|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Wto 18:50, 26 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Przepraszam JAWA 250
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 23:29, 26 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
szczotki powinny chodzić mniej więcej po środku komutatora. Zobacz jak u Ciebie to będzie.
Nie zapomnij że teraz będziesz miał - na masie!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Śro 7:56, 27 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Witam.Dzięki ale UWAGA LAIK podpowiedz co z czym połączyłeś . Ja mam plus na masie. Czy da się to ogarnąć? A co to za ustrojstwo tam gdzie przerywacz? Przepraszam ale chciałbym nauczyć sam się pomagać mojej JAWIE. POMOŻECIE? To są moje początki mam moje marzenie od 1 Maja.Dzięki za wszystko nieznany przyjacielu mam nadzieję że się spotkamy na szlaku.Pozdrawiam z pogodą ducha.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Śro 17:06, 27 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Witam teraz zaskoczyłem o co z tym drutem chodzi ja zrobiłem ten dystans od razu przetoczyłem komutator kupiłem nowe szczotki.Na komutatorze jest czarny ślad szczotek ale nie na całym obwodzie .Może ja coś źle połączyłem. Bo ta czarna kostka była rozwalona. I tak kabel z rezystora połączyłem z kablem z cewki uzwojenia bo tak były, przyłączyłem do regulatora tak jak był ,drugi kabel uzwojenia połączony z kablem szczotki odizolowanej połączyłem z kablem uzwojenia regulatora tak był.Może coś mi umkneno albo jest coś o czym nie wiem.Pozdrawiam wszystkich
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 19:30, 27 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
zdjęcie jest przykładowe z internetu. Jak połączyć prądnice z regulatorem APE jest na forum musisz poszukać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Czw 20:17, 28 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Witam dzisiaj przypadkiem sprawdziłem płytkę z przerywaczem .To płytka była dociśnięta do komutatora jest wytarta i to by było na tyle. Pozdrawiam . Wszyscy chyba to wiedzieli tylko ja miałem sam do tego dojść. A jakie są skutki tej kolizji? Spalony regulator, prądnica czyli wszystko na złom .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 0:02, 29 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
zależy, może będzie wszystko działać.
Cytat: | Wszyscy chyba to wiedzieli tylko ja miałem sam do tego dojść |
ciężko mi było Cie zrozumieć więc prosiłem o zdjęcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Pią 5:19, 29 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Witam dzięki za wszystko. Sprawdziłem bicie komutatora ma trzy dychy, dwie w jedną i dychę w drugą stronę. Czy to może być przyczyna nieładowania ? Pozdrawiam miłego dnia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Pią 19:33, 29 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Mam regulator plus na masę, jutro sprawdzę. jak podłączyć podejrzałem na forum. Ale kupiłem sobie nieświadomie problem . Kupiłem na allegro prądnicę miała być od 350 6V 75 W .Przyszła i problem. Napisy malowane i nie wiem gdzie masa plus czy minus. Pisze JAWA niżej 6V-10 dalej nieczytelne niżej 0634/00 to wszystko co mogę odczytać. Niema też rezystora może ten typ tak ma. Pyta ja laik jak to sprawdzić gdzie ta masa. Zdjęcia prądnicy w mojej galerii.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzysiekwojcicki dnia Pią 19:37, 29 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 20:32, 29 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Ta prądnica wygląda że - na masie
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek.we
Wyjadacz
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sierakowice (pom)
|
Wysłany: Pią 21:14, 29 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Jak się nie mylę, to gdzieś na forum było jak przemagnesować (zmienić bieguny w prądnicy).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 21:32, 29 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
ta prądnica ma - na masie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Sob 7:01, 30 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
dzięki.najpierw sprawdzę czy moja ładuje.potem poradzę się ludzi mądrzejszych ode mnie co robić dalej aby z tego jakoś wyjść i zacząć jeździć pozdrawiam z pogodą ducha LAIK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek.we
Wyjadacz
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sierakowice (pom)
|
Wysłany: Nie 19:26, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Po prostu puść - z akumulatora na masę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Nie 19:40, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki. jutro sprawdzę co jest ze starą prądnicą . Czy ładuje jak nie to jutro pomyślę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|