 |
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz

Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1597
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 20:07, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Lampa wg mnie jest oryginał (mało zdjęć i kiepska perspektywa), śruba wahacza jest nie oryginalna, ale jak to wyczyścisz to będzie lepiej widać co i jak, element w ramie jest wyłamany, tam się przykręca uchwyt boczny.
Zła wiadomość jest taka że masz krzywą ramę, ale już to pewnie zauważyłeś....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ZETON
Moderator

Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: białystok
|
Wysłany: Pon 5:30, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
mój nadworny blacharz stwierdził po oględzinach że jest w stanie to wyciągnąć gdy oddam mu sprzęt do malowania - zobaczymy z jakim efektem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ZETON
Moderator

Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: białystok
|
Wysłany: Pią 17:49, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Tom_KRK napisał: | Ciekawy egzemplarz. Wygląda na 353/03, jedyne co się nie zgadza to kształt tłumików choć fabryki czasami montowały to co było na stanie Wiem, że pewnie będziesz wszystko demontował ale przyjrzyj się przedniemu zawieszeniu, lagi wydają się być jakoś dziwnie głęboko. Tak jakby były zablokowane w położeniu maksymalnego ugięcia. |
[link widoczny dla zalogowanych]
twoja uwaga była słuszna....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ZETON
Moderator

Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: białystok
|
Wysłany: Pią 17:53, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
pawelooo2 napisał: | mój nadworny blacharz stwierdził po oględzinach że jest w stanie to wyciągnąć gdy oddam mu sprzęt do malowania - zobaczymy z jakim efektem... |
taniej wyniosło mnie kuno używanej prostej tym razem ramy, a przy okazji w pakiecie kupiłem zdekompletowany silnik w którym wał wydaje się nie mieć luzu a zębatki skrzyni wydają się być w dobrej kondycji.
tak na marginesie w czasie kompletowania części dwa razy osiwiałem, swoja droga ciekawe ile jeszcze lamp kupię i ile głowic........
black-dimon napisał: | Dobra baza, tylko usuń tą okropną lampę. |
[link widoczny dla zalogowanych]
z pozdrowieniami dla black-dimon a swoją droga od czego ta lampa?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ZETON dnia Pią 18:33, 08 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ZETON
Moderator

Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: białystok
|
Wysłany: Nie 12:51, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
zakupiona "nowa" rama prezentuje się tak
[link widoczny dla zalogowanych]
mam do was - szanowni forumowicze pytanie odnośnie mojej głowicy i cylindra. Po założeniu (oczywiście do końca) szpilki nie wystają w ogóle ponad gwinty w głowicy (głowica oznaczenia ma katalogowe 353 13 104) na cylindrze brak jest oznaczeń, macie jakiś pomysł co jest nie tak. Ponadto długość wystających szpilek z korpusu to 10,5 cm przy założeniu że wkręcone jest 2,5 to mają wymiar taki jak powinny mieć - chyba ze sie mylę. poniżej kilka fotek poglądowych
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tutaj widać, że jest przerwa ale to chyba na podkładkę zresztą te 2 mm nic nie zmienią
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz

Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1597
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 12:56, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Szkoda że rama z innego rocznika:( szpilki są ok, poszukaj sobie katalogu części, tam są inne nakrętki, takie jak w peraku. Jak miałeś to przykręcone do tej pory?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ZETON
Moderator

Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: białystok
|
Wysłany: Nie 13:09, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
seba napisał: | Szkoda że rama z innego rocznika:( szpilki są ok, poszukaj sobie katalogu części, tam są inne nakrętki, takie jak w peraku. Jak miałeś to przykręcone do tej pory? |
wiem to rocznik 62 ktoś będzie starą reanimował a ta kupiona promocyjnie. Co do głowicy to jej nie miałem i nie miałem cylindra wiec nie wiem jak to było przykręcone. Kupiłem cylinder w nominale i głowice która "niby" pasuje i mam problem:(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz

Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1597
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 13:25, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Bo pasuje, tylko musisz mieć takie śruby [link widoczny dla zalogowanych] albo takie szpilki [link widoczny dla zalogowanych] i normalne śruby. ale do tej głowicy jest dedykowana pierwsza opcja.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez seba dnia Nie 13:48, 10 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ZETON
Moderator

Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: białystok
|
Wysłany: Nie 13:30, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
seba napisał: | Bo pasuje, tylko musisz mieć takie śruby [link widoczny dla zalogowanych] albo takie szpilki [link widoczny dla zalogowanych] i normalne śruby. ale do tej głowicy jest dedykowana pierwsza opcja. |
popraw jak mozesz pierwszy link bo nie działa, w sumie miałem pytać czy mozna zastosowac dłuższe szpilki. Dzięki za pomoc. Juz znalazłem i wszystko się wyjaśnia:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ZETON dnia Nie 13:46, 10 Kwi 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator

Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Nie 20:08, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
pawelooo2 mierzyłem ile wystają szpilki w silniku ( perak ) i wystają ok 20 mm
[link widoczny dla zalogowanych]!4871&authkey=!AIyRrGibFjh5Ys0&v=3&ithint=photo%2cjpg
Z tego co mówiłeś to wynika, że tyle wystają u Ciebie szpilki.
Co do lampy przedniej powinieneś mieć z linku poniżej, choć już zaczynam wątpić, że wychodziła tylko ta i przypuszczam, że ta którą masz też będzie zgodna.
[link widoczny dla zalogowanych]!4875&authkey=!AFuHEwPg0V2Mjzo&v=3&ithint=photo%2cjpg
[link widoczny dla zalogowanych]
Kiepskie zdjęcie ale widać o co chodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ZETON
Moderator

Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: białystok
|
Wysłany: Nie 5:55, 17 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki za pomoc i rozwianie wątpliwości. Prace nad Jadwigą powoli ale jednak posuwają się do przodu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wszystko (z wyjątkiem błotnika przedniego) zostało wypiaskowane i oddane do lakiernika. Rama zostanie wyciągnięta hydraulicznie, czy jakoś tak i reanimowany bedzie boczek na akumulator. jako to powiedział mój blacharz - "wszystko co metalowe da sie sie zrobić" Tylko, że moja jawa bedzie robiona partiami - najpierw odbiorę ramę i przód potem resztę. Z uwagi na niska cenę stwierdziłem że mogę czekać nawet pół roku:P
[link widoczny dla zalogowanych]
a to nowy - stary zakup za oszałamiająca cenę 40 zł +19 zł przesyłka, najważniejsze ze lagi nie spawane i sprężyny całe.
Teraz czas na silnik........
[/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ZETON
Moderator

Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: białystok
|
Wysłany: Pon 20:40, 18 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Tak więc zacząłem rozbierać silnik, w sumie rozebrałem poczyściłem przed szkiełkowaniem i mam zagwozdkę. Wał wyjęty z silnika ma kilka wrzerów poniżej foto po wyczyszczeniu elementu zardzewiałego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam drugi wał który natomiast ma zaklepany (jakieś 2 mm) element ze zdjęcia poniżej
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak myślicie te wżery dyskwalifikują wał do regeneracji? Czy ten zaklepany element nie ma znaczenia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator

Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1977
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 21:39, 18 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Tamten z wżerami jest dobry, drugiego dyskwalifikuje uszkodzony czop wału ale i tak nie jest od Jawy . Widzę że żona pomaga w warsztacie. Pozdrawiam i życzę szybkiego ukończenia kyvacki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|