|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 17:27, 26 Lut 2013 Temat postu: Schemat sprawdzenia prądnicy + przywracanie magnetyzmu. |
|
|
Kontrola wirnika alternatora
Kontrola uzwojenia wirnika na krótko do masy jest podłączone do zasilania 220 V i wstawienie w lampę "1" 220 V - 15 W wykonane, jak pokazano na rysunku. (Oczywiście można również korzystać z napięciem 110 V), zapala się tylko w przypadku awarii. Jeden koniec kabla jest przymocowana do masy wirnika, podczas gdy drugi z kolektora próbki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Schemat kontroli wirnika
Kontrola uzwojenia
Kontrola uzwojeń cewki stojana zwarcia do masy przeprowadza się na rysunku. To jest to, AC 220 V (110 V), a lampa "1" (220 V/15 W) wykorzystanie, po usunięciu oporu cewki "2" i "3" lug na regulatora. Lampy nie muszą się świecić. Gdyby tak się stało jeszcze, jest zwarcie do masy i masz do wadliwa cewka zlokalizować. Poszczególne kręgi weryfikuje się postać. Biegun dodatni z amperomierza "1" port "61" połączyć. Zacisk ujemny zacisk amperomierza "1" na baterii "4" na zdalnym końcówki zacisku "3" kontrolera, cewka opór "2" musi być wyłączona. bezawaryjnej stanu badanej cewki znajduje się na urządzenia przełączającego przez aktualną wartość 2 do 2,2 zauważalne.
[link widoczny dla zalogowanych]
Schematyczny ASSY stojana
[link widoczny dla zalogowanych]
Schemat połączeń dla sterowania cewki z pomocą amperomierza
Tłumaczone w translator google dlatego po "chińsku"
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jawor dnia Wto 19:42, 26 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Wto 19:11, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Zerżnęli z książki Cichowskiego
[link widoczny dla zalogowanych] - Magnetyzm szczątkowy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To samo, tylko po polsku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lentek91
Kierownik zmiany
Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 20:27, 19 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie związane z przywracaniem magnetyzmu. Gdzie należy podłączyć plus i minus z akumulatora na prądnicę przy instalacji z plusem na masie? I jak sprawdzić, czy prądnica w ogóle wytwarza napięcie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lentek91 dnia Śro 20:29, 19 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NBR
Fachowiec
Dołączył: 29 Lis 2013
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: Śro 19:24, 26 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Jak masz wszystko dobrze podłączone to możesz nawet na pracującym silniku zacisk D-61 czyli szczotka podłączyć na chwilę przewodem do minusa akumulatora. Kontrolka powinna zgasnąć a silnik lekko zwolni. Bezpieczniej to na przewodzie zamontuj żarówkę reflektora 55-60W 12V Jak się pomylisz to nic nie uszkodzisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|