|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Markus
Fachowiec
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Lublin/Swidnik
|
Wysłany: Nie 8:31, 23 Sie 2009 Temat postu: [175 356] Nie wchodzi na obroty |
|
|
Witam, Panowie nie wiem o co kaman, sytuacja przedstawia się następująco, iska jest, świeca nowa, zapłon przestawiany kilka razy, a efekt bez zmian, iskra na przerywaczu również jest, motocykl odpala z kopniaka ale bez gazu, chodzi ładnie równo, ale po dodaniu gazu musi się, regulacja gaźnika nic nie daje, wykręcenie jakiej kolwiek śruby do regulacji powoduje przygasanie silnika. Wymieniłem kondensator, przerywacz i dalej nic. Po przytkaniu wlotu powietrza w gaźniku przygasa, a ręka jest cała mokra od wachy którą żyga. Fajka zmieniona, aku naładowany, zauważyłem że cewka się grzeje, jak to jest może być że nie podaje większej iskry? Gaźnik zmieniałem ale na drugim jeszcze gorzej.
Pomocy bo powoli opadam z sił, 3 dzień siedzę ustawiam, przestawiam zapłon a efektu jak nie było tak nie ma. Wygląda to mniej więcej tak [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Markus dnia Nie 8:33, 23 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Nie 9:14, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
najpierw załóż gumę od filtra na opaski możliwe ze ciągnie lewe powietrze przed gaźnikiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Markus
Fachowiec
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Lublin/Swidnik
|
Wysłany: Nie 9:56, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Uszczelniałem gaźnik-cylinder dodatkowo uszczelkami ;-/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Nie 10:13, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
jak by ja zalewało to by kopciła to wygląda na niedobór benzyny , simeringi może do wymiany bądź przecioles przy zakładaniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Markus
Fachowiec
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Lublin/Swidnik
|
Wysłany: Nie 10:17, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Kopcić to kopci, ale jest na dotarciu to więcej oleju jej daje, wachę wywala gaźnikiem, a świeca jest okopcona.
Przerwe ustawiam na 0.30 / tłok w GMP, po cofnięciu tłoka 4mm przerwa 0.05.
A cewka tutaj może mieć jakieś znaczenie?
Dzięki bardzo za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 12:46, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
pisałeś...
Cytat: | , iskra na przerywaczu również jest, |
mała iskierka jest pomiedzy platynkami czy potrafi strzelać na boki??
przerywacz nie powinien "strzelać iskrami" tylko odcinać przepływ prądu
Jeśli jest iskra to znaczy że cewka dobrze pracuje...
pierwszą rzecz jaką musisz zrobić to uszczelnić gaźnik...
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Markus
Fachowiec
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Lublin/Swidnik
|
Wysłany: Nie 13:52, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Mówicie o tej gumie? no nic sprawdzę jutro, i dam znać co i jak. A czy ładowanie może mieć coś wspólnego?
Zapodaje foto zapłonu, jak zauważyłem nie jest to fabrycznie podłączone, także proszę o ew. wskazówki może to robi robotę
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Zielony kabelek od cewki, czerwony od ładowania.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Markus dnia Nie 17:07, 23 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 18:07, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
a jak naładujesz aku "do pełna" też tak chodzi??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Markus
Fachowiec
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Lublin/Swidnik
|
Wysłany: Pon 19:49, 24 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Problem po nie kąt rozwiązany,moje próby ustawienia zapłony według instrukcji ciągle kończyły się fiaskiem, więc stwierdziłem że na odpalonym silniku ustawie zapłon, no i się udało ale jeszcze jest jedna rzecz, na biegu jałowym super się wkręca na obroty, wszystko tak jak powinno być, ale podczas jazdy zaczyna się dławić, od dolnych obrotów dopiero jak wejdzie wyżej to się kręci.
Dzięki Bardzo za pomoc.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Pon 20:07, 24 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
reguluj powietrzem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 12:07, 25 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
w razie trudności
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hofek
Fachowiec
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wołomin
|
Wysłany: Nie 15:37, 28 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
iglicę podnieś o jeden ząbek do góry, mioeszanka ustawiona dobrze na niskich obrotach, ale przy wyższych obrotach za skład mieszanki odpowiedzialna jest iglica, a te objawy to za uboga mieszanka i żeby dostała więcej paliwa podnieś iglicą wyżej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Markus
Fachowiec
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Lublin/Swidnik
|
Wysłany: Sob 20:22, 13 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Zapodałem rurę od gaźnika do filtra i jak ręką odjął
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|