|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Czw 7:42, 22 Sty 2009 Temat postu: palenie bez aku |
|
|
jak zapalić jawę z pycha tzn zamiast na zapłon to przekręcam kluczyk w drugą stronę ( mam taką opcję) . Wiec rozpoczynam pchanie zapalają sie kontrolki ale jawa nie pali .... czemu??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SZAJBUS_SzeF
Czeladnik
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lędziny woj. Śląskie
|
Wysłany: Czw 12:08, 22 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Spróbuj ją na pych z wykręconymi świecami i zobacz czy w tedy jest iskra bo możliwe że tylko kontrolki się świecą.
Ps. Dla czego chcesz jawę palić na pych? Czyż moto nie powinno palić z kopa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawsim
Administrator
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głogów- dolnośląskie
|
Wysłany: Czw 17:29, 22 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Bo ta opcja nie do tego słuzy- to moto ma taka samą pradnice jak inne jawy więc nie ma szans by bez aku zapaliła. Przy oryginalnej instalacji. Prądnica ma to do siebie że bez aku nie działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Slavek
Czeladnik
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpackie
|
Wysłany: Czw 20:25, 22 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ja słyszałem że była taka opcja - po przekręceniu kluczyka w lewo do końca motocykl palił bez akumulatora ,nie wiem jaki dokładnie to był motocykl.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawsim
Administrator
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głogów- dolnośląskie
|
Wysłany: Czw 21:55, 22 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
MZ ETZ 150/250/251 z instalacją 12v i alternatorem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aker6
Kierownik warsztatu
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zdrójno, gm. Osieczna
|
Wysłany: Czw 23:20, 22 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
JAWSIM a kupa prawda Nie macie książek serwisowych?? orginalna prądnica ma dodatkową cewkę, taką małą szpulkę z boku w nacięciu stojanu. Jak aku padnie, przekręca się kluczyk na odpowiednią pozycję się pcha i maszyn pali. Inna kwestia to to, że zazwyczaj te cewki są spalone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawsim
Administrator
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głogów- dolnośląskie
|
Wysłany: Czw 23:54, 22 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Aker a dwie kupy,albo w zasadzie pół kupy Bo to występowało w Jawie, ale nie kazda miała tyle położeń kluczyka w stacyjce,żeby z tego skorzystać. jeśli u Gustawa jest to hmm,może po prostu nie wydaje? Wiem juz,że stacyjki starego typu miały położenie,ktore to zapewniały
http://www.jawa250.fora.pl/images/galleries/15467531534948aa41bbef5-498945-wm.jpg
ale te nowsze,w lampie, 0 1 2 już nie bardzo.... kolejny ciekawy temat do rozkminki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Pią 7:56, 23 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
ja mam taką stacyjkę i cewka jest dobra bo cały zestaw kupiłem nowy przy próbie pchania zaświecają się kontrolki nie mam jak sprawdzi czy jest iska w tym momencie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SZAJBUS_SzeF
Czeladnik
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lędziny woj. Śląskie
|
Wysłany: Pią 10:02, 23 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Faktycznie ciekawy temat. Jak sprawdzisz czy jest iskra to będziemy wiedzieli na czym stoimy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawsim
Administrator
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głogów- dolnośląskie
|
Wysłany: Pią 11:38, 23 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Albo wykręć świece i po włożeniu ich w fajki przymocuj jakoś drutem do silnika,żeby miały masę i podczas pchania obserwuj iskrę,albo podepnik kontrolkę-żaróweczkę z dwoma kabelkami, najlepiej taka 1,2W 6V pod zaciski jednej z cewek i patrz czy miga jak pchasz bestię. Wtedy będziesz wiedział,że napięcie na cewki idzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Pią 18:20, 23 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
nie tak łatwo jak jawa stoi na 2 gim pietrze w pokoju bez opony na przodzie;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawsim
Administrator
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głogów- dolnośląskie
|
Wysłany: Pią 19:54, 23 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
No to po korytarzu ganiaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danio
Młodszy majster
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 21:23, 23 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Faktycznie w starszych modelach (z amperomierzem) była taka pozycja, w peraku też, w nowszych stacyjkach to zlikwidowali (ciekawe dlaczego? czyżby aż tak daleko idąca oszczędność w katach 60-tych?)
U gustawa jest zupełnie inna stacyjka, niż w 353-354, i to jest dla mnie najdziwniejsze dlaczego zrezygnowali z tej stacyjki (coby nie mówić dobrej, choćby ze wzgledu na unikalny kluczyk) na rzecz stacyjki od zetora w młodszych modelach? Znowu dziwne cięcie kosztów?- chyba nie.
Cytat: | nie tak łatwo jak jawa stoi na 2 gim pietrze w pokoju bez opony na przodzie |
Hehe nie mów że odpalasz motor na pych w domu. Tego jeszcze nie próbowałem
Proponuję sprawdzić dokładnie kablologię, i wydaje mi sie ze korytarz jest trochę zakótki żeby się udało tam odpalić motor na pych .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Sob 8:42, 24 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
czuje ze sąsiedzi niebyli by zadowoleni moja jawa tylko stoi i od czasu do czasu zatrąbi mrugnie światłem Co do grzebania to wole nie dłubać bo jak kiedyś podłubałem to miałem zwarcie i kable mi paliło więc teraz już nie grzebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SZAJBUS_SzeF
Czeladnik
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lędziny woj. Śląskie
|
Wysłany: Sob 12:44, 24 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Haha to Jawa teraz robi za ozdobę pokoju?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|