|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cochise
Wyjadacz
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Czw 15:08, 05 Mar 2009 Temat postu: Uszczelniacze przedniego zawieszenia |
|
|
Wie ktoś, gdzie mogę je dostać? Całe nakrętki są na "Skuter-Dębica", może ktoś z Was kupował same gumy? Kryzys jest i szukam jakiejś alternatywy, jeśli niczego nie wymyślę to będę zmuszony wydać 90PLN z wysyłką za uszczelniacze. Mam już dość plam oleju na podłodze garażu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aker6
Kierownik warsztatu
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zdrójno, gm. Osieczna
|
Wysłany: Nie 1:28, 08 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
te uszczelniacze są raczej nie rozbieralne, przynajmniej mi sie nie udało bez zniszczenia rozłożyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cochise
Wyjadacz
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Pią 9:49, 20 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Paczka zamówiona. Zauważyłem, że golenie mają lekki nalot rdzy i są matowe. Wypolerowałem je na lustro. Mam nadzieję, że przez polerkę i wymianę uszczelniaczy pozbędę się już tego plamienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ar3k
Czeladnik
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:11, 06 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
mam pytanko jak sie zdejmuję stare uszczelniacze? ok 15 cm idą dobrze a później sie blokują trzeba je wybić? czy jakiś jest inny sposób?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cochise
Wyjadacz
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Pon 21:49, 06 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Na dole lagi masz pierścień segera który musisz zdjąć. Następnie zsuwasz miedziane tuleje i zaraz po nich uszczelniacz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ar3k
Czeladnik
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:56, 06 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
jeden wymieniłem ale drugiego jeszcze nie bo na tych tulejach mosiężnych jest coś w rodzaju taśmy/ plastiku
[link widoczny dla zalogowanych]
co z tym zrobić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
futro1983
Pan Henio
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: Śro 8:28, 24 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Koledzy mam pytanko. Ile oleju należy zalać w przednie teleskopy? Setkę dwie czy może więcej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Domin89
Młodszy majster
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła/Ujście
|
Wysłany: Śro 13:46, 24 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Po 150 ml do kazdego teleskopu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawsim
Administrator
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głogów- dolnośląskie
|
Wysłany: Sob 1:21, 27 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ten plastik to juz czyjaś fantazja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
futro1983
Pan Henio
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: Pią 22:49, 14 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Koledzy mam pytanko odnośnie uszczelniacze przednich teleskopów. Zakupiłem takowe ze sklepu "skuter debica", ale podczas montarzy napotkałem problem, a mianowicie nowe uszczelniacze miały za małą średnicę wewnętrzną. Musiałem je sporo szlifować żeby pasowały. Na starych zawieszenie było miękkie, a na tych to jest masakra. pierwszy raz jak zlożyłem po pierwszym szlifowaniu to wcale nie mogłem nacisnąć na przód, teraz jest lepiej ale do doskonałości to daleko.
Pytanie mam jeszcze jedno.
Zamówiłem rownież linkę licznika i gumy tzw "ustalacze" pod obudowe lampy i miały byc również na szklanki ze strony "jawaczęści" one również pasowały podobnie jak uszczelniacze. Linka jest o jakieś 20 cm za dluga, a te gumki nawet troszkę orginalnych nie przypominają i zupelnie nie pasują.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kreciu84
Wyjadacz
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Września (WLKP)
|
Wysłany: Czw 22:01, 10 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
witam
Ja przy mojej pięknej też złożyłem przednie zawieszonko, ale tak jak u kolegi "futro1983" nie mogę nacisnąć na to zawieszenie, żeby płynnie pracowało, takie te nowe uszczelniacze ciasne :/
To powinno raczej ładnie pracować, bez zbytnich oporów...
Doradźcie co zrobić, bo jeszcze na dzień dzisiejszy chce mi się to po raz kolejny rozbierać
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kreciu84 dnia Czw 22:02, 10 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cochise
Wyjadacz
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Sob 10:12, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
No cóż... Ja też mam te uszczelniacze i sytuacja jest identyczna. Rozjeździłem je trochę, po 1000 km jest już w miarę dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kreciu84
Wyjadacz
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Września (WLKP)
|
Wysłany: Sob 12:52, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
no to mnie troszkę uspokoiłeś... to na razie zostawiam tak jak jest... zobaczymy ...
dzięki za info..pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
swingman
Młodszy majster
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 22:53, 21 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Witajcie!
Podłączam sie do tematu wymiany uszczelniaczy. Otóz ja rozebrałem jeden z przednich amortyzatorów mojej CZ175 450 i zatrzymałem sie na zdjęciu starego uszczlniacza? Pierścieć miedziany który jest wyżej (ten bez wyżłbień) zejdzie łatwo ale za Chiny nie wiem jak ruszyć ten pierścień na samym dole! Czy ktoś z Was to rozbierał w takim moto jak mój? Czy uszczelniacze ze SkuterDębica będą pasowały?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przegub
Kierownik zmiany
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: KĘTY
|
Wysłany: Nie 23:10, 21 Lis 2010 Temat postu: Przegub |
|
|
http://www.jawa250.fora.pl/nadwozie-uklad-jezdny,47/teleskopy-przod-typ-i-reaktywacja,1325.html
podobne masz?
nie wiem jakie sa w tej CeZecie, ale jezeli podobne to moge pomóc
jednak watpie czy masz identyczne bo na fotkach jest rozwiazanie z pierwszych kyvaczek:]
podejrzewam ze sciagajac ten pierscien (z brązu) bedziesz musiał go zniszczyc bo trzeba go zbić a siedzi takie coś okrutnie mocno! w zasadzie to itak bedziesz musiał gdzies wytoczyć nowe na wymiar więc nie jest to wielka strata:) ja sciagajac drugi nie wytrzymałem nerwowo i przeciąłem go na jednym boku i sciągnołem, trzeba delikatnie że by nie przyszlifowac lagi, ale jest o wiele mniej pierd**lenia:D niektórym ten piersciań schodz lzęj ale ja miałem mase tłuczenia i jeden sciagałem jakieś 15 minut, a ten drugi przeciety 10 sekund:)
Ważny jest odpowiedni stop przy dorabianiu tych tuleji, ja miałem brąz Ba 1032, wiec u Ciebie powinien byc ten sam, to jest jakiś braz aluminiowy czy cos takiego:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|