Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

kyvacka 250 z Białegostoku
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Pon 20:18, 03 Lip 2017    Temat postu:

Troszke sie nie udzielałem bo czekałem na opinię rzeczoznawcy a w między czasie zdazyłem popsuć licznik linke od gazu i elektryke która zaczeła działać jak kierunkowskaz raz miałem prąd raz nie:P
Ponadto jadzka dostała w koncu bagaznik
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
udalo mi sie dostać gaźnik w przyzwoitym stanie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
który po kilku zabiegach kosmetycznych i regulacjach bardzo przywoicie pracuje
[link widoczny dla zalogowanych]
jeszcze musze go dopieścić ale najpierw chciałem sprawdzić czy będzie działać - jest ok choć przepustnica mogła by być mniej zużyta
czekam na licznik i czas wymienić głowicę na oryginalna z rocznika a przy zmianie gaźnika nastapi zmiana pokrywy
[link widoczny dla zalogowanych]
żeby nie było miło i żebym miał co robić dziś podczas przejażdżki zaczeło mi coś dziwnie piszczeć w silniku jakby metal tarł o metal......jedynie grzebałem przy sprzegle ale zmieniłem tylko regulacje w automacie na toczoną z kwasiaka z dłuższym gwintem bo mi regulacja sie konczyła a tarcze jeszcze sa ok - wniosek to albo popychacze sa wytarte alebo trzeba było zastosowac kulkę. Jednak to nie problem- boje sie ze silnik się zaciera tak to piszczy......co wy na to? Jakies sugestie?
P.S. założyłem nową uszczelke oryginalna z czech i cieknie jak cholera a na tekturowej było ok - masakra


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Nie 5:13, 09 Lip 2017    Temat postu:

"Blądyn" nie ogarnął katalogu i nie wlozył kulki w automacie biegów w wyniku czego piszczenie było spowodowane tarciem metalu o metal. "nowa" głowica założona
[link widoczny dla zalogowanych]

gaźnik wyregulowany ale po przejechaniu kilkunastu km rozwala mi świece - kolejna NGK do kosza. Jakbym nie ustawił zapłonu i gaźnika to i tak jest źle. Najdłuzej jeżdziłem na oryginale z epoki "PAL" - szukam przyczyny.
P.S. mija drugi tydzień od zgłoszenia u konserwatora. W końcu bedę mógł sprawdzić jadzkę na dłuższym dystansie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Nie 19:03, 09 Lip 2017    Temat postu:

Skróć przewód wn.
Nie polecam swiec ngk.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karol94
Pan Henio



Dołączył: 03 Kwi 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Augustów

PostWysłany: Pon 7:48, 10 Lip 2017    Temat postu:

black-dimon napisał:
Nie polecam swiec ngk.


Mam we wszystkich MZ i w Jawie i nie narzekam, niektóre nie wykręcane od trzech sezonów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Pon 19:11, 10 Lip 2017    Temat postu:

To masz starej japońskiej produkcji, bo nowa najwyraźniej wygląda tak:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Pon 19:27, 10 Lip 2017    Temat postu:

na chwile obecną po włożeniu nowej jest ok przez 20 km jak ja rozwali to skróce przewód i dam fajke z epoki....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karol94
Pan Henio



Dołączył: 03 Kwi 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Augustów

PostWysłany: Pon 20:04, 10 Lip 2017    Temat postu:

black-dimon napisał:
To masz starej japońskiej produkcji, bo nowa najwyraźniej wygląda tak:
(link)

Aż z ciekawości kupię nową i wrzucę do ETZ, jak ma być trefna to będzie widać. Tym chyba robię największe przebiegi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
peper50
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomsko

PostWysłany: Pią 22:48, 14 Lip 2017    Temat postu:

Ja mogę polecić świece Championa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Sob 20:56, 15 Lip 2017    Temat postu:

