|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NBR
Fachowiec
Dołączył: 29 Lis 2013
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: Śro 22:18, 10 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Mam taki sam regulator przy prądnicy i jest OK Nie musi być przykręcony wystarczy dobrze zabezpieczyć konektory koszulkami termo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 9:55, 11 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Dziękuję, o taką odpowiedź mi chodziło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dorsz87
Młodszy majster
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarosław/Podkarpacie
|
Wysłany: Nie 12:43, 27 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Witam odświeżam temat
Czy na tym regulatorze będzie gasła żarówka ładowania w modelu - stacyjka w lampie.
Jeśli ktoś już podłączał taki regulator w modelu stacyjka w lampie Proszę o opisanie podłączenia kabli tego regulatora
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 12:51, 27 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Mam jawę z amperomierzem, mam też kontrolkę w lampię i gaśnie jak jest ładowanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NBR
Fachowiec
Dołączył: 29 Lis 2013
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: Nie 19:23, 27 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Zacisk ,, D ,,lub 61 to samo prądnicy (wirnik) , żarówka kontrolka na przewodzie i podłącz do styku zasilania po zapłonie , ot i wszystko.
Dodam że każda prądnica ,dowolna biegunowość + lub - na masę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dorsz87
Młodszy majster
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarosław/Podkarpacie
|
Wysłany: Nie 20:08, 27 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Powiem szczerze że za wiele z tego opisu nie rozumiem bardziej chodzilo mi o to: kabel od aku idzie do zacisku regulatora nr ...... potem do stacyjki 30. Kabel z pradnicy +szczotka dodatnia idą do zacisku na regulatorze nr .
..... a dalej do żarówki. I zostaje kabel nr 2 z pradnicy ktory idzie do zacisku regulatora nr .....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NBR
Fachowiec
Dołączył: 29 Lis 2013
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: Czw 16:50, 01 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Kontrolka włączona między zacisk (D lub 61) prądnicy a zacisk 54 lub 15 stacyjki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|