|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arthek
Młodszy majster
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KIELCE
|
Wysłany: Wto 7:46, 24 Sty 2012 Temat postu: Instalacja elektryczna - dokładny opis ( poszukuję) |
|
|
Chcę samodzielnie odbudować zgodnie z oryginałem instalację elektryczną w Kyvaczce 353/04 z 1961 roku.
Poszukuję więc dokładnego opisu zawierającego średnicę przewodów , kolory itp.
Ostatnio odbudowywałem WFM Osę i w książce napraw była właśnie dokładnie i fajnie rozpisana instalacja .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Wto 8:40, 24 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arthek
Młodszy majster
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KIELCE
|
Wysłany: Wto 8:50, 24 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki za link, ale poza rysunkami ( bez opisu) nie widzę tam żadnych informacji dotyczących instalacji elektrycznej ( przewodów) , średnic kabli , kolorów , długości itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sławek
Czeladnik
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 18:03, 24 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
W Jawach które posiadałem instalacja wykonana była z przewodów o przekroju poprzecznym 1,5mm2 koloru czarnego. Na końcach poszczególnych przewodów były umieszczone cyfrowe oznaczenia wykonane z gumy lub jakiegoś tworzywa sztucznego. Oznaczenia na przewodach odpowiadały oznaczeniom widniejącym na poszczególnych odbiornikach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jawa
Młodszy majster
Dołączył: 09 Kwi 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:08, 24 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
2,5 mm2 na przewód do akumulatora i z akumulatora na masę.
Na Allegro sprzedają odtworzone instalacje elektryczne do Jawy - na jednej aukcji widziałem dokładny schemat instalacji elektrycznej i kolory oraz przekroje poszczególnych przewodów. Poszukaj takiej aukcji.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jawa dnia Wto 18:10, 24 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacek z M.
Młodszy majster
Dołączył: 27 Paź 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódzkie pow radomszczański
|
Wysłany: Pon 19:38, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Planuję samodzielnie wykonać instalację elektryczną. Czynię to pierwszy raz i mam pytanie:
W schemacie 353/04 są dwie kontrolki: luzu i ładowania. Moja jawa nie ma na obudowie reflektora (na żółwiku) kontrolek jak to widziałem przy niektórych motocyklach, natomiast ma uchwyt prędkościomierza z oprawami na dwie żaróweczki, a sam licznik w tym miejscu ma okienko jakby na podświetlenie licznika.
Zatem czy te dwie żaróweczki ze schematu powinienem umieścić właśnie w uchwycie prędkościomierza?
Z góry dziękuję za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jacek z M. dnia Pon 20:16, 13 Sty 2014, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Pon 20:26, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Tak. Te żaróweczki są oddzielone takim ebonitem jak pamiętam a szkiełko powinno być pomalowane z jednej strony na czerwono a z drugiej na żółto chyba albo nie maluj i będzie lepiej widoczne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacek z M.
Młodszy majster
Dołączył: 27 Paź 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódzkie pow radomszczański
|
Wysłany: Wto 21:06, 14 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Zgadza się. Szkiełko jest w kolorach. W takim razie co z podświetleniem licznika? Nie ma takiego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 0:28, 15 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
w odbłyśniku jest lufcik, przez który wypada światło do obudowy lampy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Nie 11:56, 19 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Ale w praktyce wygląda to tak, że nie ma podświetlenia, bo tego światła ledwo co tam wpada
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 19:55, 19 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
muczos napisał: | Ale w praktyce wygląda to tak, że nie ma podświetlenia, bo tego światła ledwo co tam wpada |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacek z M.
Młodszy majster
Dołączył: 27 Paź 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódzkie pow radomszczański
|
Wysłany: Pią 11:44, 21 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Na schemacie plus z akumulatora jest podłączony do masy- czyli do ramy motoru? Czyli na ramie jest +
Dobrze to zrozumiałem?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jacek z M. dnia Pią 11:45, 21 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arthek
Młodszy majster
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KIELCE
|
Wysłany: Pią 11:48, 21 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Dokładnie...
Ja swojego czasu też się zastanawiałem jak to możliwe żeby był + na masie....po prostu czeski film
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marck1
Czeladnik
Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 0:34, 23 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Tam zaraz "czeski" kiedyś to był standard - bo "prundu" to obojętnie w którą strone płynie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KML
Kierownik warsztatu
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 8:09, 12 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie wszyscy podpinacie sygnał i światło stopu tak jak jest to w instalacji oryginalnej?
Te dwa elementy działają wtedy nawet bez przekręconej stacyjki co jest trochę dziwne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|