|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawa_250
Młodszy majster
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Ciechanów
|
Wysłany: Pon 18:18, 23 Mar 2009 Temat postu: Ładowanie |
|
|
Witam!
Czy to prawda, że jeżeli regulator napięcia rozłącza i załącza to wtedy jest ładowanie? (mój regulator rozłącza i załącza ale jeśli odłącze akumulator motocykl gaśnie)
Z góry dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamil 73
Czeladnik
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kałuszyn
|
Wysłany: Pon 20:36, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ten układ nie będzie pracował bez wzbudzenia z akumlatora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawa_250
Młodszy majster
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Ciechanów
|
Wysłany: Pon 20:58, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
tzn. ze jak odłącze akumulatr to nigdy nie bedzie chodzić??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawsim
Administrator
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głogów- dolnośląskie
|
Wysłany: Wto 4:45, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Na pewno nie- jesli instalacja jest oryginalna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawa_250
Młodszy majster
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Ciechanów
|
Wysłany: Wto 8:38, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
mam podobno słabe ładowanie i nie wiem jak je zwiększyć. powiecie mi??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Wto 16:17, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
poszukaj na forum gdzieś widziałem post odnośnie ładowania.
chodzi o to że w regulatorze masz małą śrubkę między mocowaniami przewodów i kręcąc nią zwiększasz lub zmniejszasz napięcie.
ale wcześniej zobacz czy masz czyste styki w regulatorze, czy nie iskrzy, a
na wyjściu sprawdzasz miernikiem napięcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawa_250
Młodszy majster
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Ciechanów
|
Wysłany: Wto 17:19, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
a jak mam podłączyć ten miernik i gdzie?? zebym sprawdził napięcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamil 73
Czeladnik
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kałuszyn
|
Wysłany: Wto 19:31, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
miernik podłącz pod styki akumlatora, najprościej i reguluj tą śrubką aż złapiesz około 8 v na zwiększonych obrotach silnika oczywiście.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawa_250
Młodszy majster
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Ciechanów
|
Wysłany: Wto 20:24, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Miernik podłączyć pod biegun (-) akumulkatora?? Słyszałem ze samemu to lepiej tego nie ruszać, najlepiej specjalista zeby to zrobił, prawda to jest ze to takie dalikatne jest?? powiedz mi jeszcze jaki miernik najlepiej do tego zastosować (podaj link jak mozesz). pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aker6
Kierownik warsztatu
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zdrójno, gm. Osieczna
|
Wysłany: Wto 21:48, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
jutro wkleje skany jak się go ustawia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danio
Młodszy majster
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 22:07, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
http://www.jawa250.fora.pl/usprawnienia-patenty,2/ladowanie-regulator-mechaniczny,70.html
Kolega się opisał, niestety na nic Każdy chciałby gotowe linki, miernik należy podłączyć do obu styków akumulatora. Czy Ty naprawdę nie wiesz jak wygląda zwykły miernik elektryczny (uniwersalny, multimetr czy jak to tam jeszcze nazywają)?
Cytat: | Słyszałem ze samemu to lepiej tego nie ruszać |
A ja jeszcze nie słyszałem żeby ktoś samym pomiarem coś zepsuł, hmm no nie raz słyszałem że jeden fenomen sprawdzał oporność airbag-a i go :o ale to tylko legenda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawa_250
Młodszy majster
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Ciechanów
|
Wysłany: Wto 22:58, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
jak juz bede robił pomiar to od razu musze ustawić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawsim
Administrator
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głogów- dolnośląskie
|
Wysłany: Śro 2:45, 25 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
w mierniku uniwersalnym ,który kupisz za 20 zł nawet a przydaje się bardzo ustawiasz na przedział DCV- direct current voltage - napięcie pradu stałego- zakres do 20V. masz w mierniku z reguły trzy gniazda-Ciebie obchodzą tylko dwa- com- common-wspólne- tam podłączasz czarny kabel miernika i drugie wielofunkcyjne gniazdo- patrz,żeby w opisie funkcji był DCV. czarny kabel miernika pod minus akumulatora czerwony pod plus przy pracujacym silniku powinno być około 6,1 V przy wolnych obrotach a jak dasz gazu to powinien skoczyć do około 7,2V , Byle nie przekraczał 8V bo będzie paliło zarówki- na światłach napięcie na wolnych obrotach będzie niższe-około 5,8V ale jak dodasz gazu powinno wskoczyć ponad 6,5V.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawa_250
Młodszy majster
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Ciechanów
|
Wysłany: Śro 9:33, 25 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
moze byc miernik cyfrowy?? te pierwsze gniazdo pod czarny kabel to (COM) a te drugie gniazdo to te ze znaczkiem (V) po czerwony kabel??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jawa_250 dnia Śro 9:34, 25 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|