|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 23:36, 06 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Z alternatorem jest więcej zabawy niż Ci się wydaje. Trzeba frezować boczną pokrywę silnika, wytoczyć odpowiedni adapter pod alternator i wirnik. Za to zapłacisz u tokarza jakie 150 zł jak nic. Dolicz alternator, regulator napięcia, prostownik itp itd i sam podlicz sobie czy gra jest warta świeczki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xeper
Fachowiec
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Wto 14:06, 07 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
usystematyzujmy
Czyli 350 i 175 to te same stojany?
Natomiast jak z wirnikami są te same 175,250,350?
ok to będzie 12v ma altek, natomiast prądnice sa tylko 6v czy były tez 12?
To nie wiem, gdzie widziałem 104A może na alternatorze...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Xeper dnia Wto 14:31, 07 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 14:52, 07 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
jest prądnica 6v, nie ma prądnicy 12v
Prądnica i wirnik z nowszej Cz 350 pasuje bez przerabiania. Wirnik jest prawdopodobnie taki sam jak w starych kivackach choć nie jestem na 100 pewny.
Więcej szukaj na forum w dziale elektryka jest wszystko napisane.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jawor dnia Wto 14:53, 07 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Wto 15:30, 07 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
W nowszych Cz grubość drutu jest grubsza. Praktycznie można je wymieniać i nic sie nie powinno stać. Ja mam stojan od Cz 350 6V a wirnik od 250- tki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xeper
Fachowiec
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Śro 14:07, 08 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Stojnan 6v 104A, i o co chodzi?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Śro 15:53, 08 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
To jest chyba oznaczenie typu prądnicy, w starych była tabliczka na której pisało 6v 45W w tych jest podane tylko napięcie i typ.
Dodam od siebie że standardowa prądnica wystarcza w zupełności nawet jak cały czas używa się świateł (mam 25/25W w przednim reflektorze). Nigdy mi nie brakło prądu, nawet kompletnie rozładowany akumulator dała radę naładować po odpaleniu na popych. Jak nie masz zamiaru montować kierunkowskazów, halogenów itp to nie ma po co sobie głowy zawracać zmianą prądnicy bo oryginalna jest dobra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Śro 20:41, 08 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Ja również w jednej jawie mam oryginał i śmigam aż miło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Obile
Fachowiec
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:34, 08 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Cały trick tkwi w regulatorze czyli jego ustawieniu ale co jest też bardzo ważne dobrej kondycji platynek (odpowiedniego wyszlifowania lub jeśli to konieczne wlutowania nowych).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Obile dnia Śro 21:36, 08 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Śro 21:47, 08 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
No niestety akurat elektrownia w Jawie nienawidzi niechlujstwa i prowizorki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|