|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 23:00, 24 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Elegancko, silnik już odpalałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 8:10, 25 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Tak i terkocze sobie ochoczo Dzisiaj wrzucam go na miejsce pracy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 22:54, 25 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Na miejscu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 21:34, 28 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Pytanie techniczne, bo jakiś diabeł mnie podkusił zajrzeć do stacyjki. Wypadła mi ta blaszka i sprężynka i nie wiem jak to ustawić żeby nic nie popalić. Ma ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie?
Aha no i potrzebuję opis żarówek bo posiałem pudełeczko ze starymi ;(
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wujek dnia Pon 21:35, 28 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Pon 21:50, 28 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Też kiedyś mnie odwiedził ten sam diabeł :p
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 19:41, 30 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Okej, stacyjka ogarnięta - dzięki Dimon
Kolejne pytania, całość już na finiszu:
1) czy między oprawką przedniej lampy a kloszem jest jakaś uszczelka? Podejrzewam, że tak, ale gdzie ją dostać? z czego dobrać? Mam ramkę z jawamarktu a szkło oryginalne i lata to jak żyd po pustym sklepie :/
2) czy wydechy się jakoś uszczelnia? przy silniku i na łączeniach kolanka z wydechem?
3) w gaźniku jest taka niby pompka, która wystaje przez tą żebrowaną obudowę, czy ona ma być na sprężynce czy chodzi tak tępo góra-dół?
4) przy mocowaniu wydechów okazało się że podnóżki które kupiłem od 250 nie pasują, ma ktoś na zbyciu właściwe od 175?
[link widoczny dla zalogowanych]
Te nie pasują do 175, są za mało podgięte. Ew. czy widział ktoś gdzie dostać właściwe.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wujek dnia Śro 19:44, 30 Lip 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 21:05, 30 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Ad1. Jest uszczelka, kupiłem na jawamarkt ale to jakiś dowcip. Założyłem oryginał.
Ad2. Tak cylinder-kolanka aluminiowy pierścień, kolanko-tłumik silikonowa uszczelka albo sznurek azbestowy.
Ad3 Musi być sprężynka, bez niej będzie Ci zalewać gaźnik.
Ad4 od 250 nie pasują do 175, w 250 jest szerszy silnik.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez seba dnia Śro 21:07, 30 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 22:30, 30 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
1) Kup duży oring lub zrób z kilku uszczelkę. Ja mam chyba czarną izolacje z przewodu 2.5 \
2) kolanko-cylinder, sukaj najlepiej jakiś dmuchanych miedzianych uszczelek, a jak by miały w środku sznur to jeszcze lepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 9:02, 31 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki dzięki za rady i podpowiedzi, już dostałem co chciałem na miejscu w sklepie oprócz rur podnóżków. Będzie problem coś czuje, ale mój węgiersko-czeski wysłannik już jest w drodze
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wujek dnia Czw 9:05, 31 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 22:58, 31 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Dziś prawie odpaliła Muszę podregulować zapłon i gaźniczek.
Już blisko do pierwszego "kajta". Nie mogę się doczekać
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wujek dnia Czw 22:59, 31 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 14:49, 13 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
ale ona piękna!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 22:05, 13 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki! Czekamy na Twoją!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 21:06, 16 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Wróciłem z dalekich wojaży i przyszedł czas dopieścić Jadzię
Pytania techniczne kolejne:
- w czaszy są trzy otwory przez które przechodzą linki i instalacja...ktoś podpowie co którędy?
- posiałem stary łańcuch, a nowy jest za długi, jaka ma być jego długość?
- tak samo z linką przedniego hamulca, jaka powinna być jej długość?
Pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 15:34, 17 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Oka, łańcuch ma mieć 120 ogniw. Czyli te z alledrogo sa ok, ale trzeba je skrócić o 10 ogniw
Te mandziury w czaszy puściłem "po swojemu". W praniu pewno wyjdzie czy dobrze.
A linkę dam do skrócenia, jak już bedzie moto na pełnym chodzie, żebym mógł podjechać pod zakład
Pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|