Problem tkwi w tym, że nie daję rady ustawić gaźnika z kwadratowa komorą, świece mi zarzuca ale po wypaleniu nadaja sie do powtórnej eksploatacji...chyba wrócę do gaźnika z okrągłą komorą.
Miły starszy pan zachwycony jadzką zaopatrzył mnie w iskry z epoki w ilości 4 sztuk oraz ofiarował kluczyk do jawy........
[link widoczny dla zalogowanych]
kupiony w latach sześćdziesiątych jako zapasowy (niby taki sam a ciaśniej wchodzi Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
PS. czy tabelkom które sa w książce cichowskiego mozna ufać tzn odnośnie rodzaju gaźnika który wg niego przypisany jest do konkretnego modelu motocykla?
P.S.2 kilka fot prawie ukonczonego motocyklika, juz z lepszymi tłumikami ale jeszcze bez logo z jednej strony. Za to ze stopką boczną Cool
[link widoczny dla zalogowanych]
"nowa" blacha żeby damian nie krzyczal Razz
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i kontrolka ładowania w końcu ogarnięta w przyzwoitym miejscu
uchyle rąbka tajemnicy jeszcze jedna nie skończona ale druga juz w do piachu sie szykuje......
[link widoczny dla zalogowanych]
duzo braków ale ja mam duuuużo czasu Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob 22:53, 15 Lip 2017    Temat postu:

Bardzo ładnie się prezentuje:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krystekll
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:38, 17 Lip 2017    Temat postu:

Ładnie, ładnie, powiedz ile i gdzie chromowałeś shineażnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Pon 17:39, 17 Lip 2017    Temat postu:

krystekll napisał:
Ładnie, ładnie, powiedz ile i gdzie chromowałeś shineażnik.

bagaznik wyszed mnie 200-250 nie pamiętam bo wycena ze zdjęć była okreslona na ok 200 zł później byl telefon że jedno taniej inne drożej częsci) chromowałem w CSR w Krakowie
powiem tak: dupy nie urywa - po moich przebojach z chromowaniem miałem sie nie wypowiadać na ten temat (k..a jeszcze mnie trzęsie jak to wspominam Twisted Evil )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krystekll
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:15, 17 Lip 2017    Temat postu:

Z tym chromowaniem albo cena z kosmosu albo wykonanie do d... .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Pon 21:38, 17 Lip 2017    Temat postu:

Doszedłem do wniosku że ludziom nie chce się robić detali idą w masówkę na zlecenie sieciówek - kiedyś gdy znajdę dobrą galwanizerię.... Question to druga jawe zrobie na ideał........

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Nie 21:14, 23 Lip 2017    Temat postu:

Żeby nie bylo że moto sie błyszczy a ja leze i patrzę.....gaźnik ogarnąłem w miare hula, sprzęgło trzeba przestawiac co 100 km...popychacz jest chyba nieoryginalny bo go "zjada" pomimo tego że zrobiłem na dwie kulki jedna w automacie jedna pomiędzy popychaczami....zamówiłem z aledrogo zobaczymy z czego jest wykonany. Moto pali 4,5 l na 100 km przy jeżdzie podczas regulacji.
Pierwszy nielegalny wyjazd do centrum obok "szlifiery" 1000 cm poj dał efekt taki że zrobiłem furorę wśród starych dziadków......kurcze zeby chodziaż jakaś babcia sie obejrzałaSad. Ale ch..j na 12 świateł 4 lajki od kierowców a szlifiera z tyłu jako obstawa - az żałuje że zdjęć nie zrobiłem.
P.S. przygotujcie się na filmik z pracy silnika cos mi strzela przy schodzeniu z obrotów i będe bardzo prosił o konstruktywna pomoc......
P.S. 2 za ten widok "gapiów" warto poświęcac sie dla takich motorków


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ZETON dnia Nie 21:16, 23 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Następny
Strona 16 z 18

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin