|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 17:58, 16 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Gratuluję Jawy i oczywiście Wartburga widać że jesteś pozytywnie zakręcony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 19:21, 16 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
A dzięki dzięki. W przyszłym sezonie mam zamiar wybrać się na jakiś rajd z Partyzantami! Może mnie przygarniecie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 16:24, 18 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Mordeczki moje drogie. Wziąłęm się za mocowanie obudowy łańcucha. Pytanie moje brzmi, co ma znajdować się między nimi pod deklem sprzęgła?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ładnie mnie to naszło na piastę z tyłu, ale tutaj coś ewidentnie brakuje. Co takiego?
Btw. kupiłem linkę hamulca przedniego z jawaczesci.pl i pasuje wyśmienicie! W końcu mam hamulce i prawie kompletny motór )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 17:50, 18 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
A już doczytałem. Powina tam być kostka gumowa z jakąś spreżynką. Nie umiem sobie tego woybrazić. Ma ktoś coś takiego na stanie? W internetach nie widać w ofercie. ;(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 8:46, 19 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Zapodaj link do linki którą kupiłeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 12:15, 19 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Zamówiłem przez telefon - przedni hamulec do jawy 175/356
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 18:30, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
wujek napisał: | A dzięki dzięki. W przyszłym sezonie mam zamiar wybrać się na jakiś rajd z Partyzantami! Może mnie przygarniecie |
Składaj deklaracje na stronie a się zobaczy
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 18:57, 02 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Jako że zima i zimno to zacząłem zaglądać tam gdzie nie powinienem
Mam luz na wirniku, co za tym idzie zapłon wypada raczej losowo. Luz jest i osiowy i poprzeczny. Czym to naprawić? Wymienić jakieś łożysko? Czy może to luzy na wale i od razu silnik rozkładać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 20:57, 02 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie które łożysko wymienić Rozkręcaj silnik i zrób to poprawnie, w blachy zainwestowałeś zrob to samo z z serduchem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 23:39, 04 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Jak powiedział tak zrobił. Po tym co zobaczyłem, wstyd mi jest za samego siebie, że nie zrobiłem tego od razu. Łudziłem się, że będzie ok. A tu GÓWNO
Tłok ma średnicę 58,22 i lata luźno w cylindrze. Znakiem tego, jedynka (58,5) pewno nie wyda. I trzeba zrobić na dwójkę, ale to okaże się u szlifierza.
Stan pierścieni widać na fotkach poniżej. Kawałek drugiego wypadł mi przy rozpoławianiu karterów. Nie wspomnę o rysach i pęknięciach.
Łożyska śmietnik, a wał ma z cm luzu na boki
Aha no i pod głowicą jest dziwne zjawisko.
Jak ściągnąć to koło zębate z wału? Nie chce zejść za chiny ludowe.
I pytanie trzecie - ostatnie. Między karterami była uszczelka. Nie powinno to być na silikonie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wujek dnia Śro 23:41, 04 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawid2b
Kierownik zmiany
Dołączył: 13 Mar 2014
Posty: 291
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Racławice Śląskie
|
Wysłany: Czw 8:59, 05 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Zębatkę musisz ściągnąć ściągaczem, ja używam takiego: [link widoczny dla zalogowanych], ale równie dobrze możesz użyć innego. Jeżeli wał ma luz osiowy to albo gniazda łożysk wyrobione, albo czopy wału. Luz promieniowy jest przyczyną zużytych łożysk. Nie zapomnij o zdystansowaniu skrzyni biegów i wału korbowego, u mnie było to konieczne.
Co do głowicy to masz założoną z Cz typ 450, ma ona pomniejszoną komorę względem głowicy z jawy 356 i jest gabarytowo większa. Fabrycznie uszczelki między karterami nie było, ktoś ją mógł dać bo kartery są nierówne, musisz to sprawdzić.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dawid2b dnia Czw 9:02, 05 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
peper50
Kierownik zmiany
Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: Czw 11:17, 05 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki wujek pomogłeś mi swoimi zdjęciami . Zastanawiałem się jak mocowany jest napęd licznika w silniku bo jeszcze go nie otwierałem a na fotce ładnie widać :d. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 16:45, 05 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
peper50 napisał: | Pozdrawiam. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 16:53, 05 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
albo od razu 3 albo 4 szlif, patrząc na stan tłoka....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 18:38, 05 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Tłok ma 58,23 i lata deko luźno w cylindrze znakiem tego że 3jka to optymistyczny wariant.
Rano jadę do szlifierza ma obadać temat co i jak wyda.
Wał już wyjęty też jutro zawiozę do naprawy.
Pozytyw jest taki że łożysko ma luz samo w sobie a nie w obudowie.
Na główce korbowodu mam wbitą tulejkę miedzianą. Dotoczyć nową pod wymiar sworznia czy skombinować w to miejsce łożysko igłowe?
I jeszcze jedno. Kiedy powinno się wymieniać korbowód?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wujek dnia Czw 18:52, 05 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|