 |
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz

Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Sob 11:47, 24 Paź 2009 Temat postu: Zakłócenia na mirniku - czyli jak znalezc przebicie? |
|
|
Zakłócenia które dręczą moja jawę oraz mój umysł są już nie do zniesienia.
Odpalam motocykl podpinam miernik a tam na wyświetlaczu wariacja na max, regulator przełącza kontrolka gaśnie - czyli wszystko niby jest ok. Stwierdziłem ze to może być gdzieś przebicie plusa na masę . Rozbebeszyłem cala instalacje i nic nie znalazłem... wszystkie kable są ok, szczotki wirnik regulator również . Pozostał mi stojan oraz cewki WN . Proszę Was o jakieś jeszcze pomysły co może być przyczyna . Pozdrawiam
P.S: Z tego co pamiętam kiedyś dało się normalnie sprawdzić miernikiem , miernik jest dobry- Sprawdzony ,zresztą na innych tez tak głupieje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gustaw dnia Sob 11:50, 24 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aker6
Kierownik warsztatu

Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zdrójno, gm. Osieczna
|
Wysłany: Nie 18:27, 25 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
załóż ekranizowane fajki jeżeli ich nie masz. mniej wiecej miejsce skąd idą zakłócenia znajdziesz właśnie dzięki wariującemu miernikowi, przesuwaj wzdłuż moto aż się zaczną i tak z kilku stron
Wariuje już po przekręceniu kluczyka czy po odpaleniu, czy powyzej jakichś obr?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez aker6 dnia Nie 18:32, 25 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz

Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Nie 19:07, 25 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
wariuje w każdym miejscu tak samo, i dopiero przy zapalonym silniku . Dziwne bo wcześniej tego nie było
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aker6
Kierownik warsztatu

Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zdrójno, gm. Osieczna
|
Wysłany: Sob 19:09, 31 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
no to pewnie gdzies przy cewkach, chyba ze od obr ładowania to mechaniczny regler
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz

Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Pon 15:26, 08 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Sprawa rozwiązana, dziś postanowiłem troszeczkę poprawić ustawienie zapłonu . Rozebrałem wszystko wyczyściłem wymyłem założyłem i zacząłem ustawianie najpierw lewy cylinder -wszystko ładnie i pięknie. No i lewy ... ustawiłem sobie i sprawdzam iskrę w którym miejscu daje iskrę ... lekko przekręcam wałem iskry nie ma a słychać delikatne cyk , obracam szybciej iskra jest idealna , znów wolno iskry brak i cyk ... przystawiam ucho do cewki a tam słychać przeskok iskry. Szybka wymiana na wiekową brązową cewkę i jak ręką odjął. Odpalam motocykl i ładnie chodzi równo ale niestety na mierniku tylko -4V--5.4V ( w zależności od dodawania gazu ) jak mocno przegazuje to napięcie spada do 4V jak pyrka na średnich to ma około -5,2 V , zaraz jak zejdzie z wysokich obrotów pokazuje -6.20V . Nie wiem teraz o co chodzi ładowanie jakieś jest bo po odłączeniu akumulatora motocykl chodzi . Światła wyraźnie świecą i po dodaniu gazu robią sie jaśniejsze. W czym więc jest problem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
agmus1
Pan Henio
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 7:07, 04 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Może sam akumulator jest już uszkodzony i nie przyjmuje prądu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz

Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Wto 8:23, 04 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
naprawiłem to już jakiś czas temu, przyczyn było kilka ...
-przebicie na fajce ( dowiedziałem się jak dotknąłem )
- lekko jedna cewka niedomagała ( nie grzała się ani nic tylko tak cicho pykała i w tedy brak iskry)
- wyczyściłem wirnik z pyłu po szczotkach
To wszystko wystarczyło żeby zakłócić mój miernik za całe 10zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|