Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rejestr wyprodukowanych Jaw.. brak dowodu Perak

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Larry
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan

PostWysłany: Pon 9:20, 26 Paź 2015    Temat postu: Rejestr wyprodukowanych Jaw.. brak dowodu Perak

Może zacznę od początku.
Zakupiłem peraka, i jak to często bywa bez dowodu rejestracyjnego.
Mam numery ramy, silnika, tablicę rejestracyjną.
Posiadam też umowę kupna przez poprzedniego właściciela z 1967 roku.
Sprawa wydawałaby się prosta, ale tak nie jest.
Dzwoniłem do archiwum we Wrocławiu, gdzie była ostatnia rejestracja, po zaświadczenie że motocykl był zarejestrowany i w ogóle taki istniał.
Podałem panu początek numeru rejestracyjnego ( xw ) a on na to uuuu... to z przed 70 -tego roku? ja na to że tak, on: Archiwum popłynęło w powodzi w 97 roku.

1. I tu moje pytanie, czy ma ktoś pomysł, czy istnieje sposób rejestracji na "białe" tablice?
2. Czy jest jakiś rejestr w fabryce że Jawa o takich numerach została wyprodukowana ? (jak np. Vw we wolfsburgu).

Proszę o informacje osób które przerabiały podobny temat.
I jak to jest faktycznie w razie wu z rejestracją na "żółte"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 20:14, 27 Paź 2015    Temat postu:

możesz zarejestrować na pojazd unikatowy. (biała tablica). Więcej poszukaj na forum albo google.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Larry
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan

PostWysłany: Wto 20:36, 27 Paź 2015    Temat postu:

Przerabiał ktoś już taki temat ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Larry
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan

PostWysłany: Wto 20:50, 27 Paź 2015    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Wszystko fajnie opisują gdyby ktoś szukał, jednak jest jeden problem, wszędzie opisują ze wymagany jest stary dowód.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawid2b
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 13 Mar 2014
Posty: 291
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Racławice Śląskie

PostWysłany: Wto 21:31, 27 Paź 2015    Temat postu:

Zależy od urzędników. Mój kolega kupił Cz 350, bez kwitów. Poszedł do swojego WK, a tam babka powiedziała mu, żeby zrobił opinię rzeczoznawcy i miał umowę K/S. Po paru dniach wyszedł z kwitami. Musisz zadzwonić, a najlepiej pójść osobiście i popytać. Ogólnie to powinien być dowód/ wypis z archiwum o pochodzeniu pojazdu. Do tego umowa i opinia rzeczoznawcy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Sob 20:40, 31 Paź 2015    Temat postu:

Metody są różne, bardzo dużo zależy od przystępności urzędników w Twoim WK.
Jeśli są ludzcy podejdź i zapytaj co możesz z tym zrobić, jeśli są do abni to Cię wywalą i zostaje rejestracja na żółte.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 19:06, 24 Lis 2015    Temat postu:

W twoim przypadku tylko żółte
Przerabiałem podobny temat w Lublinie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
asior 1
Pan Henio



Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Golub Dobrzyń

PostWysłany: Wto 18:32, 01 Gru 2015    Temat postu:

Kilka lat temu kupiłem swego Peraka oczywiście bez kwitów ,próby rejestracji na żółte czy inne tablice ,wszystko na nic gdyż nie było dowodu rejestracyjnego czyli dowodu własności pojazdu .Kolega podpowiedział aby zarejestrował go jako pojazd SAM ,czyli motocykl który sam zrobiłem z części zakupionych legalnie na bazarach ,złomowiskach czy innych miejscach .Byłem u rzeczoznawcy zrobiłem cały opis maszyny ,załączyłem zdjęcia i do wydziału pani była miła i uprzejma nie robiła problemów teraz mogę legalnie na białych tablicach śmigać a do żółtych droga otwarta

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Larry
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan

PostWysłany: Nie 20:38, 03 Sty 2016    Temat postu:

Mam jeszcze jedno pytanie.
Czy żeby zacząć procedurę rejestracji na zabytka, muszę mieć wyremontowany motor? Wolałabym być pewnym że moja praca nie pójdzie na marne


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 19:48, 04 Sty 2016    Temat postu:

Z czego ja kojarzę to od któregoś tam miesiąca 2013 r na SAM nie można zarejestrować pojazdu , no chyba że przepisy się jakoś teraz pozmieniały
Co do żółtych to wszystko zależy od konserwatora zabytków jak mu udowodnisz że pojazd który posiadasz jest w stanie oryginalnym w stosunku chyba do 95% i w takim go zachowasz i użytkował to możesz go zarejestrować w stanie w jakim posiadasz
Jednak jak po rejestracji zmienisz zdanie a jednak ją odnowię to wszelkie późniejsze zmiany muszą być za zgodą konserwatora a to już różnie może być


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MARCIN_B dnia Pon 19:49, 04 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Larry
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan

PostWysłany: Wto 17:35, 05 Sty 2016    Temat postu:

Sam ów już dawno nie ma, dużo ludzi zostało z niedokończonymi projektami.
To pozostaje mi czekać z procedurami do rejestracji na żółte aż nie skończę remontu.
Jest ktoś może z Wrocławia, kto często bywa w wydziale komunikacji?
Chciałbym spróbować na live, może jednak mają jakiś ślad w starych księgach w archiwum.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin