|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
neronman
Czeladnik
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Miastko
|
Wysłany: Pon 21:28, 26 Paź 2009 Temat postu: Tylna zębatka - jak zdjąć ? |
|
|
Witam
Jak się zdejmuje zębatkę koła tylnego ? Chodzi o rozdzielenie zębatki od zabieraka, bo mam już bardzo wyrobioną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zober
Czeladnik
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ełk
|
Wysłany: Wto 19:14, 30 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
cześć. jeżeli masz CZ 175 lub Jawkę 175 to masz pewnie ten sam problem co ja. z tego co się orientowałem to te dwa elementy były łączone na stałe. ja rozdzieliłem to w następujący sposób: zębatka jest osadzona na wieloklinie którego zęby są jakby delikatnie zaprasowane od strony zewnętrznej. za pomocą pilnika spiłowałem te zaprasowania i wybiłem zębatkę. problem w tym że po założeniu nowej zębatki nie ma jak jej zabezpieczyć żeby nie spadła z zabieraka. ja prawdopodobnie dorobię pierścień który na ścisk będzie nabity na zabierak tak że zetknie się z zębatką w miejscu gdzie kiedyś były zaprasowania wieloklinu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafciojawa
Kierownik warsztatu
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Smolec
|
Wysłany: Wto 22:33, 30 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
można lekko złapać migomatem,skoro jest na wieloklinie to to wystarczy,z pierścieniem może nie być miejsca na wyfrezowanie,a spaw zawsze możesz zeszlifować przy wymianie następnej,ale to już chyba potomni zrobią!!!pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zober
Czeladnik
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ełk
|
Wysłany: Czw 21:38, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Przerobiłem metodę ze spawaniem i pojawił się mały problem. Po osadzeniu na wieloklinie i przyłapaniu zębatka nie ma centryczności tzn. po założeniu na oś i zakręceniu wyraźnie widać jak koło zębate faluje delikatnie na boki pomimo że przed spawaniem wszystko wydawało się równo ułożone. Czyli jak już spawać to może w taki sposób aby na bieżąco kontrolować centryczność i przed ostatecznym zespawaniem wszystko dobrze skorygować.
Ostatecznie udało mi się nabyć oryginalną zębatkę w niezłym stanie a próby naprawy starej odłożyłem na później.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|