|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
353-tuner
Wyjadacz
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wilkszyn/wrocław
|
Wysłany: Pią 19:59, 23 Kwi 2021 Temat postu: |
|
|
Cześć pany, chyba starczy tego "zrzędzenia nie na temat" 😜
Dziś wieczorem odebrałem w końcu te "adaptery" pod nakrętek żeberkoą kolanek. Tokaz powiedział że zrobił "ciasne gwinty" bo to tak trzeba - może i trzeba, ale godzinę się męczyłem żeby to ogarnąć. Musiałem pojechać do Brico-Marche po takie druciane szczotki montowane w wiertarkę i wyczyścić gwinty wewnętrzne w cylindrach i żeberkowych nakrętkach do połysku żeby to do końca powkręcać.
Trochę to wygląda jak cylindry od jawy libenak 350 (mogłem nie malować ich na czarno, tylko na srebrno - mógł bym wtedy kitować ze cylindry od libenak mam 🤔😜). Swoją drogą widziałem takie cylindry libenakowe po 1000zl - chyba musze zrobić ich więcej 😜. Tylko że oryginały były z aluminium...
Żartuję, ale ciekaw jestem jak będę kiedyś wracał do oryginału, to czy ktoś je kupi
Jutro zrobię jakieś zdiecia, wkleję do galerii i dodam link do tego postu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 353-tuner dnia Pią 20:08, 23 Kwi 2021, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
353-tuner
Wyjadacz
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wilkszyn/wrocław
|
Wysłany: Nie 20:53, 25 Kwi 2021 Temat postu: |
|
|
http://www.jawa250.fora.pl/viewimage.php?i=4367
Nie miałem kiedy zrobić zdjęć i kiedy wrzucić.
Miałem zmienić stopień sprężania (i tak będzie) ale mam głowice z półkolistymi komorami spalania - nie wiem jak jest w 354, ale w 353 stary typ 9koni miał właśnie te duże półkoliste komory, a wersja 12 koni ma takie o przekroju "meksykańskiego sombrero" podobnie jak np w ETZ. Myśle że 354 też musiała mieć w pewnym czasie taka zmianę i takie bym właśnie chciał (bardziej zwarta komora spalania poprawia przebieg procesu spalania i zwiększa sprawność). Dziś na oldtimerze szukałem gratów do 354 - tylko cylindry trafiłem - ale było coś do jawy 360, i były też głowice - komory spalania takie jak chciałem ale po ozebrowanie odrazu widać że to 360 a nie 354, musiał bym też doszlifowywac kształt jak w cylindrach więc trochę odpuściłem, miały też w skrajnych żebrach wywiercone po jednym otworzę fi6 lub 8 - gość chciał 300pln i ani złotówki mniej więc sumując całokształt odpuściłem. Jak znajdę glowice 354 z komorą "sombrero" to git, jak okaże się to problematyczne to zaadoptuje od 360. Te al idzie powoli ale coś tam idzie
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 6:34, 26 Kwi 2021 Temat postu: |
|
|
Cylindry wyglądają elegancko, faktycznie jak libenak. Co doglowic, mam jedną ktora wyglada jak panelka a ma oznaczenie 354.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|