 |
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
limak1231
Młodszy majster

Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Małogoszcz
|
Wysłany: Śro 17:55, 02 Mar 2011 Temat postu: moja pierwsza jawa.... wkońcu się doczekałem :) |
|
|
Po długim czasie poszukiwań, w końcu nie wytrzymałem i musiałem coś zakupić. Szału niema ale lepszy rydz niż nic :). Jawa 175 z 60r, niestety kwitów brak, tablica jest ale właściciel ponoć nie żyje więc nie uda się jej wykorzystać. Chciałem 250 ale wydaje mi się, że 175 to rzadszy okaz więc z czasem nabierze większej wartości kolekcjonerskiej :). Jak widać trochę skundlona, na razie widzę, że bak jest od 250, na silniku numer zaczyna się 450?? i jeden karter ma znaczek cz ale dostałem do niej oryginalny tylko niestety unieruchomiony. Czy kartery są zamienne w jawie i cz 175??. Biegi wchodzą, wał z tłokiem się obraca, w rdzy nie ma aż tak dużo więc myślę, że coś się z tego zrobi. Roboty sporo ale w końcu w tym cała przyjemność, jeździć mam czym i na czym więc pośpiechu niema. Jawa+cały, kompletny silnik+przodek z obudową lampy kosztowały mnie 500 + 100 paliwo ( niektórzy powiedzą pewnie, że niemało ale przez rok szukania w moich okolicach nic nie znalazłem. Jak już coś było to chcieli jak za żyto albo nic by się z tego już nie poskładało, przynajmniej wiem gdzie teraz poszukiwać części :)) Ja jestem w niebo wzięty, że w końcu mam swoją jawuszkę :) Podziwiajcie :) Liczę na waszą pomoc przy odnawianiu :)
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez limak1231 dnia Śro 18:20, 02 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator

Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Śro 18:05, 02 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Kartery od cz i jawy pasują do siebie,ale są nieco inne z wyglądu, jak chcesz to mogę się zamienić bo do mojej cz mam zapasowe kartery od jawy 175
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz

Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Śro 18:08, 02 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Rama to jawa 356 ale silnik jest od Cz skoro ma numer 450 , cylinder z głowica założony od 356 żeby funkcjonowały 2 tłumiki . Nawet niezła i kompletna baza do odnowy jednak brak dokumentów przemawia za tym żebyś je najpierw odnalazł. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gustaw dnia Śro 18:12, 02 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
limak1231
Młodszy majster

Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Małogoszcz
|
Wysłany: Śro 18:25, 02 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
muczos napisał: | Kartery od cz i jawy pasują do siebie,ale są nieco inne z wyglądu, jak chcesz to mogę się zamienić bo do mojej cz mam zapasowe kartery od jawy 175 | w piątek zrobię Ci dokładne fotki tych karterów, żebyś sobie zobaczył czy to te i czy stan Ci pasuje i jak tak to jestem chętny, twoje są w dobrym stanie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
limak1231
Młodszy majster

Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Małogoszcz
|
Wysłany: Śro 18:31, 02 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
gustaw napisał: | Rama to jawa 356 ale silnik jest od Cz skoro ma numer 450 , cylinder z głowica założony od 356 żeby funkcjonowały 2 tłumiki . Nawet niezła i kompletna baza do odnowy jednak brak dokumentów przemawia za tym żebyś je najpierw odnalazł. Pozdrawiam |
najprawdopodobniej załatwię papiery od cz 175 i będę próbował tak ją rejestrować, oczywiście będę odbudowywał jawę . co do kompletności to trochę brakuje (licznik, lampa przód, rączki te przy siedzeniach, osłona łańcucha, kopniak chyba nie oryginalny) na razie tyle wiem ale pewnie jeszcze się coś znajdzie aaa i lewy podnóżek kierowcy.
edit
pierwszy zonk dodatkowy silnik jest od 353- trzeba będzie taką kupić żeby się nie zmarnował
dostałem licznik wyskalowany do 160 ( pewnie od 354- szkodo, że nic się z nim nie da zrobić )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez limak1231 dnia Śro 19:30, 02 Mar 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator

Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Śro 21:45, 02 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Moje są "nadgryzione przez ząb czasu" kupiłem je tylko po to żeby wyciągnąć z nich wał, jak zdejmą mi gips to zobaczę na strychu czy maja dobre gwinty i czy nie ma pęknięć no i oczywiście postaram się o jakieś fotki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
limak1231
Młodszy majster

Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Małogoszcz
|
Wysłany: Sob 18:50, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
panowie dzisiaj miałem 5min wolnego i postanowiłem zerknąć w silnik, odkręciłem pokrywę od strony prądnicy i szok !!!! zamiast prądnicy ujrzałem jakiś dziwny patent z magnetem ( coś ala wsk). mam prądnice od 353 i chciałem zapytać czy wirnik i ta prądnica będzie pasować do 356 czy muszę szukać innej???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator

Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1977
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 19:04, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
będzie pasować tylko najpierw zobacz czy nie masz przerobionego czopu na wale Pewnie masz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
limak1231
Młodszy majster

Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Małogoszcz
|
Wysłany: Sob 19:42, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
no to się zaczyna
to teraz pytanie ...
podobno wał pasuje od nowszych cz 175... od jakich roczników albo modeli??? chciałbym od razu kupić taki żeby nie trzeba było robić tulejki do korbowodu i oczywiście tłok do tego, z czego to wszystko będzie pasować i czy na taki wał zamontuje oryginalną prądnice bądź prądnice z cz 350 tą 75-tke
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez limak1231 dnia Sob 20:43, 12 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
limak1231
Młodszy majster

Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Małogoszcz
|
Wysłany: Nie 9:12, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
i jeszcze jedno, w kwietniu szykuje mi się urlop więc myślę powoli zabrać się za remont i chciałem zapytać gdyż to pierwszy motorek jaki będę remontował i mam nadzieje, że nie ostatni od czego najpierw zacząć ??? czy najpierw doprowadzić silnik czy najpierw zająć się blachami ( żeby ich rdza nie pożerała) i kompletowaniem części. To ma być z założenia dobrze odrestaurowany moto( z kilkoma poprawionymi patentami typu większa prądnica i kierunki, żeby można się nim było bezpiecznie od czasu do czasu na jakiś zlocik bryknąć ). Nie chodzi o szybką fuszerkę tylko "konkret" zaplanowany wstępnie na rok-z poślizgiem na dwa budowy, więc jak to jest u was ? silnik czy buda?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adbok
Kierownik warsztatu

Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Drzewica / Łódź
|
Wysłany: Nie 10:08, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Najwazniejsze jest serducho.
Pozniej poszukaj czesci ktorych Ci brakuje a na koncu cala blacharke.
Ja swoja poskladalem, odpalilem, jezdzilem, pokupowalem czesci ktore mam wymienic lub zamienic i teraz ja rozbieram aby doprowadzic ja do stanu "nowka sztuka z fabryki"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
limak1231
Młodszy majster

Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Małogoszcz
|
Wysłany: Nie 10:22, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
ok dzięki a co z tym pierwszym pytaniem? jaki wał i tłok? co wy tam wsadzacie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|