|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Markus
Fachowiec
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Lublin/Swidnik
|
Wysłany: Nie 15:37, 05 Cze 2011 Temat postu: Uszczelniacze lagów - jawa 175 |
|
|
Panowie, macie może jakiś patent na uszczelnienie przednich lagów? po wlaniu oleju zaczyna wyciekać, chlapiąc mi po kole i w ogóle, idzie to jakoś zwykłym simmernigiem uszczelnić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
swingman
Młodszy majster
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 22:50, 05 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się, że jedyną metoda jest wymiana uszczelniaczy. Są dostępne. Sam mam dokąłdnie taki sam problem z którym będę walczył po sezonie. U mnie w CZ 175 problem jest z tulejami na koncach lag, które są zakładane na gorąco - bez ich zdjęcia nie zdejmiesz uszczelniaczy.
pozdrawiam
swingman
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Wto 17:02, 07 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Te tuleje elegancko wyłażą po podgrzaniu palnikiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przegub
Kierownik zmiany
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: KĘTY
|
Wysłany: Wto 18:06, 07 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
i potem musisz dorobic na wymiar większe z brązu ze stopu Ba1032 bodajże, brąz aluminiowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Saladin
Czeladnik
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ełk/Bajtkowo
|
Wysłany: Wto 19:52, 07 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Przegub napisał: | i potem musisz dorobic na wymiar większe z brązu ze stopu Ba1032 bodajże, brąz aluminiowy |
Musisz czy możesz ? Moje nie wyglądają najgorzej i nie uśmiecha mi się szukać fachowca i metalu, który mi to dorobi ;(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Wto 19:59, 07 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
U mnie też były jeszcze dobre
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Markus
Fachowiec
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Lublin/Swidnik
|
Wysłany: Wto 22:06, 07 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Palnik to znajdę w domu, ale fachowca od metali niekoniecznie, jutro z ciekawości rozbiorę zobaczę co tam siedzi. Myślałem że to nie aż takie zakręcone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Śro 20:51, 08 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Jak już wyjmiesz lagi z ramy, to musisz odkręcić te nakrętki z uszczelniaczami, potem odkręcasz śrubę na klucz 11 na dole, wyjmujesz szklankę, potem wyciągasz taką śmieszną zawleczkę z drutu na dolnej krawędzi lagi, wyciągasz tłoczek (łapiesz za tą część gdzie była śruba na klucz 11 i ciągniesz). Jak już to zrobisz to wkręcasz lagę w imadło tulejką do dołu, podgrzewasz chwilkę palnikiem i delikatnie wybijasz młotkiem i szerokim śrubokrętem. Jak już wyjdzie to wyjmujesz drugą zawleczkę która jest trochę wyżej i zdejmujesz górną tulejkę i uszczelniacz. Dobrze by było wygładzić powierzchnię na której chodzi simmering, ja to robiłem na tokarce drobnym papierem ściernym. Jak wyczyścisz lagi z rdzy i skołujesz nowe uszczelniacze to składasz wszystko tak jak było. Wypadało by też dać nowe podkładki uszczelniające pod te śruby na dole (ja użyłem oringów i też zdają egzamin).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przegub
Kierownik zmiany
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: KĘTY
|
Wysłany: Śro 21:05, 08 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
ja jak wyciagnałem te tuleje to mialem na nich potezne rysy, i serce mi nie pozwolilo zalozyc takiego shitu znowu, wiec bez problemu znalazlem warsztat ktory mi to wykonał, za darmo! bo usluga jest drobna:) warto! jak nie chcecie po paru tys znowu rozbierac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Czw 20:03, 09 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Przegub, ale nie zawsze tulejki są wyrypane, moje były w świetnym stanie, nie miały rys i minimalny luz, więc nie opłaca mi się ich wymieniać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Markus
Fachowiec
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Lublin/Swidnik
|
Wysłany: Nie 17:11, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Widzę że grubsza zabawa, chyba przez ten sezon się przemęczę a na jesień i tak mam zamiar j pochromować to wtedy na spokojnie się zrobi.
Dzięki Panowie za rzeczową pomoc.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
duniu
Czeladnik
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:03, 10 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Widzę że temat stary ale podepnę się. Jestem właśnie na etapie rozbierania przednich amortyzatorów od jawy 175 356 i trochę utknąłem. Została mi dolna szklanka i wystający z niej pręt który chodzi w jakimś tłoczysku i teraz pytanie jak to rozebrać dolna śruba z lagi wykręcona.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez duniu dnia Wto 9:04, 10 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 9:24, 10 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Wkręć na dole śrubę, aby wystawała ok 1cm z lagi i wybij ten pręt z tłokiem.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
duniu
Czeladnik
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:44, 10 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzięki za pomoc udało się. Tak myślałem żeby to wybijać ale wolałem zapytać niż walić na siłę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|