt, cena ok 30zł.
Co do montażu łożysk, tak zimno ciepło.
Przed montażem wału złóż skrzynię i sprawdź czy jest ok, jeśli tak to do dzieła z wałem.
Z obręczami coś będziesz robił?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 21:27, 02 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
dla starszego typu zawieszenia 150, dla nowszego 200.
Mam u siebie 200ml i jest twardo a zalewałem castrolem 15w.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KamilRider1
Fachowiec
Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Pon 21:38, 02 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Narazie nie ma funduszy na obręcze, w przyszlosci chce je pochromować, bebny sobie sam bede czyscil a szprychy do cynkowania. Mam jeszcze do was pytanie na goleniu z lagow u góry są w kazdy takie otworki na jakis zaworek tylko ze ja tego nie mam czym to mozna zamienic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek99
Czeladnik
Dołączył: 16 Kwi 2014
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:39, 02 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Coś czuję że będzie kolejna lala pięknie się prezentuje jak na ten moment :d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Pon 22:21, 02 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Tam przykręcasz tłoczysko, a jeśli Ci chodzi o dziury w lagach około 10cm od górnej powierzchni to w kivaćce miałem śrubki zakręcone a w panelce coś jak odpowietrznik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KamilRider1
Fachowiec
Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Wto 8:41, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
gustaw napisał: | a jeśli Ci chodzi o dziury w lagach około 10cm od górnej powierzchni to w kivaćce miałem śrubki zakręcone a w panelce coś jak odpowietrznik. |
Dokladnie o to mi chodzi ja do jednego laga mam ten zaworek ale do drogiego nie :/ chyba zastosuje zwykle śrubki
Kolejne pytanie odnosnie silnika:
w przyszlym tygodniu biore sie za prace przy nim i tu moje pytanie, wiele czytalem o ustawianiu luzu na walkach silnika za pomoca podkladek, mozecie mi powiedziec czy ten luz moze sobie powstac tak sobie samm po rozebraniu silnika? jak wczesniej bylo dobrze to chyba teraz tez tak bedzie ?
Kolejne pytanie w moim autmacie zmiany biegów brakuje jednej spręzyny mam ta jedna odpowiedniej dlugosci a druga mi wypadla podczas rozbierania silnika wypadla tej samej srednicy tylko kródsza i nie wiem czy ona jest z tego automatu i jak skolowac taka sprężyne :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Wto 14:26, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Ja bym skrzyni nie ruszał, ewentualnie ją obejrzał. Nie rozumiem o co Ci chodzi z tymi sprężynkami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|