|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 11:38, 13 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
NGK padają jak muchy. Najlepsze ISKRY lub Championy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spider
Kierownik zmiany
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Siennica Różana Lubelskie
|
Wysłany: Czw 17:09, 13 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Iskry najlepsze to te stare. Kiedyś na budowie w ziemi znalazłem puszkę narzędziową od WFM-ki i tam było parę, oj długo mi służyły.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez spider dnia Czw 17:09, 13 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 21:21, 13 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
mrarek napisał: | kupiłem do mojej 250/353 NGK B8HS.
|
A ja jestem zadowolony z tych świec w 353 jedynie na takich działa mi motor super , nie wiem jak z ich wytrzymałością ale trochę śmigam i jak do tej pory jest ok (kupuję je w znajomej hurtowni i są podobnie Made In Japan w każdym razie na nich tak pisze )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Czw 21:29, 13 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
MARCIN_B napisał: | Made In Japan w każdym razie na nich tak pisze ) |
To może wrócili z produkcją do Japonii albo mają staaary zapas.
Wcześniej widziałem, że są CE - CHINA EQUIPMENT tzn Made in China.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Pią 13:13, 14 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Były też NGK Made in France i też o kant dupy rozbić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 15:59, 14 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spider
Kierownik zmiany
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Siennica Różana Lubelskie
|
Wysłany: Pią 17:56, 14 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
a ja głupi myślałem że ten proces tworzenia świec jest ... no ten tego bardziej zmechanizowany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 18:54, 14 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Pewni jest, tutaj przykład w jaki sposób robione są "nieoryginalne oryginały" jeśli tak można powiedzieć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mrarek
Młodszy majster
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piekarnik Śląski
|
Wysłany: Nie 23:44, 16 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
zakupiłem NGK. różnice w gwintach są spore jak widać
podładowałem aku i zaskoczyła od strzała
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 10:15, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Twoja iskra to świeca SAMOCHODOWA! Nie nadaje się do Jawy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mrarek
Młodszy majster
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piekarnik Śląski
|
Wysłany: Pon 10:35, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
aaaaaaaaa...
na szczęście zrobiłem na niej jakieś 25km
dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Pon 18:06, 08 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Zakupiłem świece BRISK pali od pierwszego kopnięcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wikings
Pan Henio
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: Pon 19:14, 08 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Ja co prawda do 250 załozyłem jakąś starą F 70 i lepiej pali niż na boschu. We WSK mam założoną boscha i nic nie zaglądam. Chyba kwestia szczęścia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jurek_j
Młodszy majster
Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: FGW
|
Wysłany: Śro 20:06, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Ciekawi mnie jedno, ba, nurtuje nieustannie od kilku dni.
Jawę odpalałem na świecy od 125p, bo akurat taką pod ręką miałem, a że samochodowa to oczywiste jest, że gwint jest 'długi'.
Nawet takie foto poglądowe zrobiłem, żeby nie było niedorzeczności, wymysłów, [link widoczny dla zalogowanych] .
Idąc za schematami Cichowskiego z 'Naprawa Motocykli' elektroda świecy wystaje prawidłowo, rzekłbym nawet, że nieco za mało, ale to w granicach błędu.
Tak oto powstaje pytanie, mam jakąś nadprzyrodzoną głowicę, czy może dziwnym trafem wszystkie 353 mają takie głowice?
EDIT: Przy silniku od 175 sprawdziłem, dziwnym trafem tak samo...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jurek_j dnia Śro 20:12, 10 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Śro 20:15, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
U mnie też tak było, powodem była wstawiona tulejka naprawcza gwintu która była zbyt długa. Sprawdź czy te głowice nie były kiedyś naprawiane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|