|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
soltys80
Pan Henio
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 18:49, 18 Sie 2011 Temat postu: czujnik biegu |
|
|
witam mam takie pytanie jestem posiadaczem jawy 175 356 zabralem sie za odbudowe jej i zauwazylem ze poprzedni wlasciciel robil tez remont i podlaczyl wszystko jak mu pasowalo pewnie z 30lat temu nie bylo takiej dostepnosci do schematow a mianowicie gdzie znajduje sie czyjnik biegu jalowego bo bym chcial wszystko podlaczyc jak ma byc a nie moge tego znalesc a co jest za roznica jak mam + pod mase czy podlacze ako tak czy na odwrot to iskra jest tylko ze chyba silniejsza jest z plusem pod mase
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spider
Kierownik zmiany
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Siennica Różana Lubelskie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mathini
Młodszy majster
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Czw 12:26, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Mam problem z czujnikiem luzu, ponieważ na jałowym biegu nie mam styku między masą silnika, a śrubką mocującą kabel dochodzący do czujnika i idący na kontrolkę. Majstrowałem z biegami, łapę właściwy luz, a styku nie ma. Czy ten bolec wchodzący do silnika ma być na sprężynie? Bo u mnie jest to zabezpieczone z obu strona nakrętki podkładkami i jedynie kręci się w koło, nie wykonuje żadnych ruchów poziomych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sleszu
Młodszy majster
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: Czw 17:40, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
u mnie czujnik luzu wygląda tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
kiedy wrzucisz luz to powinna się stykać z czujnikiem blaszka od automatu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sleszu dnia Czw 17:41, 10 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mathini
Młodszy majster
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Czw 18:12, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Kurde, tylko ja mam już zamknięty silnik i nie powiem Ci jak to wygląda od środka
Chyba nic z tym nie dam rady zrobić niestety ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Czw 19:54, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
To zależy jaki masz automat, jak z cienką blaszką (spotkałem się z tym w silniku 356), to "bolec" jest nieruchomy, a jak z grubą blaszką (CZ 450), to bolec jest na sprężynce i daje się wciskać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sleszu
Młodszy majster
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: Czw 20:02, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Polecam robienie dokumentacji fotograficznej przy rozbieraniu silnika ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kreciu84
Wyjadacz
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Września (WLKP)
|
Wysłany: Czw 20:06, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
sleszu mam nadzieje, że łożyska na wałku głównym nie zostawiłeś zakrytego ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mathini
Młodszy majster
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pią 6:19, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Muczos u mnie właśnie bolec jest nieruchomy, osobiście wydaje mi się, że powinien być na sprężynce ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Pią 13:41, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
A w automacie masz cienką, sprężynującą blaszkę czy kawałek grubego płaskownika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mathini
Młodszy majster
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pią 14:29, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Tego to nie powiem ... A jak było oryginalnie w 356? Bo nie wydaje mi się, żeby ktoś to zmieniał, bo mu się nie podobało, a założyć inny czujnik nie trudno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sleszu
Młodszy majster
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: Pią 20:33, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Na wałku głównym mam jednostronnie zamknięte, zamknięte od strony simmeringu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|